Stránky

streda 22. februára 2012

I wish 21

Baby, tak ja sa vám naozaj ospravedlňujem, ale včera som naozajk nemohla pridať časť. :/ ale dobrá správa, ktorú už vedia podľa mňa všetky dictionerky : ONE DIRECTION vyhrali na BRIT AWARDS british singel :) A ešte vám chcem povedať, že dnes pridám ešte jednu časť, tak okolo siedmej :) Love you guys :*

 
„A vieš čo? Zastavím. Som veľmi zvedavý, aké máš vysvetlenie.“ V irónii som pokračoval. „Zastavte, prosím.“ Zakričal som na nahluchlého taxikára. Keď som vystúpil, povedal som mu, nech ma počká, že to dlho trvať nebude.
„Ahoj, kamoš.“ Zhnusene som sa pozdravil Zaynovi.
„Harry! Preboha, ty si snáď naozaj myslíš, že ja a Mel..“
„Keby mi to niekto povedal, neveril by som. Ale keď som vás tak videl..“ nenechal som ho dopovedať vetu.
„Tak počúvaj ma ty imbecil! Danielu milujem a nespravil by som jej niečo také. A vieš čo som spravil? Povedal som Mel o našom turné, pretože ty nemáš odvahu. A je mi jedno čo mi na to teraz povieš, pretože som to spravil len pre tvoje dobro!“ rozkričal sa na mňa Zayn a ja som sa začal cítiť dosť mizerne.
„Čo si jej povedal?! Vieš dobre, že na žiadne turné som ísť nechcel! Prečo si jej to vravel?!“ zvyšoval som postupne hlas. Bol som taký naštvaný, že som ani poriadne nevedel, čo vravím.
„Dobre si počul! Skupina je jedna vec a súkromie druhá. Nemôžeš sa vykašľať na skupinu kvôli dievčaťu, ktoré poznáš ledva týždeň. A viem že ťa to trápi, ale tak to proste je!“
„A čo ak to dievča pre mňa znamená viac ako skupina?“
„Vieš čo? Keby pre teba to dievča naozaj tak veľa znamenalo, tak..“ nenechal som ho dohovoriť a vrazil som mu do tváre.
„Choď do pekla, Zayn!“ povedal som mu na rozlúčku a nastúpil späť do taxíka. „Môžete pokračovať v ceste.“ Povedal som taxikárovi a naštvaný, ako asi ešte nikdy som pokračoval v ceste. Takže aj keby to so Zaynom a Mel nebola pravda, Zayn mal pravdu. Na turné ísť musím. A Mel by bola na mňa aj tak naštvaná, lebo som jej to nepovedal. Čo teraz?
(z pohľadu Zayna)
To je teda hlupák. Je to síce fajn chalan, ale žiarlivý je neskutočne. S boľavou tvárou som ledva nastúpil naspäť do taxíka.
„Vráťme sa prosím naspäť, odkiaľ sme prišli.“ Povedal som taxikárovi, ktorý nado mnou len prevrátil očami. Cesta trvala akosi dlhšie, ako pred tým. Keď som vystúpil z taxíka, Mel s Dan ešte stále sedeli na lavičke ako pred tým. Mel bola už pokojnejšia. Ale keď som videl ich tváre, ako na mňa zhrozene hľadia, mal som pocit, že asi nevyzerám najlepšie.
„Zlatko, čo sa ti stalo?“ priskočila ku mne Dan v momente, ako ma videla.
„To nič, s Harrym sme sa akosi.. nezhodli.“
„To ti spravil on?“ hneď sa ma spýtala Mel.
„Yes.“
„No veď počkaj. Choďte na turné, alebo kam len chcete. Ale pred odchodom si ma ten chalan ešte vypočuje.“ Naštvaná Mel vletela naspäť dnu do reštiky, vzala si kabelku a zachytila prvý taxík. Nevedel som, či to čo bolo na jej tvári bol smútok, alebo bola až taká naštvaná.
„A kde sú oni dvaja?“ spomenul som si na jej Melinho otca a sestru.
„Oni odišli skôr. Jej otec nechcel, aby sa malá dívala na jej sestru takúto, tak ju ešte niekam vzal.“ Odpovedala mi Daniela keď Mel už odfrndžala na taxíku preč.
„Bože, pokazil som to. Mal som to asi nechať na neskôr.“ Vyčítal som si.
„Ale neobviňuj sa. Mel sa to mala dozvedieť od Harryho ako prvá. Nemal to pred ňou tajiť, nech to robil z akéhokoľvek dôvodu.“
„Dan, to neboj hocijaký dôvod, to je láska.“

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára