Stránky

piatok 17. februára 2012

I wish 18

(z pohľadu Mel)
„Shot me out of the sky, you’re my kryptonite..“ budík? Už? Veď som si ho ani nenastavila. Snažila som sa ho nahmatať, ale akosi som ho nevedela nájsť tak som otvorila oči.
„Hi, Darling.“ Povedal mi Harry, ktorý stál predo mnou a spieval mi. Bol už celkom pripravený a v rukách držal tácku.
„Ahoj. Čo tu robíš tak skoro? Veď je..“
„Pol deviatej.“ Doplnil ma.
„Už je toľko? Bože, musím vyzerať hrozne, nepozeraj sa tak na mňa.“ Ospalo som k nemu prehovorila a zakryla si tvár prikrývkou.
„Ako sa na teba nemám pozerať?“
„Ako na.. ja neviem, tak zvláštne.“ Zamumlala som z pod paplóna.
„Myslíš, zaľúbene, nie?“ opýtal sa a znova sa tak pozrel. BE-AU-TI-FUL! Odkryla som sa a usmiala sa na neho. „No takže, priniesol som ti raňajky do postele.“
Zrazu sa začala preberať Daniela. Asi mala aj ona ťažký večer, ako som na ňu tak pozerala.
„Čo sa to tu deje?“ otvorila oči a keď uvidela Harryho, urobila presne to isté, čo aj ja. Zakryla si tvár prikrývkou.
„Ďakujem ti, to si nemusel.“
„Ja viem, že nie. Ale chcel som.“ Odpovedal mi na to.
„Dobre Harry, teraz prosím ťa choď von z tejto izby, aby sme sa mohli pripraviť.“ Zahučala Dan z pod pokrývky.
„Prepáčte, že som sem tak vtrhol. Okay, ja idem. Počkáme Vás vonku.“ A keď sa Daniela naňho čudne zadívala dodal: „Áno, aj Zayn už čaká.“ To s Dan v momente pohlo. Vyskočila z postele a vbehla rovno do kúpeľne. S Harrym sme sa na tom len zasmiali.
„Okay, honey. Tak ja teda počkám so Zaynom vonku.“ Oznámil mi a vtisol mi bozk na líce.
„Tak dobre teda. A ešte raz, ďakujem za raňajky.“ Povedala som mu a on odišiel z izby. Najprv som sa začudovala, ako sa dostal sem do izby bez povolenia, až potom som si spomenula že to nie je obyčajný chalan, ale Harry Styles. Ja som sa snažila čo najskôr zčlovečiť sa, aby na mňa, teda na nás nemuseli Harry so Zaynom dlho čakať. Rozmýšľala som, prečo ešte za nami neprišiel ocko, ale neskôr som začula, ako sa s ním Harry na chodbe snaží dorozumieť, ale akosi sa mu to nedarilo.
O pol hodinu som už čakala pri recepcii naraňajkovaná spolu s Danielou a Anne na ocka. To bolo po prvýkrát čo za nami nečakal on, ale my za ním. Cez sklenené dvere sme už videli, ako Harry so Zaynom čakajú pri aute. Takí zlatí boli, keď nám zakývali. Prichádzal ocko. Začínala som byť nervózna, ako mu predstavím Harryho. Ako kamaráta, alebo ako môjho priateľa? Dilema.
„Baby,  neuveríte čo sa mi dnes stalo. Vyšiel som z izby a na chodbe som stretol pred vašimi dverami akéhosi chalana..“ začal otec no ja som ho nenechala dopovedať.
„Ja viem oci. Keď už sme pri tom. Chcela by som ti niečo povedať.“ Vychádzali sme už von dverami.
„Aha, to je on.“ Poznamenal otec a prstom ukázal na Harryho.
„Ja viem, oci, ja viem.“ Podišla som k Harrymu a chytila som ho za ruku. „Oci, this is my..“
„New boyfriend.“ Doplnil ma Harry. Bola som šťastná že to povedal za mňa. Aj tak som sa nevedela rozhodnúť, ako ho nazvem. Teraz som už vedela, že to asi myslí vážne.
„Mel, čo to má znamenať? Sme tu tretí deň a ty tu máš už chlapca?“ opýtal sa ma začudovane otec. Priznám sa, takúto reakciu som nečakala. Vlastne ani neviem, akú reakciu som čakala. Ale trocha ma rozosmialo, ako sa otec zatváril, keď videl ako podišiel Zayn k Daniele a taktiež ju chytil za ruku.
„Tak oci, čo ti mám na to povedať. Ale Keby si len vedel, kto to je. Pamätáš, keď som ti vravela o tej skupine One Direction, ktorú tak milujem?“
„No, niečo sa mi marí. A čo to má spoločné s týmito chlapcami?“ opýtal sa nechápavo.
„No tak oci, toto su dvaja členovia z tej skupiny. Toto je Harry a tamto Zayn.“ Zoznámila som ho s nimi.
„Nice to meet you, Mr. Lesy.“ Povedal mu Harry a Zayn po ňom len zopakoval. Ocko síce v angličtine neprekvital, ale odkedy vedel, že pôjdeme do Londýna, začal chodiť na kurzy angličtiny. O tejto chvíle sa začali baviť len po anglicky.
„Takže. Oci, Harry a Zayn nás budú dnes sprevádzať. Chcú nám ukázať nejaké miesta, ktoré by si mohol pofotiť. Čo ty na to?“ snažila som sa dostať z ocka aspoň jedno slovo.
„To znie ako celkom dobrý nápad.“ Povedal ocko. „ Ale myslím, že by si týchto chlapcov mohla zoznámiť aj s Anne.“ Dodal.
„Anne sa už s Harrym, ale predsa len. Zayn, toto je moja mladšia sestrička Anne.“ Predstavila som sestru.
„Nice to meet you, Anne. Vieš, že Anne sa volá aj Harryho mamina?“ podišiel Zayn k Anne a milo sa jej prihovoril.
„Ahoj Zayn. Áno, viem to. Mel doma nespomínala nič iné, iba vašu skupinu.“ Odpovedala mu Anne a ja som sa tak trochu  začervenala.
„Takže, môžeme ísť mojim autom. Čo vy na to?“ opýtal sa Harry, ale ako som si všimla, snažil sa hlavne prispôsobiť sa tomu, čo chcel môj otec.
„Ja by som navrhol, aby sme šli turistickým autobusom. Keď budeš šoférovať, nebudem mať takú možnosť spoznať ťa.“  Odpovedal ako jediný môj otec a chalani sa mu radi prispôsobili. Teda sa tak aspoň snažili tváriť.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára