Stránky

pondelok 20. februára 2012

I can't love you more than this ;)

Hi, my loves <3 chcem sa vám ospravedlniť za to, že som včera nepridala časť, ale naozaj som nemala čas a ani náladu, ale sľubujem že dnes už normálne pridám tak, ako každý deň.
Na ešte som sa rozhodla pridať nejaký odveci ku veci príspevok, tak, uvidíme, či sa bude páčiť ;) Je to hlavne o ONE DIRECTION takže ak sa niekomu nepáči, ďalej čítať nemusíte :*

ONE DIRECTION <3

Tak, čím by som začala? :) 
One Direction, čo to pre mňa znamená? Veľmi, veľmi veľa.. Ešte nikdy som nebola taká, ako teraz :) Neviem, čím to je, ale keď ich počúvam, cítim šťastie. Každá jedna pesnička pre mňa znamená strašne veľa. Keď si večer ľahnem, nepotrebujem nič iné iba zapichnúť slúchatká do mobilu a zapnúť ich album. So schopná nespať celú noc, len aby som si vypočula čo najviac pesničiek. *Nie, nie som až taký postih, proste keď ich počujem, vidím.. sa cítim dobre. Som pravý °DIRECTIONER° a nehanbím sa za to!<3



LOS PERFECTOS <3


LIAM PAYNE:
 

Ako prvý, LIAMKO ;) Narodil sa 29.8.1993. Takže tento sexy 19 ročný chalan je, bohužiaľ dievčatá, zadaný. Jeho priateľka sa volá Danielle a akože baby, tie jej vlasy zbožňujem. Neviem čo vám mám sem napísať, pretože ho nemám až tak prelistovaného, ale je to proste COOL chlapec ;)
A všetky ho milujeme, nech má vlasy kučeravé, alebo rovné. :)

NIALL HORAN:                                                                                                                                       

Ďalší je Niall :) Narodený 13.9.1993. Fuu kočeny, keď sa nezamilujete do týchto očí, tak potom to bude jeho perfektný hlas. Zaujímavosťou tohto chalana je, že ako jediný zo skupiny nepochádza z VB ale z Írska a ako už asi viete, sám sa nazýva Irskym Justinom Bieberom. Dúfajme, že mu tento titul neprischne celkom oficiálne. 
A ešte niečo? Aha jasné, baby!!! NEZADANÝ! 

ZAYN MALIK:                                                                                                                                           

 AYAYAAY :D to je chlap toto <3 ale krásny je ;) 12.1.1993 prišiel tento cukríček na svet. Taktiež ako aj Niall je NEZADANÝ ale ako sa písalo, tak vraj má niekoho vyhliadnutého, ale vraj viac ukáže čas. Vyzerá veľmi placho, ale opak je vraj pravdou. A čím je iný? Je to moslim. Na youtube som našla jedno krásne video o ňom, tak si ho užite :) vopred vás upozorňujem, aby ste si vreckovky nechali pri sebe ;)
 


LOUIS TOMLINSON                                                                                                                               

 Tak Louii :) myslím, že jeho rodičia museli mať v roku 1991 mať krásne Vianoce, keď im tento krásavec prišiel na svet. Vraj, keby nebol v One Direction, bol by učiteľom. Hmm.. tak to by som asi začala rada chodiť do školy, vy nie? ;) V ich albume "UP ALL NIGHT" má vraj s Niallom menej sól ako ostatní, ale napriek tomu stoja za to. Musíme len potvrdiť ;) 

HARRY STYLES                                                                                                                                       
Juuj baby :) neviem ako vy ale ja úplne najviaaaac <3 <3 <3 <3 nakoniec to najlepšie :) neviem ako ste na tom vy, ale toto je pre mňa osobne najkrásnejší chlapec na svete. Tie vlasy, oči, ústa, zuby  :O :) 1.2. 1993 prišiel tento dokonalý jedinec na svet, aby obšťastňoval toľko dievčat (nebudeme si klamať, je to sukničkár) a aby lámal srdcia po svete. Vraj keby nebol v One Direction, bol by fyzioterapeut (tak tam by som teda šla). Jeho rodičia sa rozviedli, keď mal sedem, ale jeho mama si neskôr našla nového partnera, ktorý Harrymu nahradil otca.  Jeho výrok: "Až keď som nahý, cítim že žijem." vás možno rozosmial, no u ňho to tak naozaj chodí. Nahota mu nevadí ani na fotkách. Vo vile, ktorú má s chalanmi zo skupiny má spoločnú izbu s Louisom. Keď bol mladší, vymyslel originálne meno pre jeho škrečka: Hamster (v preklade škrečok) :D Nejdem písať viac faktov. Chcem sa vám ospravedlniť, že o ňom som toho napísala viac, ale proste to je môj čajoš a on je jedniný, o ktorom zisťujem aj to, v akom pyžame spal cez noc. :) 
___________________________________________________________________________________

Ďalej vám chcem ukázať jedno video, ktoré keď som si pozrela, som plakala. Ja viem, som kúsok na hlavu, ale akože fakt stojí za to si to pozrieť :)




Hej :) dávam tu to isté trikrát, lebo je to pecka :)
 _________________________________________________________________________________
Ešte pridám pár obrázkov, na také toto oné :D ale nie, pochopte ma, aby ste sa mohli pokochať<3

 <3 tu proste niet čo dodať ;)

 Aké mile no nie? :D Joj ten Harry.. 

 Byť tak Niallom. hmmmmm :)

 Milujem ten ich štýl <3 

 <3
 Ach jaj.. tak sedieť večer pri ohníku s nimi vedľa Harryho. Dala by som si povedať :)

 Dvaja najkrajší. No.. <3

 Akože ani kus by mi nevadilo, keby som si na Vianoce našla taký darček :)


 
Zlatí ;)

A NAKONIEC? 
BE DIRECTIONERS! <3
Ďakujem vám, že ste venovali môjmu príspevku čas, tak pozdejšie (19:00) sem dám časť, pokiaľ ju samozrejme stihnem napísať :)
With love, M.Styles :*

1 komentár: