Stránky

nedeľa 27. mája 2012

Hope Dies Last-14.časť

Takže máme tu 14.časť a vážne nezabudnite ten jeden komentár a ďalšia časť bude zajtra :) Dúfam že sa páči a že ste radi že sa tam už pomaly objavujú chalani :) :* *Lili*


"Tak stop.Kyle môžme si na chvíľu odpočinúť?Po prvé ma bolí zadok pretože som už dávno nesedela v sedle a po druhé si potrebujem zapáliť"kričala som na Kyla a zachytila som ako An prevrátila očami."An viem že s tým máš problém ale ja si s tým neporadím.Sorry"pozrela som sa na An previnilo."To nevadí,zvykla som si,ale nečakaj že nebudem mať narážky"zasmiala sa.Jasom jej len vyplazila jazyk."Tak fajn zastavíme sa,oddýchneme si a vrátime sa do práce"usmial sa.Mám taký pocit že nepochopil to že som povedala že si musím zapáliť.Zosadli sme s koňov,zaviazali im uzdy o strom,ja som si sadla pod strom,vytiahla z vrecka krabičku a zapaľovač a zapálila si.Po týždni mi to fakt chýbalo.Rozhliadala som sa po okolí a pomaly do seba vdychovala uvoľňujúce účinky nikotínu,ktoré mi už vo veľa prípadoch pomohli."Ty fajčíš?"opýtal sa ma Kyle keď k nám prišiel od svojho koňa Bleska."Veď som na teba kričala aby sme zastali že si potrebujem zapáliť"usmiala som sa."Aha,ja som počul že si potrebuješ oddýchnuť.Tak prepáč"milo sa usmial."Nevadí aj keď viem že ti to možno vadí ale ja už sa to odnaučiť neviem"pozrela som sa mu do tých jeho pekných očí.Keď som zahasila cigaretu,nasadli sme na kone a vrátili sa dole k ostatným.Keď sme dorazili,ostatný robotníci tam už boli.Zoznámili sme sa a všetci nám povedali že im máme tikať.Že budeme ako jedna veľká rodina.Tá predstava sa mi páčila.Takže je tu Oliver(Oli),dosť mladý a strašne krásny chalan,potom Daniel(Dan),je trocha starší ale nie veľmi ale má dosť dobrý výzor,ďalej tu je Christian(Chris),tiež trocha starší možno o pár rokov starší od Dana,s bradou ale tiež dobre vyzerajúci,ďalší je Cody,ktorý je asi tak v stredných rokoch a je to typický indián,no a posledný je Richard(Ricky),ktorý vyzeral úplne ako dobrodruh s nejakého filmu.Keď sa všetci predstavili s každým,začali sme pracovať.Cody je expert na určovanie pohlavia kostry,Dan je expert na určovanie v akom prostredí žili tí ľudia,Oli je expert na nájdene predmety,tak isto aj Chris a Ricky s mojím strýkom a Joshom sú experti na všetko.Vedia určiť všetko to,ale musia mať ten dozor úplných profesionálov aby sa náhodou nepomýlili,ale úplný experti sú na nájdené kosti zvierat a na staroveké nastražené paste ktoré !ľudia nastražili keď ukrývali svoje poklady a chceli ich ochrániť pred zlými ľudmi.No a zostala som ja,An a Kyle,ktorý sme zatiaľ len žiaci.
Po týždni:
Ubehol týždeň a ja s An a s Kylom sme usilovne pracovali na vykopávkach a po práci nám Kyle ukazoval mesto aby sme to tu spoznali a pri prípade núdze sme mohli chodiť sami po meste.Je pondelok,ale nejak to nerátam pretože v práci sme aj cez víkend.Nám to nevadí,pretože nás to baví a aj tak v tomto meste nemáme čo iné robiť."El?Poď sem nachvíľu"zakričal na mňa strýko.Práve som bola pri Angelovi pretože sme mali obedňajšiu prestávku,tak som si zobrala svoj obed k nemu a tam som jedla.NEchala som mu tam jablko a zbehla dole do stanu za strýkom."Áno?Čo potrebuješ?"usmiala som sa naňho."No vieš,už tu to mesto za ten týždeň čo vám ho Kyle ukazoval poznáš nie?"opýtal sa."No áno,trafím do nejakých reštaurácii a kaviarní ale to je asi tak všetko"nechápala som kam tým mieri."No to je super.Vieš,potrebujeme prekladať ťažké kamene,takže tu potrebujeme Kylovu pomoc a chceli sme sa opýtať či by ste nám nezbehli  po kávu tu neďaleko do starbucksu a do McDonaldu na nejaké jedlo pretože sme si zabudli obed?"povedal Josh."Tak fajn Josh,radi pôjdeme"usmiala som s naňho.Dal mi peniaze,na papier napísali čo im mám kúpiť,k tomu sme pridali svoje objednávky ja a An a vybrali sme sa do mesta.Síce nám chvíľu trvalo zorientovať sa bez Kyla,ale nakoniec sme to zvládli.Najprv sme zašli do Starbucksu,kúpili sme pre všetkých kávu,potom sme sa stavili v McDonalde aj tam sme kúpili čo sme mali a už sme vychádzali z dverí,keď do mňa niekto vrazil a všetko mi vysypal.Ešte že na mňa dopadlo len to čo ma nemohlo zašpiniť a všetko ostatné padlo na zem.Ešte že kávu držala An aj s polovicou jedla a mali sme ešte zvyšné peniaze na nákup strateného jedla."Ou prepáč.Vážne sa ospravedlňujem.Je to moja chyba,zamyslel som sa a nedával som pozor na cestu"ospravedlnil sa mi ten človek a aj keď som mu nevidela do tváre pretožesom sa sústredila na zbieranie jedla,vedela som podľa hlasu že je to chlapec."To nevadí.Stať sa to môže každému"usmiala som sa aj keď to nevidel.Pomáhal mi zbierať to a An ma už čakala von.Zrejme videla že už pomoc mám,tak bola zbytočná."Ty nie si odtiaľ.Odkiaľ si?"opýtal sa ma ten chalan."Odkiaľ vieš že som cudzinka?"zasmiala som sa."Viem to tak,že každý Angličan ktorý býva v tomto veľkom meste by na mňa vybehol ako si dovoľujem doňho vraziť"odmlčal sa"a máš zvláštne pekný prízvuk"povedal a zasmial sa."No tak ďakujem.Áno nie som odtiaľto.Som z malého štátu zo strednej Európy"usmiala som sa.Pozbierali sme všetko jedlo a konečne sa na seba pozreli."Aha,takže predsa len som mal pravdu že nie si odtiaľ"hovoril kým sme sa zdvíhali.Keď som sa mu pozrela do tváre onemela som.Nakoniec som sa spamätala."Hej,ja ťa poznám"usmiala som sa naňho."Odkiaľ by si ma mohla poznať?"pozrel sa na mňa nechápavo."Mňa neoklameš Zayn"usmiala som sa ešte viac."Dobre dostala si ma.Poznáš ma,ale ako to že nevrieskaš alebo neodpadávaš?Nemáš nás rada?"pozrel na mňa smutne."Jasné že vás mám rada.Milujem vašu hudbu,ale nie som taká šibnutá aby som tu odpadávala alebo niečo podobné.Keď som ťa už stretla prečo robiť zo seba trápku keď sa s tebou môžem baviť úplne normálne?A najviac som zo Slovenska.Tam sme také dievčatá skoro všetky.Radšej by sme sa s vami bavili normálne než zo seba robiť sprosté"zasmiala som sa."Aha,tak poď.Kúpim ti nové jedlo,keď už som ti ho hodil na zem"povedal a už ma ťahal naspäť dnu."Nie to vážne netreba.Mám ešte dosť peňazí a navyše sa toho nevysypalo veľa.Väčšinu jedla držala An"usmiala som sa."Ale ja na tom trvám a kto je An?"opýtal sa ma.Zrejme nevidel ako išla vedľa mňa a potom zdrhla."No An je moja kamarátka ktorá ma čaká tamto pri vchode.Tá ryšavá.Ale byť na tvojom mieste by som tam nešla,ak nechceš aby sa udusila"zasmiala som sa."Prečo?Tiež nás ma rada?"usmial sa."Počuj,ty si nejako veríš"zasmiala som sa a pokračovala."Nie,vlatne áno má vás rada ale to nie preto.Preto by sa asi zadusila pretože je strašne hanblivá.Takže keby sa jej prihovoril hocikto cudzí,tak by strašne spanikárila"Keď som si spomenula na Kyla a ostatných tak som to poupravila."No síce väčšinou ju upokojím.Teraz sme pár nových ľudí spoznali,ale to bol tiež problém ju upokojiť,no nakoniec som to zvládla.Ale keby si sa jej prihovoril ty alebo hocikto z vás,tak neviem čo by sa stalo"povedala som mu."Aha no tak ideme kúpiť to jedlo,a žiadne nie,trvám na tom a potom pôjdeme zistiť čo sa stane keď sa jej prihovorím,súhlasíš?"opýtal sa Zayn."Síce ma pravdepodobne zabije,ale súhlasím"zasmiala som sa a šli sme kúpiť to jedlo.Síce som trocha bola proti ale nejak som cítila že keby som aj protestovala,nemala by som šancu.Kúpil mi všetko jedlo ktoré mi vysypal a ešte nakúpil jedlo tipujem pre viacerých pretože sám by to nezjedol."Pre koho máš to jedlo?"opýtala som sa."To jedlo je pre Nialla.Ostatný nechceli ale keby som sem nešiel zabil by ma"uchcechtol sa."To máš len pre jedného človeka?"otvorila som ústa a tak divne naňho pozrela.

Oli

Dan

Chris

Cody

Ricky

Starbucks

McDonald






















4 komentáre:

  1. Tak som sa konečne dočkala... :) teším sa na pokračovanie... :) btw. ako vždy krááásna... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ďakujem moc :) áno dočkali ste sa :D ale prezradím vám že to bude ešte riadne zamotaný príbeh :D a mojím snom a cieľom ktorý by som si rada splnila je dopracovať sa v tomto príbehu do rovnej 100? Čo vy na to? Že by bolo presne 100 častí? :):) A Ďalšia bude dnes :) Ak budem mať nápady a čas budú aj 2.Pokúsim sa raz za čas napísať 2 časti za deň aby sa to netiahlo tak dlho a aby ste neboli až tak v napätí :D súhlasíte? :) *Lili* :**

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. super nápad... len píš... vážne ti to ide... :)

      Odstrániť
  3. Ďakujem moc :)neviem či mi to ide :( Proste ja to vidím inými očami ako vy kedže to píšem ja ale keď mi tvrdíte že sa vám to páči tak som veľmi rada :) Vážne sa chcem dostať k tej 100 ale na to potrebujem aj vašu pomoc :) Tak prosím komentujte aký na to máte názor :) Ja som ani len netušila že sa to vo mne niekde nájde a budem písať tak veľa.Keď som s tým začínala,bála som sa že skončím pri asi 5 časti pretože nebudem vedieť čo ďalej ale pomáhate mi v tom a ja tam pridávam aj veci z môjho života.Veci ktoré vidím každý deň v mojom živote.Alebo keď v jeden deň uvidím alebo sa mi stane niečo neopakovateľné zapojím to sem :) *Lili*

    OdpovedaťOdstrániť