Stránky

štvrtok 29. marca 2012

I wish 55

Kočkyyy :) už sme sa 55ke.. Bože ja vás milujem :) tú vašu návštevnosť si ani nezaslúžim.. 
Dúfam, že sa vám bude časť páčiť :)
*M.Styles


Ráno, keď som sa zobudil som začul z izby, ako sa rozprávajú Daniela s Niallom.
„Kde je Mel?“ opýtala sa Dan.
„Ty o tom ešte nevieš?“ odpovedal jej Niall otázkou.
„O čom by som mala vedieť?“
„Ona.. tu už nie je.“
„Ako to, že tu nie je?“ spýtala sa Dan.
„Ona tu už nebýva.“ Odpovedal jej Niall.
„Čo? To si robíš srandu nie?!“ neveriacky sa opýtala.
„Nemám dôvod si robiť srandu.“
„Ale čo sa stalo? Prečo odišla?“ znervóznela Dan. Bolo počuť, ako sa podvíhala zo sedačky a začala sa premávať po izbe.
„No vieš..“
„Ja som na vine.“ Vstúpil so do izby.
„Čo mi ušlo?“
„Som totálny idiot, hlupák, debil.“
„Vyjadruj sa prosím ťa jasne.“ Teraz nastal čas, aby som sa priznal.
„Vieš.. vtedy, keď som šiel za Mel do nemocnice a ona si nepamätala nikoho, iba Nialla.“ Začal som a ona prikývla. „Bol som z toho zničený, tak som..“
„Harry? Čo ma znamenať to, čo práve ide v telke?“ pribehol Louis do izby a zatiahol nás do obývačky. Vtedy som vedel, že Daniele už nič nemusím vysvetľovať. MTV reprízovalo ten rozhovor s tou ženou. Všetci odrazu boli v obývačke a neveriacky pozerali do televízora. V tom momente som sa cítil tak zle, ako nikdy. Vidieť tú ženu znova.. bolo mi z nej zle. Odrazu na mňa všetci uprene hľadeli. Bolo jasné, že čakali vysvetlenie, ktoré som ja už viac nechcel opakovať. No musel som. Zhlboka som sa nadýchol a povedal im, čo sa stalo.
„Takže toto je dôvod, prečo tu Mel s nami nie je?“ opýtal sa Zayn a ja som prikývol.
„Ty si totálny idiot.“ Vykričala mi do tváre Daniela.
„Myslíš, že to neviem? Kľudne ma môžete teraz všetci súdiť, ale aj tak to už nedokážem ľutovať viac, ako to ľutujem.“ Povedal som.
„My ťa súdiť nebudeme. Nám by mohlo byť jedno, s kým každým sa vyspíš.“ Začal Louis. „Ale sám by si mal pouvažovať nad tým, ako strašne si ublížil Mel. Ako sa teraz musí cítiť, keď o nej celý svet bude vravieť ako nejakej hlupani, ktorú si podviedol s prvou štetkou, ktorú si stretol, keď si bol v podnapitom stave.“ Keď som si to zobral takto, zničil som všetko, čo som mohol.
„Bol som trocha viac, ako len v podnapitom stave.“
„Tak načo si pil ty idiot?“ kričala na mňa Daniela.
„Dans, poď so mnou von.“ Povedal Zayn.
„Ja nikam nejdem!“ protirečila.
„Prosím, poď.“ Povedal a ona s ním nakoniec šla. Pri odchode na mňa ešte hodila nenávistný pohľad a zavreli dvere.
„Kde je Mel teraz?“ opýtal sa Liam.
„Keby som tak vedel.“ Sklopil som zrak.
„Je aspoň v poriadku?“ spýtal sa Louis.
„Myslím, že áno. Včera som jej volal nonstop. Najprv nedvíhala, no neskôr zodvihla a hoci po mne nakričala, bola okej. Teda zdalo sa tak.“ Povedal som.
„Aspoň že tak. Teraz musíme zistiť, kde je.“ Povedal Liam.
„A ako asi to chceš zistiť?“ spýtal sa ho Niall.
„Ja neviem, pôjdeme na políciu.“ Navrhol.
„Že ma toto nenapadlo!“ skríkol som a v momente som sa začal obliekať.
„A čo ak Mel nechce, aby sme ju našli?“ opýtal sa Niall. Neviem prečo, ale mal som z neho pocit, že on sám nechce, aby sme Mel našli.
„Ja Mel potrebujem nájsť, aby som sa jej ospravedlnil. Musím jej to celé vysvetliť.“ Vysvetlil som mu.
„Tak poďme teda.“ Povedal Louis.
„A čo Danielle a El? Kde sú?“ opýtal som sa mimochodom.
„Oni sú v inom hoteli, tam mali rezervácie. Tuto oproti.“ Odpovedal Liam.
„Kde tuto oproti?“ opýtal sa Niall.
„No tu!“ odpovedal Louis, odtiahol záclony na okne a ukázal na hotel oproti. Niall akosi zbledol.
„Čo sa deje, Niall?“ opýtal sa ho Liam.
„Nič, nič.“ Odpovedal, no nikto mu to neveril. Bolo jasné, že niečo schováva, ale nechcelo sa nám to riešiť. Mali sme na pláne vážnejšie veci.
„Tak sa teda oblečte, že ideme.“ Povedal som im.
„To naozaj chcete ísť na políciu?“ opýtal sa Niall. Ten chlapec niečo tají. A ja zistím, čo to je.
„Tak ja to myslím vážne, neviem ako vy ostatní.“ Povedal som.
„Ideme.“ Povedali jednohlasne Louis a Liam.
Do hodiny sme stáli pred policajnou stanicou odhodlaní ako ešte nikdy. Ja, Liam, Louis a Niall.

6 komentárov:

  1. pekne to natahujes :) ale cele to tak uveritelne opisujes :P velmi sa mi paci tvoj pribeh :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) no hej naťahujem, aby ste sa potom na to viac tešili :)

      Odstrániť
  2. Úžasné, teším sa na zajtra, bože také stresy mi robíš :(( :D ..to jak rozprávajú a to všetko, mi príde ako naozaj, myslím ten spôsob reči, no dúfam, že dnes zaspím :DD

    OdpovedaťOdstrániť
  3. dalsiu, dalsiu ... D: .. uuzasnee :D :D *nika*

    OdpovedaťOdstrániť