Stránky

piatok 9. marca 2012

I wish 37

Dúfam, že ďalšia sa bude dať pridať čo najskôr :/

Niall na ňu zízal, ako na nejaký prízrak. Pekný prízrak. V živote som ho nevidela sa takto usmievať. Nepoznám ho síce veľmi dlho, ale toto bolo také zvláštne..
„Tak, najprv nám porozprávajte niečo o vašom turné. Tešíte sa?“ opýtala sa ich. Ja som tam len tak sedela a silno dúfala, že táto hodina prejde čo najrýchlejšie. „Čo tak ty, Harry?“
„Ja sa teším strašne. Už sa neviem dočkať našich fanúšikov. Ale hlavne som šťastný, že tu môžem byť s Mel.“ Odpovedal jej a ja som sa trocha začervenala.
„Uuuu, vyzerá to s vami vážne.“ Podrýpala.
„Dúfam..“ povedal a usmial sa.
„Takže plánujete spoločnú budúcnosť?“ vyzvedala.
„No.. ako sa to vezme. Ja som skôr za to, aby sme si užívali práve tento okamih, každú chvíľu a nie rozmýšľali nad tým, čo bude. Ale tak určite sa neplánujeme rozdeliť tak skoro. Teda ja.“
„A ty Mel? Ako sa cítiš? Byť po boku takého žiadaného chalana, ako je Harry. Nebojíš sa, že ti ho vzeme nejaká fanúšička?“ opýtala sa ma a ja som v tom momente pocítila akýsi tlak. Znervóznela som. Ani nie tak z tej otázky ako z toho, že mám pred toľkými ľuďmi rozprávať.
„No..“ začala som. „Je to skvelý pocit, byť po boku Harryho. Je to úžasný chalan a som strašne šťastná, že si vybral práve mňa. A nie, nebojím sa, že mi ho preberie nejaká fanúšička, ja mu verím.“ Odpovedala som. Ani to nebolo také ťažké.
„Tak, my môžeme len popriať veľa šťastia.“ Povedala milo. Páčilo sa mi, že sa nesnažila vyrývať hádky, chcela len zistiť fakty.  „A vy sa máte ako?“ opýtala sa Emma Zayna. „o vás sa už čo-to aj popísalo, keďže váš vzťah ste neskrývali tak dlho.“
„Nám je spolu stále dobre.“ Odpovedal. Bolo jasné, že túto tému nechcel veľmi rozvádzať.
„To je milé. Takže, žiadne hádky?“
„Zatiaľ nie a my len dúfame, aby to tak zostalo.“ Usmial sa Zayn a dúfal, že to je koniec jej otázok na ich vzťah.
„Tak fajn. My dúfame, že vám to vydrží taktiež čo najdlhšie. A chalani, nebojíte sa, ako zareagujú vaše fanúšičky?“ opýtala sa oboch a Harry sa ako prvý ozval.
„Ja sa nebojím. Ak su to naozaj fanúšičky a ak nás majú naozaj tak radi, bude im záležať aj na našom šťastí.“ Odpovedal jej za oboch.
„Tak to si teda pekne povedal.“ Uznala. „A čo vy dvaja?“ opýtala sa Liama a Louisa. „Ak dobre vieme, obaja ste zadaní. Ako sa majú vaše priateľky?“
„Eleanor sa má fajn, práve v Británii niečo má, preto neprišla.“ Ozval sa Louis.
„A Danielle ostala tiež. Ale zo súkromných dôvodov.“ Dodal Liam.
„A nakoniec ty, Niall. Jediný „free“ v skupine. Aký je to pocit?“ pýtala sa Emma.
„Podľa mňa je to normálne. Čakám na niekoho, kto mi zmení život. Načo sa ponáhľať, som mladý.“ Odpovedal a nespustil z nej zrak. Na nej bolo taktiež jasne vidieť, že sa jej Niall páči. Pozerala sa na ňho tak inak ako na ostatných chlapcov.
„Aká by mala byť taká tá tvoja vysnívaná?“ vyzvedala.
„Nezáleží na tom, ako bude vyzerať. Hlavné je to, aby ma vedela rozosmiať. Aby som sa s ňou proste cítil dobre. Ak príde, nebudem sa brániť. Ale ak by bola brunetka, bolo by to také menšie plus.“
„Hmm..“ asi nevedela čo povedať. „Tak fajn chlapci. Čo keby ste nám niečo zaspievali?“ opýtala sa nakoniec.
„Jasné, prečo nie. Čo by to malo byť?“ opýtali sa.
„Neviem, nechajme to na slečnách.“ Odpovedala.
A tak naša odpoveď bola jednoznačná: „More than this.“  Chalani neprotirečili a tak sa spustila hudba.
I'm broken
Do you hear me
I'm blinded
Cause you are everything I see
I'm dancing, alone
I'm praying
That your heart will just turn around

And as I walk up to your door
My eye turns to face the floor
Cause I can't look you in the eyes and say

When he opens his arms
And holds you close tonight
It just won't feel right
Cause I can't love you more than this, yeah
When he lays you down, I'm might just die inside
It just don't feel right
Cause I can't love you more than this
Can't love you more than this

If I'm louder
Would you see me?
Would you lay down in my arms and rescue me?
„Ja aj tak nikdy nepochopím, ak to oni dokážu tak perfektne zaspievať.“ Povedala mi Daniela počas pesničky.
„Ešte ti pôjde sólo tvojho Zaynika.“ Zasmiala som sa.
... Cause we are, the same
You saved me, when you leave it scarred again
And then I see you on the street
In his arms, I get weak
My body feels I'm on my knees
Praying

When he opens his arms
And holds you close tonight
It just won't feel right
Cause I can't love you more than this, yeah
When he lays you down, I'm might just die inside
It just don't feel right
Cause I can't love you more than this

I've never had the words to say
But now I'm asking you to stay
For a little while inside my arms
And as you close your eyes tonight
I pray that you will see the light
That's shining from the stars above

When he opens his arms
And holds you close tonight
It just won't feel right
Cause I can't love you more than this
Cause I can't love you more than this

When he lays you down, I'm might just die inside
It just don't feel right
Cause I can't love you more than this, yeah

When he opens his arms
And holds you close tonight
It just won't feel right
Cause I can't love you more than this

When he lays you down, I'm might just die inside
It just don't feel right
Cause I can't love you more than this
Can't love you more than this.
Zrazu sa spustil obrovský potlesk. Fanynky burácali. Vedela som si živo predstaviť, že by som robila asi to isté, keby sa mi také čosi ako im stalo pred nejakým mesiacom.
„Ďakujeme.“ Jednohlasne povedali. Harry podišiel ku mne a pobozkal ma. Bolo to dosť odvážne, pred toľkými fanúšičkami. Asi by ma rozdrvili v ten moment, v tú chvíľu.
„A týmto sa naša šou končí. Dúfame, že ste si to užili. Uvidíme sa znova budúci týždeň, zatiaľ dovidenia.“ Povedala moderátorka a odznela konečná zvučka. Všetci sme zašli do zákulisia.
„Hey, Emma!“ kričal za ňou Niall.
„Áno?“ otočila sa.
(Z pohľadu Nialla)
Chcel som sa len niečo spýtať.“
„No, nech sa páči.“ Odpovedala mi s úsmevom takým krásnych, že som sa nedokázal sústrediť.
„Nemala by si náhodou niekedy chuť zájsť so mnou niekam?“ opýtal som sa nesmelo.
„No.. Niall.. ja neviem. Nechcem spôsobiť žiadnu vzburu fanúšičiek. Veď vieš, ako to bolo s Harrym a Caroline.“
„Ak nechceš, povedz mi to rovno a nevymýšľaj výhovorky.“
„Ale ja chcem.“ Vyviedla ma z omylu. „Len nechcem spôsobiť problémy. Ani tebe, ani mne.“
„Problémy nebudú, tak kedy?“
„Ja neviem, kedy máš čas ty? Začína vám turné, to asi nebude také ľahké nájsť si čas.“ Premýšľala.
„Tak.. čo takto.. neviem. Dnes je piatok, zajtra máme ešte čosi večer, ale myslím že nedeľu máme len do obedu takže.. nedeľná večera?“ opýtal som sa.
„V nedeľu.. to by šlo.“
„Tak.. môžem poprosiť tvoje číslo?“
„Jasné.. požičaj mi mobil.“ Ja som jej ho podal a ona zatiaľ naťukala číslo. „Tak, nech sa páči. Teraz mi daj ty tvoje.“ Povedala a podala mi jej mobil. Ja som ho zobral a urobil to, čo aj ona.
„Fajn, zavolám ti.“ Povedal som nakoniec.
„Okay, ja už musím ísť. Tak sa maj, Niall.“ Pozdravila sa a s úsmevom odišla.
„Pa.“ Odzdravil som sa a zahľadene som pozeral na to, ako odchádza.

2 komentáre:

  1. 'keby bola nrunetka bolo by to plus'...mariiii az som mala motyle :-*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to len a len pre teba :* :* vieš nechcela som napísať že keby sa volala Ivka, bola z Polomy, mala tmavohnedé vlasy, bola by taká menšia a mala by tmavé oči, tak som dala aspoň toto :* :)

      Odstrániť