Stránky

pondelok 13. februára 2012

I wish 14

Dnes kratšia časť :) prepáčte mi to prosím, ale ja sa cez školský týždeň nestíham ani nadýchnuť :/

„Harold Styles, bude mi potešením byť tvojim dievčaťom.“ Odpovedala som mu na jeho otázku. On podišiel ku mne bližšie, bližšie.. bližšie... až sa nám naše ústa spojili. Bolo to nádherné. Zamilovala som sa do neho. Vedela som to. Vedela som to hneď, keď som ho na tých záchodoch stretla. Bože, nič z toho by sa neudialo, keby som si nepomýlila záchody. Vďaka ti panebože, že si ma tam zaviedol.
Čas nás už tlačil. Museli sme sa veľmi poponáhľať, aby sme stihli do konca filmu prísť do kina akoby nič. No nepodarilo sa nám to. Keď sme prišli späť do kina, Zayn a Daniela tam neboli. Harry zdvihol jeho mobil a vytočil Zayna.
(z pohľadu Harryho)
„Zayn, kde ste?“ spýtal som sa ho, keď konečne zdvihol
„To sa pýtaš ty mňa? Kde ste vy? Hľadali sme vás po celom kine.“ Odpovedal mi  Zayn. Nie naštvane, skôr vydesene.
„Prepáč, prosím ťa, ale chcel som si niečo vyjasniť s Mel. Tak kde teda ste?“ keď som povedal túto vetu, Mel sa na mňa nádherne pozrela. Bolo to krásne.
„No my sme teraz niekde v nejakej čínskej reštike. Povedz Melanie, že jej Daniela odkazuje, aby sa o ňu nebála. Do polnoci bude v hoteli.“
„Okay bro, tak neskôr. Bye.“
Podal som odkaz Melanie. Takže dnešná noc sa pre nás ešte nekončí. YEES!
(Z pohľadu Mel)
Fuuha, takže Daniela sa dostaví až okolo polnoci. Takže to znamená, že mám voľnú izbu. ANO!
„Harry, keďže Dan sa ešte zdrží, nezájdeme ku mne do hotela? Môžeme si pustiť nejaký film na notebooku.“ Navrhla som Harrymu, ktorý bez váhania súhlasil.
Nasadli sme do auta, Harry mi galantne otvoril dvere a keď som nasadla, zavrel.  Autíčko malo dobrú rýchlosť. Harry mal asi rád adrenalín, ako som si všimla. 

4 komentáre:

  1. nádherne píšeš :) klobúk dole ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem krásne :) strašne ma to baví a som rada, že to má úspech aj u niektorých ľudí. :)Dúfam, že sa bude páčiť aj ďalej :)

      Odstrániť
  2. Nádherné :)))..píšeš naozaj skvele! Závidím ti tvůj talent :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Neviem, či by som to nazvala talentom :) ale ďakujem krásne :)

      Odstrániť