Stránky

piatok 23. marca 2012

I wish 49

Radšej neskôr ako nikdy :) prepáčte čaje, ale bola som von :) 
*M.Styles

„No už to puuuusť.“ Drgala som do Nialla.
„Snažím sa, nevidíš?“
„Čo tam toľko robíš? Ja ten film chcem vidieť ešte dnes.“
„Nejde to spustiť.“
„Ako to, že to nejde?“ opýtala som sa nechápavo. „Aha, jasné. Nechceš to pozerať. Už aj to pusť!“
„Aleee.“ Zasmial sa. „Fajn.“ Povedal nakoniec a spustil film. „Idem ešte spraviť popcorn.“
Typický Niall, bez jedla by film nemohol byť. Keď konečne prišiel, zapol film. Urobil takú filmovú náladu. Celé to tu voňalo maslovým popcornom , rolety boli zatiahnuté a do obývačky doniesol deku.
Počas filmu občas čosi zamrmlal, ale inak sme boli takmer vždy potichu. Taký pokojný večer.
„Myslím, že to ani nie je tak romantický, ako rodinný film.“ Poznamenal počas filmu.
„Asi máš pravdu. Ale strašne sa mi páči, ako sa vďaka hudbe mení vzťah toho dievčaťa k otcovi.“ Dodala som.
„Hudba robí divy.“ Zamyslene povedal.
„Hovoríš to tak, akoby si aj ty mal s niečím takým skúsenosti.“
„Vieš.. raz sa mi stalo, že..“ zasekol sa. Vyzeralo to tak, že premýšľa nad tým, či mi to má povedať.
„Niall, no tak. Ja som ti povedala všetky moje pocity. Nemusíš sa báť, u mňa to je ako v hrobe.“
„Viem, verím ti. Ale aj tak.. o tomto som ešte nikdy nevravel.“
„Nechcem ťa nútiť. Ale ak chceš, vieš že som tu pre teba.“ Usmiala som sa naňho.
„Dopozerajme si film.“ Povedal nakoniec. Trocha ma to sklamalo, pretože to vlastne znamenalo, že mi asi celkom neverí a preto som sa naňho tak zvláštne zadívala. Neviem, či si ten pohľad všimol, ale tajne som dúfala, že áno.
„Niall!“
„Neskôr, Mel. Teraz naozaj nie.“
„Fajn.“ Pokrútila som očami a zadívala sa znova do filmu. Potom som už neprehovorila. Nie preto, lebo som bola urazená, len som sa tak zvláštne cítila. Počas tohto filmu som si spomenula na ocka so sestrou, ktorým sa nedá dovolať, pretože som príliš ďaleko.
When my world is falling apart,
when there's no light to break up the dark
That's when I, I,... I look at you
When the waves are flooding the shore
and I can't find my way home anymore
That's when I, I,... I look at you

You appear just like a dream to me
Just like a kaleidoscope colors that cover me
All I need every breath that I breathe
Don't you know you're beautiful.“ Ozývalo sa z počítača. Znamenalo to koniec filmu. Teraz som čakala, či Niall začne rozprávať. Teda ja som v to vlastne dúfala. Strašne moc. Chcela som vedieť viac o ňom. Zaujímalo ma všetko spojené s ním. Myslím si však, že to, o čom by mal rozprávať nebola jedna z jeho šťastných spomienok.
„Ehmmm.“ Odkašľala som si.
„Naozaj ťa to tak strašne zaujíma?“
„Čo myslíš?“ opýtala som sa s úsmevom.
„Fajn. Ale upozorňujem ťa, že táto spomienka vo mne vyvoláva rôzne pocity a potom to už nebude ten Niall, ktorého poznáš.“ Zasmial sa.
„Niaaaaaaall. Nerob mi už toto.“
„Okej. Takže. Keď som prišiel na strednú školu, strašne sami páčilo jedno dievča. Vieš, vtedy som nebol slávny Niall Horan z One Direction. Vtedy som bol len Niall, obyčajný chlapec. Mal som priateľov, ale nebol som dostatočne pekný na to, aby si ma všímali dievčatá.“
„Niall..“ skočila som mu do reči.
„Mel, prestaň. Chcela si to počuť, tak ma  teraz neprerušuj.“ Zahriakol ma. „No.. a to a k tomu dievčaťu. Bola presne taká, akú som si predstavoval po svojom boku. Snažil som sa vždy na seba upozorniť, ale keď som sa chcel pokúsiť ju niekam pozvať, premkol sa ma strach, že odmietne, preto som to nespravil. Prišiel som domov a premýšľal som len nad ňou. Zobral som si gitaru do ruky a začal písať pesničku. Dal som do toho všetko, čo som cítil. Až potom ma napadlo, že by som jej túto pesničku mohol zahrať. Mal som síce strach, ale aj tak som do toho šiel. Jedného dňa som jej túto pesničku zahral. Bola ňou unesená, no nakoniec som zistil, že to dievča má chlapca. Pochválila ma, povedala, že som úžasný muzikant, ale ja som sa aj tak cítil celkom pod psa.“
„Oh.. Nial, prepáč nechcela som vyzvedať. Ale ak to dievča o teba nestálo, nezaslúžila si ťa.“ Povedala som mu citlivo.
„To je v poriadku. Chcela si vedieť, tak vieš.“ Povedal a pousmial sa. Bolo jasné, že ho to stále trochu bolí.
„Okrem toho, to dievča.. už si sa nepokúšal o nič?“
„Nie. Sklamalo ma to, že mala iného. Ani neviem prečo, bolo normálne že taká kráska ako ona nebola sama, ale aj tak. Potom som si zvykol celkom na samotu, čo sa týka toho.“
„Zapnem telku radšej. Nejdeme sa baviť o depresívnych veciach.“ Povedala som a on sa zasmial.
„Nedávaj žiadne romantické filmy, prosím ťa.“ Dodal.
„Faaajn. Dám MTV-čko. Možno pôjde niečo dobré.“ Zasmiala som sa.
„...é je vaše meno?“ opýtala sa reportérka akejsi neznámej ženy v telke. Nepoznala som ju
„Volám sa Angelina Coleman, ale volajú ma.. ANGIE.“ Odpovedala.
„Prišli ste sem, pretože nám vraj chcete povedať akúsi novú správu o jednom z členov One Direction.“ Po týchto slovách s Niallom akosi seklo.
„Áno, je to pravda. Ide o Harryho Stylesa.“ Toto zase seklo so mnou. „Včerajšiu noc pán Styles nestrávil na hoteli spolu s jeho priateľmi zo skupiny.“ Ako to vie? Čo sa vlastne deje? V tom prišiel do obývačky Harry a ja som sa naňho zadívala. Očividne ešte nevedel o tom, čo sa deje.
„Ako to viete? Sledovali ste ho?“
„Nie, nebolo to potrebné. Som vedúca v jednom bare, ktorý Harry včera v noci navštívil.“
„Mel, vypni to. Nepočúvaj ju.“ Povedal Harry nervózne.
„Pšššt.“ Zahriakla som ho.
„S Harrym Stylesom som strávila včerajšiu noc.“ Povedala žena a ja som v tom momente myslela, že to nepredýcham. Vypla som telku a zadívala sa na Harryho s pohľadom, akoby som čakala, že to všetko vyvráti, že povie, že to nie je pravda, no on tam proste stál.
„Harry?“ zadívala som sa naňho.
„Mel.. ja ti to vysvetlím. Všetko ti vysvetlím.“
„T-to čo povedala tá žena, je pravda.“ Spýtala som sa a vo vnútri som cítila to, čo ešte nikdy. Ruky sa mi začali klepať, srdce biť na plné obrátky.




4 komentáre: