Stránky

štvrtok 24. mája 2012

Hope Dies Last-13.časť

Zajtra ma čaká štvorilka,keď viete čo to je :) Dúfam že to zvládnem aj keď môj príšerný spolužiak to asi všetko kazí nejak sa ho pokúsim upokojiť :D Takže je tu ďalšia časť a nezabudnite dať komentár :) Hope like it :*:) *Lili* A ak vám to nevadí s An urobím to isté čo s El a to to že ju vymením za nejakú známu osobnosť aby som mala viac fotiek k dispozícii.Ak s tým nesúhlasíte píšte do komentárov a ak s tým súhlasíte píšte do komentárov :D


"Tak a naša prehliadka je u konca"povedal Josh."Tak dobre,ostatný prídu až o pol hodinu tak čo keby sa so mnou dievčatá šli trocha poprechádzať a vy dvaja by ste si pohovorili o práci alebo o čomkoľvek chcete?"opýtal sa Kyle."Tak fajn súhlasím a čo ty An?"opýtala som sa a pozrela na An."No ja no"žmurkla som na ňu aby vedela že som tu s ňou a bude to v pohode."No tak dobre,prečo nie?"povedala An a usmiala sa.Bola som rada.Zrazu som cítila ako z nej odpadla aspoň časť strachu a uvoľnila sa."Tak čo?Nie je až taký zlý a netreba sa ho báť čo povieš?"pošepkala som jej tak,aby to nepočul Kyle,ktorý bol pár krokov pred nami a niekde sa snažil dostať."Nie vieš ja neviem čím to je,ale zrazu v ňom cítim obrovskú dôveru a niečo čo ma k nemu ťahá.Určite sa doňho nezamilujem ale neviem čo je to akoby sme sa poznali už dávno a ja proste neviem ako to vysvetliť"priznala sa mi."Páni An tak toto som nečakala.Presne tak nejako sa cítim v jeho blízkosti aj ja"usmiala som sa na ňu."Ani ja netuším čím to je ale je to tak a chcem s ním tráviť čas aspoň tieto prázdniny"nastavila som jej ruku a ona ju s radosťou prijala.Preplietli sme si prsty a kráčali ďalej.Možno si pomyslíte že sme niečo ako lesby alebo niečo také ale je to čisto vzťah dvoch najlepších kamarátok ktoré by za seba položili život."Kam to vlastne ideme Kyle?"opýtala sa An."Nechajte sa presvedčiť dievčatá"obzrel sa po nás a žmurkol na nás.O chvíľu sme vystúpili na nejaký kopček a ja s An sme otvoili ústa.Pred nami bol nejaký veľký asi dosť starý ale nádherný strom a pod ním boli obrovské balvany a za ním bola obrovská lúka plná kvetov a 3 kone.Dve sa pásli pri sebe a tretí bol trocha ďalej od nich.Obidva kone boli hnedé ale ten jeden bol celkom biely."Tak čo?Kto tu vie jazdiť"opýtal sa Kyle.Ja a An stále v šoku sme bezmyšlienkovito zdvihli ruku."Počkaj Kyle.Ak chceš jazdiť,tak ten biely je môj,inak nejdem"pozrela som sa naňho s nádejou."Ten kôň je veľmi výnimočný.A to si aj ty.Ale dávaj si pozor a postupuj k nemu opatrne.Je síce vycvičený na jazdenie,ale dokáže jazdiť iba s niekým kto sa mu páči.Priblíž sa ku nemu,ale nie úplne blízko.Posledné kroky nechaj na ňom.Ak k tebe príde,je len celý tvoj a môžeš na ňom jazdiť.Mne sa to nepodarilo.Síce sa oňho starať môžem,to mi dovoľuje ale keď som na ňom skúšal jazdiť zhodil ma.Ale neboj sa,ako hovorím je to výnimočný kôň.Zhodil ma najohľaduplnejšie ako mohol a ja som nemal ani škrabanec,takže sa neboj"usmial sa na mňa a žmurkol.Podišla som pomaly k nemu a zastavila sa asi 10 krokov od neho a prihovorila som sa mu."Ahoj maličký.Tak čo?Máš záujem aby som si na tebe zajazdila?Bože môj si taký krásny a krajšieho koňa som v živote nevidela aj keď každý kôň má svoje čaro"hovorila som.Začal sa približovať.To bolo dobré znamenie.Pár krokov odo mňa ale zastal."Neboj sa zlatíčko.Ja ti neublížim.Poď prosím"prosila som ho aj keď som si nebola istá či mi rozumie.Vždy som tajne verila že mi kone rozumejú.Pozrel sa mi priamo do očí ako keby mi pozeral až do duše a potom už bez váhania podišiel úplne blízko ku mne a ja som ho mohla pohladiť.Bol taký prítulný.Hlavou trhol,ako keby mi chcel naznačiť aby som nasadla.Nemal sedlo,ale mne to nevadilo.Jazdievala som aj bez sedla keď som chcela cítiť úplnú slobodu.Nasadlo som naňho a pomaly cválala k tým dvom."Tak ja už svojho koňa mám"povedala som a pohladkala som koňa po krku."Dobre aj my sme si to spravodlivo rozdelili,takže môžme vyraziť"povedal povzbudzujúco Kyle."Prosím len ma následujte"usmial sa.Nič sme sa nepýtali len sme pomaly klusali vedľa seba a pred nami šiel Kyle."Kyle ako sa vlastne tento kôň volá?"zakričala som na Kyla."Volá sa Angel"uchechtol sa.Usmiala som sa a nahla sa k Anglovmu uhu."Máš nádherné meno Angel"a dala som mu pusu na hlavu.Bol nádherný a okamžite ako som ho uvidela som si pomyslela že to musí byť anjel.A nakoniec sa tak aj volá.

lúka za kopčekom a dva kone

Angel :*





















2 komentáre: