Stránky

pondelok 14. mája 2012

Hope Dies Last-7.časť

"Dobre počula som že si počúvala One direction?Povedz že som počula dobre"."Dobre,dobre.Počula si to presne.Ja viem čo si o nich ľudia myslia,ale ja si nemôžem pomôcť mne sa tak strašne páči Zaynov hlas.A všetky hlasy a všetky pesničky ale jeho hlas najviac"povedala mi a tvárila sa pri tom horzne,pretože sa bála čo na to poviem keď som to teraz zistila.Ona sa asi zbláznila."Ako si môžeš myslieť niečo také?Ostatný ma nezaujímajú ale ja tú skupinu milujem a najviac milujem More Than This.Milujem ich a preto som dnes chcela vybaviť u ocka aby nás zobral zo sebou do Londýna pretože tam má dostať nejakú cenu.Povedal že o tom porozmýšľa a odpoveď mi povie pri raňajkách"Anna na mňa začala neveriacky pozerať a asi po minúte ticha sa na mňa vrhla."El ty si úžasná.Keď to tvoj ocko dovolí,ty mi splníš môj tajný sen"vešala sa na mňa Anna a už ma pomaly dusila.Konečne ma pustila a ja som počula kroky a nakoniec aj hlasy.Ukázala som Anne nech je ticho a počúvala."Francesco prosím,urob to pre mňa.Povedz jej že tam s tebou proste nemôže ísť,že je to nevhodné,alebo niečo také.Prosím urob to pre mňa a ja vám to na raňajkách vysvetlím"hovoril ujo Michael.Ale prečo nechce aby som s ockom išla do Londýna?Je to môj sen,nemôže mi ho pokaziť.Do kelu prečo mi to robí? Rozplakala som sa.Ešte že som bola Anne otočená chrbtom.Nechcem aby vedela že plačem aby sa netrápila.Ale oops.To sa môže stať len mne.Keď niečo chcem nepodarí sa to.A keď niečo chcem skryť,prevalím to nejakou nehodou sama.Teraz som nechala ujsť jeden tichý vzlyk a teraz len dúfať že to Anna nepočula.Našťastie nepočula pretože hneď ako strýko a ocko dokončili rozhovor,nasadila si slúchadlá a tuším že som v tom mesačnom svite zazrela ako sa jej lesknú oči od sĺz.Vedela som prečo a mne bolo ešte viac hrozne.Ocko ma nevezme kvôli strýkovi do Londýna a ja ešte neviem utešiť ani moju najlepšiu kamarátku.Cítim sa na dne.V noci sa mi snívali zvláštne veci.Snívalo sa mi že idem po lúke plnej nádherných rozkvitnutých kvetov uprostred lesa,ako to bolo v Twilight 1 :) dokonca tam bol aj Edward a ja som bola Bella.Potom sa všetko zmenilo.Zrazu som to bola ja a bola som niekde v tmavom a veľmi strašidelnom lese,kde som sa veľmi bála.Len som sa krútila okolo a nevedela kam mám ísť,keď sa na mňa vrhla hrozná puma a roztrhala ma na kúsky.S krikom som otvorila oči a ešte aj po prebudení som cítila tú bolesť keď som umierala a keď ma tá šelma trhala.Strašne ma to bolelo zvíjala som sa na posteli od bolesti až sa Anna zobudila.Pýtala sa ma niečo až kričala ale ja som ju kvôli ukrutnej bolesti nepočula.Zavolala mojich rodičov.Zrazu som pocítila niečo hrozne ľadové.Hneď ma to prebralo a bolesť ustupovala."Č-čo sa stalo?"opýtala som sa mierne dezorientovanie."Neviem prebrala si sa a niečo si kričala.Potom si sa začala hádzať po posteli a vzlykala ako keby od bolesti,tak som rýchlo zavolala tvojich rodičov.Otec ti chytil čelo a bola si celá horúca a ako keby v tranze.Triasla si sa plakala vzlykala ale neotvárala si oči,tak ťa hodil pod ľadovú vodu"vysvetlila mi Anna."Aha tak pardon za vyrušenie,je mi už fajn,bol to len sen"usmiala som sa na nich osušila vlasy,prezliekla sa a pobrala sa naspäť do postele ešte spať.Po takomto sne mám chuť spať až do večera.No nemôžem.Po prvé som už nevedela zaspať,tak som si išla urobiť do kuchyne kávu,sadla som si na gauč a len tak pozerala do steny.A po druhé na raňajkách sa dozviem prečo strýko povedal ockovi aby ma nezobral do Londýna.Každý ešte spal,bolo 5 hodín ráno a ja som nevedela čo mám robiť už som spať nevedela,studená sprcha a káva ma úplne prebrali ale nechcelo sa mi absolútne počuť nejaké hlasy,čo je napríklad televízia,rádia,ľudia,všetko čo vydáva zvuk.Tak som len sedela a čakala kým príde prvý prebudený obyvateľ domu.Čakala a sedela som tam asi tak 5 až 6 hodín keď ku mne dorazili skoro na chlp rovnako všetci."Ahojte,ako ste sa vyspali?"opýtala som sa ich."No vzhľadom na to čo sa dialo včera,vyzeráš nejak sviežo Elis"nezabudol poznamenať ocko."Oci,musíš to rozoberať?"opýtala som sa dosť otrávene.Nechcela som aby sa ma každý vypytoval čo sa stalo a či som v poriadku a podobné somariny."El a čo sa ti stalo?"sadol si ku mne Tom a začal sa ako môj veľký brat vypytovať tie otázky ktoré som vážne potrebovať nepočula."Niekedy vám to poviem ale nie teraz.Nemám na to náladu,prosím pochopte ma"smutne som sa na nich usmiala a kým sme sa tam takto rozprávali mama stihla urobiť raňajky.Už som čakala kedy nastane vyrieknutie toho otrasného slova "NIE".Začali sme raňajkovať a ocko sa pustil do rozprávania."Vieš Elis,to čo si sa ma minule pýtala"neisto sa pozrel na strýka aby to nikto nevidel,ale ja vidím všetko.Strýko len prikývol a ocko pokračoval."Myslím že by nebolo veľmi vhodné aby si tam so mnou šla.Nudilo by ťa to tam.Boli by sme tam na
 z toho pol dňa je to odovzdávanie kde by si samozrejme išla so mnou takže by si si Londýn ani neužila.Prosím prepáč mi to"tváril sa tak smutne vedela som,že ho to mrzí."To nevadí ocko,ja to prežijem"usmiala som sa."No a teraz sa k slovu dostávam ja rodinka"ozval sa strýko."Chcel by som niečo tuto El a An niečo dôležité opýtať"nachvíľu sa odmlčal a chcel pokračovať v rozprávaní.

prvá časť sna

druhá tá zlá časť sna





Tak máte tu ďalšiu časť môjho obľúbeného príbehu.Proste ho milujem.Ale nie je to o mne čo cítim k tomuto príbehu ja ale čo cítite vy.Prosím.A nezabudnite na dohodu do zajtra tu musí byť aspoň jeden komentár.Jeden komentár stačí a bude ďalšia časť zajtra.Ľúbim vás *Lili* :***

















3 komentáre:

  1. aaa to je super prosim daj dalsiu lebo asi neprezijem, a to sa mam ist teraz ucit? No dakujem pekne
    #kajus

    OdpovedaťOdstrániť
  2. neboj bude za chvíľu len ju ešte musím dokončiť a u mňa doma to vážne nie je jednoduché. Asi tak o pol 8 by to malo byť hotové :) a Ďakujem za pochvaly :) :** *Lili*

    OdpovedaťOdstrániť