Stránky

pondelok 20. februára 2012

I wish 20


Tak sľúbená časť :) Venovaná Aďke ktorá citujem: "Si keď príde zo zumby rada prečíta fasa veci." Ďakujem ti, že to čítaš :* aj vám všetkým. Milujem vás ;)
 
Zatiaľ čo sme čakali na to, kým nám donesú jedlo, Harry sa rozprával s Anne a s mojim otcom. Daniela si hrkútala so Zaynom a ja som tam len sedela. Celá zničená, unavená. Neviem prečo, veď som nerobila nič také namáhavé. Keď nám jedlo doniesli, každý sa doň pustil a počas jedenia nikto nepreriekol ani jedno slovo. Harry sa celý čas na mňa pozeral, čo ma dosť znervózňovalo. S Danielou sme ledva zjedli tú pizzu napoly, nie  to ešte že by sme ju mali zjesť celú.
„Idem na toaletu, hneď som späť.“ Oznámila som im.
„Počkaj, Mel, idem aj ja.“ Povedal mi Zayn. Dúfala som teda, že ide na mužské.  Keď sme už zašli za kútik, kde nás nebolo vidno ma zastavil a povedal: „Mel, nezdá sa ti, že je Harry akýsi čudný?“
„Neviem, prečo? Niečo sa stalo?“ zostrachovala som sa.
„No, neviem či som ja ten pravý, kto by ti to mak povedať, ale..“ zastavil sa. Asi naozaj chcel, aby mi to povedal Harry, ale keď už takto začal, môže zabudnúť že budem bez odpovede.
„Čo sa deje? Stalo sa mu niečo?“
„Vieš.. Včera nám volal jeden pán, ktorý nám vybavoval turné po Amerike. No a... presunulo sa to. Chcú nás tam už 13.augusta, čo znamená že o 2 týždne. Harryho to dostalo, povedal, že nikam nejde, no vie, že nemôže sklamať celú skupinu. Nevie sa rozhodnúť. A dobre vieš, že jediným dôvodom, prečo ostať si ty.“ Oznamoval s pokojom v hlase, ako to dokáže len Zayn. Fúha, takže teraz dávajú chalani za vinu mne, že im možno prekazím turné. Vysnívané turné – po Amerike. Stála som tam ticho. Nevedela som, čo na to povedať, čo spraviť. Objala som Zayna, ktorý mi objatie opätoval. „Mel, ja viem, že Harry ti to chcel povedať, ale s tým, že chce ostať s tebou. Neviem, či o tom vieš, ale on  to s tebou myslí naozaj vážne, možno viac. A ja som ti týmto nechcel povedať, aby si sa s ním rozišla ani nič podobné, to by mu zlomilo srdce, ale.. Chcel som, aby si to vedela.“ Dodal neskôr Zayn.
„Čo mám robiť, Zayn?“ opýtala som sa ho. V tom sa za mnou šiel pozrieť Harry.
„Prepáčte, že vás vyrušujem.“ Povedal, keď nás so Zaynom videl v objatí, otočil sa, nechal peniaze za jedlo na stole a vyšiel von z reštaurácie. Rozbehla som sa za ním, hneď ako mi došlo, čo sa vlastne stalo, ale už bolo pozde. Nasadol do prvého taxíka, ktorý prešiel okolo a odfrndžal preč. Behala som za autom, no nedokázala som ho dobehnúť. Nevedela som, čo v tom momente robiť. Sadla som si na zem a plakala. Ešte že v reštaurácii boli zatiahnuté rolety a ocko s Anne ma nevideli. Daniela za mnou však vybehla a keď ma videla, asi nevedela celkom, čo si má myslieť.
„Mel, čo sa stalo? Prečo odišiel Harry, a prečo tu vlastne plačeš?“ vypytovala sa ma celá zostráchaná. No ja som nevedela, čo jej povedať. Ja som vlastne nevedela, čo sa stalo. Ani neviem, či jej už Zayn povedal o ich turné. Objala som ju a mlčky plakala. Zayn vybehol za nami.
„Mel, nestihla si ho?“ opýtal sa a ja som len pokrútila hlavou.
„Dan, ja idem za ním, neskôr ti zavolám a všetko ti vysvetlím. Pa.“ Povedal Zayn na rozlúčku a pobozkal Danielu.
Daniela ma podvíhala zo zeme, sadla si so mnou na lavičku a oprela moju hlavu o jej plece.
„Mel, netráp sa. Všetko bude dobre. Ja viem, že sa asi necítiš najlepšie, teraz, keď vieš, že chalani pôjdu na turné už o pár dní, ale neboj sa, my to zvládneme. Spolu. A možno sa vrátia za nami, aj keď už nebudeme tu. Ale vzchop sa, sme v tom najúžasnejšom meste na svete. Nepreplačeme to tu predsa.“ Upokojovala ma Dan a dokonca sa jej to aj darilo.
„Dan, tu nejde o to, že pôjdu na turné. Vieš, keď sme šli so Zaynom na toalety, zastavil ma a povedal mi o tom ich turné. Harry mi to, ako som si všimla chcel povedať až vtedy, keď by bolo po termíne toho turné, ale Zayn vedel, že turné zrušiť nemôžu tak mi to teda povedal. A keď som nevedela, čo mu na to povedať, objala som ho. V tom sa dorútil Harry, a keď nás spolu videl, v momente odišiel. Dan, ja neviem čo si myslel, ale to nebolo tak, ako to vyzeralo.“ Povedala som jej celý môj príbeh.
„Vyzeral dosť naštvane, keď odchádzal.“

(Z pohľadu Harryho)
Zachytil som prvý taxík. Nechcel som aby ma niekto videl takého. Nebol to hnev, bolo to sklamanie. A ja hlupák som ešte povedal Zaynovi o tom, čo k Mel cítim a on mi spraví toto? Fakt skvelý kamarát. Neviem, či som si to nemal nechať radšej vysvetliť. NIE! Čo by mi aj tak vysvetlili? Že spolu chodia za mojim a Danielinym chrbtom? Tak toto som počuť fakt nepotreboval. Teraz som chcel len jedno, ísť do postele a nevyliezť z nej minimálne celý deň.
„Do pekla!“ povedal som, keď som videl v spätnom zrkadle, ako nás dobieha taxík, v ktrom sedí Zayn. Čo ten ešte chce?
Zvonil mi mobil. Bol to Zayn. Zodvihnúť? Zložiť? Dvihol som to.
„Čo chceš? Mel nie je náhodou s tebou?“ opýtal som sa ironicky.
„Harry, prosím ťa. Zastav taxík. Musím ti to vysvetliť. Vôbec to nie je tak, ako to vyzeralo. Prisahám ťi, že s Mel nemám nič. Milujem Danielu.

2 komentáre:

  1. jeee ty si to napísala :D ďakujem :* je to skvelé! :*

    OdpovedaťOdstrániť