Stránky

utorok 6. marca 2012

I wish 35

Hoci je kratšia, dúfam že sa bude páčiť. Prepáčte, ale nestíham písať, pretože kým prídem zo školy, musím sa aj čosi naučiť.. ale snažím sa aj tak pridávať časti tak, že každý deň je jedna nová. Dúfam že sa mi to bude dariť aj naďalej. 
*Mariana Styles ;)  

Harry bol konečne oblečený, všetci sme už sedeli v izbe na posteli a začínali sme hrať.
„Okay, začínam ja. Dajte mi otázku.“ Prihlásil sa Niall. Bolo jasné, že Harry mu ju bude dávať veľmi rád.
„Tak pravda, alebo odvaha?“ opýtal sa Harry.
„Pravda.“
„Fajn. Takže. S kým by si sa bozkával radšej? S Danielou alebo Mel?“ položil mu Harry otázku.
Niall sa akosi začal červenať a okrem toho, táto otázka bola dosť nepríjemná.
„Hm.. čo ja viem. Asi by to bola.. Mel.“ Odpovedal. Táto odpoveď ma trocha zaskočila, no Harry chcel vedieť pravdu, tak ju má mať.
„Heeeeeej.“ Skríkol Harry.
„Máš šťastie.“ Povedal mu na to Zayn.
Nastalo trápne ticho, Harry sa celý čas pozeral na Nialla.
„Tak, budem ďalšia?“ snažila som sa povedať aspoň čosi.
„Tak pravda, alebo odvaha?“ opýtal sa ma Liam.
„Pravda.“ Rozhodla som sa bez rozmýšľania.
„Čo ti v tejto chvíli chýba? Si tu s nami, máš tu priateľa, najlepšiu kamarátku. Exituje niečo, čo ti chýba?“
Ja som bez dlhého rozmýšľania presne vedela, čo to je. „Môj otec so sestričkou. Sú späť na Slovensku a ja nie som zvyknutá na to, byť len tak bez nich.“ Povedala som a zacítila som v hrdle znova tú otrasnú hrču, ktorá mi chcela znova spustiť slzy z očí. Zacítila som Harryho objatie.
„Tak, teraz idem ja.“ Prihlásila sa Daniela keď videla, že mi nerobí dobre to zízanie všetkých očí na mňa.
„Ďakujem.“ Naznačila som jej perami a ona sa len pousmiala.
„Okay, tak pravda alebo odvaha?“ opýtal sa jej Zayn.
„Skúsim.. odvahu.“ Usmiala sa Daniela.
„Neeee, prosím. Vyber si pravdu.“ Prosíkal Zayn. „Už som mal otázku.“
„Ale..“ začala. „Tak fajn.“
„Okej. Takže tvoja otázka je: Kto je ten najkrajší, najmilší, najlepší a najpríťažlivejší človek v tejto miestnosti?“ opýtal sa a bolo jasné, že jeho odčakávaná odpoveď bola „Zayn“.
„Hmm.. ZAYN MALIK?“
„Správna odpoveď.“ Povedal a s láskou ju pobozkal. Boli takí zlatí.
„Kto je na rade?“
„Harry!“ povedala som za neho.
„Tak fajn.. pravda.“ Povedal znudene.
A takto to šlo hodinu, dve, tri... až som napokon umierala od únavy. Všetci sa bavili. Dobre, okrem mňa a Harryho. Ten chudáčik sedel na posteli ako prikovaný a pozeral na nich, ako sa smejú. Ja som ho držala za ruku a sedela mu v náručí. Keď sa Harry konečne ozval.
„Nechcete už ísť? Nie že by som vás chcel poslať preč, ale viete.. my sme dosť unavení.“
„Jasné.“ Povedal Zayn. „Veď aj my máme už iné veci na práci.“ Dodal a usmial sa na Danielu.
„Hej, hej. Už pôjdeme. Aj El by mala mať už voľno, tak to aby som jej zavolal.“ Povedal Louis a všetci sa začali zberať preč.
„Ehmm..“ odkašľal si Harry a drgol do Louisa. „Nezabudol si na niečo?“
„Fajn! Tu máš!“ povedal  a podal mu kľúč.
„Tak sa majte všetci.“ Pozdravila som sa a oni odišli preč. Harry prišil rovno k dverám a zamkol.
„Tak, kde sme to skončil?“ opýtal sa. Zase tie jeho nálady.
„Harry, prepáč. Ale jediné po čom teraz túžim je jedna dlhá horúca sprcha.“ Pozrela som sa na ňho ospravedlňujúco.
„Tak fajn. Vynahradíme si to neskôr.“ Povedal a klipol na mňa jedným okom.
„Tak fajn.“ Usmiala som sa, zobrala veci a vbehla do kúpeľne. Táto sprcha mi padla tak dobre, ako asi nikdy. Cítila som sa tak uvoľnene. Ani neviem, ako dlho som tam bola. Neskôr som sa odlíčila, vyčistila zuby, nakrémovala a tak. Vošla som do izby, a myslela som, že ma trafí šľak.
„Harry? Čo to robíš?“ opýtala som sa nahnevane. Vošla som do izby a on držal v náručí môj denník.
„Čítam.“ Usmial sa.
„To nie je vtipné.“ Odrazu ma prešla všetka dobrá nálada.
„Ale no tak. Máš celkom zaujímavý život.“ Stále sa usmieval. Asi nepochopil, čo teraz vlastne spravil.

2 komentáre:

  1. Ja len že...keď to je jej denník, nemal by byť v slovenčine, keďže je Slovenka? :P :D ale nie :)
    BTW: Kedy bude Emma?! :D :D :D :-*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ivka tak toto ma teda nenapadlo :D :D :D :D :D dakuejm za upozornenie :D :) ja to domyslím ešte nejako :D
      Emma asi v ďalšej :)

      Odstrániť