Stránky

štvrtok 31. mája 2012

Pokračovať? :(

Prosím,skôr než tento príspevok vypnete,prečítajte si ho.Veľmi prosím.Takže.Povedzte mi prosím.Má ešte zmysel pokračovať v písaní? :( Už je to tretí deň čo ste mi nenapísali ani jeden komentár a ja svoj sľub držím.Písala som že ku každej časti chcem aspoň jeden komentár inak nebudem písať,ale predsa len aj keď nebol žiadny komentár k 15 som napísala a publikovala 16.Ale teraz to napíšem takto:ak to chcete ďalej čítať a chcete aby som ďalej písala,napíšte k tomuto môjmu príspevku komentár.Všetci čo chcete čítať ďalej ho napíšte a ja sa rozhodnem podľa počtu komentárov či pokračovať alebo nie.Máte čas do zajtra.Prepáčte nechcem byť hnusná,ale keď vidím že asi o to nikto nemá záujem,nebudem pokračovať.Chcem pokračovať,ale nemôžem pokiaľ neviem či o to stojíte.I am sorry :( Teraz je vo vašich rukách,či budem s poviedkou pokračovať *Lili*

5 komentárov:

  1. PLS PLS PLS NEKONČI !!!! Chcem hned teraz ďalšiu Časť !!!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. chceme pekne pokračovanie! :)... som si zaľúbila tento príbeh no táák..

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ste zlatí,no potrebujem tu aspoň 5 komentárov.Pre dvoch sa mi vážne neoplatí písať.Ale ani si neviete predstaviť ako ma potešil váš názor na tento príbeh :) Neovládla som sa a musela sa usmiať. Ale dúfam že vás aspoň trocha poteším správou že zajtra máte časť na 100% *Lili* Ľúbim vás :*

    OdpovedaťOdstrániť
  4. pokračuj... nekonči prosíííím... tvoje príbehy sú vááážne super... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ďakujem :) dnes sa vám ospravedlňujem že som nedala ale nemám čas mám doma 8 ročnú sesterku a viete si predstaviť ako pre 15 ročné dievča je to otravné? :D *Lili* I Love You :**

    OdpovedaťOdstrániť