Stránky

utorok 27. marca 2012

I wish 53


Mám fotku s čííííňanom :DDDDD
BTW: príjemné čítanie :D
*M.Styles 

„Mel!“ skríkol na mňa akýsi známy hlas. Ja som sa obzerala ako blbá, no nikoho som nevidela. To bolo asi preto, lebo dole v hale bolo asi milión ľudí. Dobre, bolo ich tam menej ako milión, ale aj tak ich bolo dosť.
„Mel, no tak.“ Pobúchal ma po ramene. „Kde žiješ?“
Bol to Niall.
„Ahoj.“ Pozdravila som a objala ho.
„Čaaaaau.“ Povedal s úsmevom, ako to vedel len on.
„Tak si tu.“
„Jasné, že som. Snáď si si nemyslela, že sa na teba vykašlem.“
„Tak, dúfala som, že nie. Ale jeden nikdy nevie.“
„Nespravil by som to.“ Povedal s úsmevom.
„Verím ti.“ Povedala som a objala ho silnejšie. Doviedla som ho ku mne. Celou cestou ma držal okolo boku a ja jeho okolo pliec. Ja ho mám tak strašne rada a to som si uvedomila až teraz.

„Tak tu budem prebývať..“ otvorila som dvere na apartmáne.
„Je to tu slušné..“ usúdil Niall. „Ale naozaj ti tu bude dobre samej?“
„Nie. Ale budem to musieť nejako zvládnuť. A nepozeraj sa tak na mňa, ja sa k vám nevrátim a to dobre vieš.“
„Ale veď ja ťa chápem, ale aj tak ťa tu nechcem nechať samú.“ Pokrútil hlavou Niall.
„Niall, nemusíš byť taký starostlivý. Viem sa o seba postarať. Môžeš ma chodiť navštevovať, môžeme sa stretávať, ale ja sa nesmiem vrátiť.“ Vysvetlila som mu.
„Mel.. ja viem, že je to pre teba ťažké, ale Harry trpí tiež.“ Povedal. Vedela som, že k tejto téme dôjde.
„Už som to raz povedala. Nemal sa vyspať s prvou štetkou ktorú stretol.“ Znervóznela som.
„Ale bol opitý.“
„Tak nemal piť! Keď vie, že mu to potom nerobí dobre.“
„Ale on pil kvôli tebe.“ Prekrikoval ma.
„Kvôli mne, hej? Takže ja som mu kázala nech sa ide opiť..“
„To som nepovedal.“
„Takto to znelo.“ Odvetila som.
„Prepáč, ale on je na tom fakt zle.“
„A čo ja? Myslíš, že ja som teraz šťastná?“ rozplakala som sa. „Každý sa na to pozerá znova len z jeho strany. Niall, ale to on je ten, ktorý ublížil. Ktorý to celé medzi nami zničil kvôli jednej prepitej noci. To nie, ja za to nemôžem.. Ja to neviem napraviť.“ Oprela som sa mu o plece. Už som to nevydržala. Tá hra na silnú tvrdú ženu nie je pre mňa, ja taká nie som.
„Ja som nevedel.. prepáč..“
„Čo si nevedel? Že to on..“
„Nie, to som vedel. Nevedel som, že to je pre teba až také zlé.. nevyzerala si tak.“
„Niall, môj otec ma vychoval tak, aby som neukazovala ľuďom svoju slabosť, pretože ju môžu využiť. Ale čo je veľa, to je veľa. Ja nezvládam tento tlak z každej strany.“ On bol prvý človek, s ktorým som sa takto rozprávala. Prvý človek, ktorému som asi dôverovala natoľko, aby som mu rozprávala svoje pocity. Ja neviem, čo ten Niall mal, čo iní nemali, ale on bol proste.. iný.
„Som hlupák. Prepáč, ja proste nemôžem pozerať na teba a Harryho, ako trpíte. Neznášam to.“
„Ale Harry teraz čaká? Že sa mu vrhnem do náručia s úsmevom a poviem mu, že to nevadí, že sa to stáva? Tak prepáč, ale ja taká nie som. Možno je to Harry Styles, ale to ma absolútne netrápi.“
„Ale tak isto je to človek, ktorý robí chyby.“ Zastal sa ho Niall.
„Ale takéto chyby sa nedajú odpustiť. Aj keby som sa k nemu vrátila, nevedela by som mu už veriť  a ako on sám povedal – Kde skončila dôvera, tam skončil vzťah.“ Povedala som s plačlivým tónom.
„Neskúsiš mu to odpustiť?“
„Nedokážem to, Niall. Ja viem, je to tvoj priateľ, ale ja to naozaj nedokážem. Nemám na to. Aj ja som len človek. A možno to raz oľutujem, ale nie, neodpustím mu.“ Rozhodla som sa. Za chyby sa musí platiť.
„Je to tvoj život, nejdem ťa presviedčať, ale..“
„Žiadne ale.. Radšej zmeňme tému.“ Navrhla som.
„Ešte posledná otázka..“
„Posledná!“
„Fajn.. Miluješ ho?“ opýtal sa.
„Milujem ho viac než čokoľvek na svete aj keby som ho chcela nenávidieť. Ale to na veci nič nemení.“ Odpovedala som mu a dúfala som, že už príde aj na niečo iné, ako len na otázky na mňa.
„Dobre. Už ti dám pokoj.“ Pousmial sa. Bolo vidno, ako to urobil nasilu. Jeho prirodzený úsmev vyzerá celkom inak.
„Niall, ja ti strašne ďakujem , že sa mi snažíš pomôcť, ale ja nemôžem už premýšľať len nad Harrym. Ja neviem, čo budem robiť tu. Budem sa nejako musieť dostať späť do Británie, budem si musieť nájsť nejakú prácu, alebo aspoň brigádu. Budem sa musieť osamostatniť. Harry nie je všetko.. nemôže pre mňa už byť všetko.“ Hovorila som so sklopenou hlavou. Každým slovom sa mi viac a viac chcelo plakať. Niall ma len potichu počúval. Myslím, že ma začínal znova viac chápať. Zakaždým, keď som sa pozrela na mobil videla som ho svietiť Harryho meno. Celý čas mi volal. Možno to naozaj ľutuje.. NIE! Nesmiem si to pripúšťať. Nech ľutuje, zaslúži si to.

6 komentárov:

  1. Ja viem, že je ťažké odpustiť ale .. No som zvedava ako sa to všetko dá do poriadku a čo bude ďalej :) veľmi sa teším, (pokračuj v písaní, ide ti to super, máš talent dievča) ak by si mala záujem čekni môj blog :) ..ale už mám pocit, že ona a Niall, až veľmi sa zbližujú :DDD ale no som zvedavá :D .D .D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nie ďakujem :) jasné, už som si ho minule prezerala :)

      Odstrániť
  2. užastná časť nepínave to je :D nemožem sa dočkať tojo ako to skončí :D kedy bude dalšia časť ??? asi zajtra či ??? ale možeš mi urobyť vianoce a dať dnes :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem ti :) vieš čo, ja som si zvykla na to, že každý deň pridám jednu časť a myslím že si na to zvykli aj ostatní :) ale ďakujem

      Odstrániť
  3. :) Á super část , těším se na další ! Tak co dá mu ještě jednu šanci nebo třeba skončí a Niallem ? :D Hrozně mě napínáš :)) Píšeš vážně moc dobře jen tak dál :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) nechcem ťa ešte viac pomotať, ale taktiež sa tu objavil Eddie, takže je to tiež jedna z možností ;)

      Odstrániť