Stránky

štvrtok 16. februára 2012

I wish 17

Ešte pred tým, ako to začnete čítať vás chcem upozorniť, že ešte stále je to z pohľadu Harryho :) 

Keď som stál pred klubom, akurát prichádzal Zayn spolu s Danielou pred hotel, tak som ho počkal a dnu sme vstupovali spolu.
„Harry, Zayn, kde ste preboha boli tak dlho? Nemali ste ísť len do kina? Aj keď nám bolo čudné, že idete len sami dvaja, bez nás.“ Skríkli po nás Liam, Louis a Niall v momente keď sme prišli dnu.
„Chalani, upokojte sa.“ Povedal im Zayn.
„Presne tak, je to naša vec.“ Dodal som
„Čo to s vami je? Myslel som, že nemávame pred sebou žiadne tajnosti. Ak čo sa teda deje?“ opýtal sa nás Liam. Pozreli sme sa so Zaynom na seba.
„Viete, my s Harrym teraz spolu chodíme, ale báli sme sa vám povedať, že sme teplí.“ Povedal Zayn a ja som nedokázal prestať smiať, pretože ešte aj Niall, ktorý sa smeje zo všetkého to zobral vážne. 
„Čože???“ pozeral na nás nechápevo Louis.
„Preboha, robím si srandu. Snáď si nemyslíte že my dvaja...“povedal Zayn a začal sa smiať.
„Boli sme s našimi priateľkami.“  Povedal som nakoniec.
„Uuuuuuu, takže priateľky? Kto to je? Niekto známy?“ vyzvedal Niall.
„Nie, nie sú slávne. Ale dosť bolo otázok. Myslím, že keď bude vhodný čas, spoznáte ich.“ Odpovedal som.
„Presne tak. Takže ja padám do sprchy a idem si ľahnúť. Harry, nejdeš sa so mnou osprchovať?“ zavtipkoval Zayn.
„Vypadni.“ so smiechom som naňho skríkol a hodil po ňom prvý vankúš, čo mi prišiel do ruky.
„Takže chalani, teraz budem mať veľmi nabitý mesiac, nepýtajte sa prečo. Takže ak vás môžem poprosiť, o nejakom fotografovaní, koncerte alebo autogramiáde mi dajte vedieť prosím vás aspoň týždeň dopredu, aby som sa vedel zariadiť. Vďaka vám.“ Povedal som im a hneď som sa rozbehol do izby, aby sa ma nezačali vypytovať. Keď som sa konečne osprchoval a vykonal  všetky hygienické potreby, do mojej izby vletel Zayn.
„Harry, smiem sa s tebou o niečom porozprávať?“  opýtal sa.
„Jasné, ale prosím ťa, nie dlho. Som nenormálne unavený. A zajtra ma čaká náročný deň, tak sa musím poriadne vyspať.“ Odpovedal som mu na otázku.
„Harry, tie baby. Ako dlho tu budú?“ začal.
„Do konca leta, potom idú do školy, prečo?“
„Ja neviem. Tá Daniela.. ja..neviem. Cítim sa s ňou veľmi dobre, je vtipná, milá, zábavná. Je presne podľa mojich predstáv, ale bojím sa si s ňou niečo vážnejšie začať, pretože viem, že ona potom odíde.“ Rozprával mi so sklopeným zrakom Zayn.
„A čo ti mám na to povedať ja? Melanie poznám jeden deň,  a som ňou ako posadnutý. Je to úžasné dievča. Strávil som s ňou krásny deň a teraz už môžem, s určitosťou povedať, že som zamilovaný.  A nevieš si ani predstaviť ako sa bojím dňa, keď odíde. Ale to je život. Ja nedopustím aby nás niečo rozdelilo.“ Rozcítil som sa.
„Harry, ja sa bojím toho, že som sa do nej zamiloval. Ty sám dobre vieš, že na baby veľmi nemám šťastie.“
„Zayn, no tak! Pochlap sa! Ešte máme pred sebou celý mesiac. Neboj sa, nejako to celé dopadne. Uvidím, čo z toho vznikne. Ozaj, zajtra idem s Mel a jej príbuznými, s ktorými tu je niekam do mesta, poukazovať im nejaké pamiatky. Nezájdeš s nami? Budem tam Dan.“ Navrhol som mu.
„Vieš ty čo, máš pravdu. Daniela je skvelá baba a ja ju nenechám len tak. Budem sa náš vzťah bojovať tak, ako to robíš ty. Vďaka Harry. Aaa s Dan som sa dnes o tom bavil. Povedal som jej, že ráno prídem pre nich.“ Odpovedal mi na to Zayn.
„No, to som povedal aj ja Mel. Tak sa uvidíme ráno. Choď si už aj ty ľahnúť. Dobre vieš, že keď sa poriadne nevyspíš, cez deň trepeš somariny.“ Snažil som sa ho nenápadne poslať preč. Bol som taký unavený, ale Zayn sa akosi rozrečnil.
„Okay, máš pravdu. Zajtra sa musíš ukázať v tom najlepšom svetle. Tak good night.“ Povedal mi Zayn a vyšiel z dverí. Ja som si konečne ľahol do postele a premýšľad nad dneškom, zajtrajškom, nad celým mesiacom. Chcem to celé prežiť len s jediným človekom – MEL

6 komentárov: