Stránky

utorok 29. mája 2012

Hope Dies Last-16.časť

16.časť.Ale som dosť sklamaná,pretože ste mi k 15. nedali ani jeden komentár ale to nevadí.Verím že ho ta ešte niekto dá :) Ale potom by som už nemala čas písať preto to píšem teraz.Nezabudnite dať komentár ak zajtra chcete ďalšiu časť *Lili* Hope like it :**


Nejako sme trafili späť na vykopávky a ako sme predpokladali všetci na nás už nedočkavo čakali."Dievčatá,kde ste toľko boli?Práca v plnom prúde a vy nikde"povedal Oli a smial sa."Prepáčte,ešte to tu tak nepoznáme.Zdržali sme sa"o incidente s celebritou sme radšej nehovorili.Viem si predstaviť reakciu takého Oliho alebo Kyla keby sme to povedali.Boli to strašné milí chlapci a chlapi.Hneď po prvom strávenom dni s nimi som sa cítila ako v rodine.Ako doma.Usmiala som sa na nich a zaniesla jedlo do stanu.Na každú tašku som napísala meno.Ja s An sme rýchlo zjedli svoj obed a šli sme makať.Kým ostatný jedli,my s An sme už boli v plnom prúde práce.Sami dve sme vyriešili identitu detskej kostry.Akurát keď už sme držali v rukách jeho fotku,prišli ostatný a ja s An sme radostne začali vykrikovať na ostatných."Vyriešili sme to.Sami sme vyriešili identitu bábätka.Predsa len sme sa tu niečo naučili"a podobné veci a každého sme objímali a skákali sme na nich.Ja som skočila na chrbát strýkovi a An Codymu.Im dvom sme najviac verili.A ešte Joshovi.Ostatný síce pracovali ako včielky ale aj zo všetkého si robia srandu a robia strašné kraviny."Páni baby,ste úžasné.Za tak krátku dobu by som to nestihol ani ja"povedal Chris a Dan s ním súhlasil."O akom krátkom čase to hovoríte?Lúštime to už týždeň,len ste o tom nevedeli.Chceli sme niečo spraviť aj sami"usmiala som sa na nich."No...My sme o tom vedeli,ale my to myslíme vážne.Ani za týždeň by sme to nezvládli"povedal Ricky."Čože?Vy ste o-o tom vedeli?"šokovane sa opýtala An."Áno.Vedeli sme to ale rešpektovali sme vaše rozhodnutie a dokonca sme sa tešili vášmu záujmu o niečo také.Iné dievčatá vo vašom veku by sa do niečoho takého nenamočili.To bude tým,že nie ste namyslené fifleny a že držíte spolu ako kamarátky a dokážete každého spojiť v rodinu.Ako tuto nás.Viete s Codym sme už dlhoročný rivali.Snažil sa získať tieto pozemky,ale ja som mu navrhol aby tu pracoval a on prijal,ale stále chcel tie pozemky.Keď ste prišli vy,tak už celý týždeň mi nepovedal že tento pozemok raz dostane.To je jeho osobný rekord"povedal Josh a zadíval sa jedným očkom na Codyho.Cody sa len usmial a zakýval hlavou na znak súhlasu.Je to zaujímavé.Neskôr sa na ich príbeh spýtam,ale teraz musíme pracovať.Pracovná doba už sa blížila ku koncu a Oli s Danom a Kylom dostali úplne úžasný nápad."No my traja sme nejako rozmýšľali ako sa zblížiť a prišli sme na jednu myšlienku.Čo keby sme si urobili hore na lúke táborák a potom by sme prespali v stanoch?Máme tu vo veľkom stane pár stanov.Dievčatá by boli spolu v jednom a my ostatný by sme sa nejak už rozdelili.Máme 5 stanov takže po dvoch.A každá dvojica by si ten svoj stan postavila."predniesol ich nápad Dan."Hmm znie to úžasne,ale budem si môcť zajazdiť na Angelovi?"zvedavo som sa opýtala.Od kedy nám to Kyle ukázal,každý deň cez obedňajšiu prestávku som na ňom jazdila.Cítila som medzi nami nejaké zvláštne puto."A prečo by si nemohla?Je len a len tvoj.Pamätáš ako som ti hovoril že nie každého k sebe pustí.No a mňa a otca k sebe pustí len kvôli jedlu a čistote,ale jazdiť na ňom nemôžeme a ostatných k sebe nepustí vôbec.Síce to ešte neskúšala An ale aj tak ten kôň je teraz tvoj.Pokiaľ tu budeš"povedal Kyle a usmial sa.Potešila som sa.Išli sme so strýkom a An do bytu po nejaké veci na oblečenie a cestou späť na vykopávky sme sa stavili v obchode a kúpili sme chlieb,nejaké mäso a moje najobľúbenejšie marshmallow.Dorazili sme na lúku a tam už starší zapaľovali oheň a chalani nosili drevo.Dosť na to aby vydržalo celý večer.Ako stále ja s An a Kylom sme si šli zajazdiť na "našich" koňoch a keď sme sa vrátili,ostatný už opekali klobásy.Kým oni piekli,stihli sme si všimnúť že už majú postavené stany okrem mňa a An a na Kyla čakal so stanom Oli.V stanoch sme boli rozdelení tak,že ja som bola s An,Oli s Kylom,strýko s Joshom,Dan s Rickym a Cody s Chrisom.Oni tam ďalej opekali a ja s An a Oli s Kylom sme sa pustili do stavania stanu.O takých 20 minút sme už s An mali hotovo,ale keď sme sa pozreli na chalanov,ktorí si s tým nevedeli rady,pomohli sme im.Trocha zahanbene poďakovali ale my sme sa im nesmiali."Nemusíte sa hanbiť.Nás to učili 10 ročné dievčatká raz na spoločnej dovolenke.Anina a moja sesternica"na tej spomienke som sa zasmiala.Gény sa nezaprú.Ja s An sme najlepšie kamarátky a naša krv,naše sesternice sú tak isto nerozlučná dvojka.Keď sme chalanom pomohli,už bola napoly tma,ale hviezdy ešte len začali vychádzať."An?Pamätáš ako sme boli malé a stále sme na mojej záhrade ležali na deke a pozorovali hviezdy?Čo keby sme si to dnes zopakovali?Kým sa úplne zotmiem,niečo zjeme a rozložíme si deku na zem a budeme pozorovať hviezdy čo ty na to?"usmiala som sa na ňu."Veľmi rada.Už dávno sme to nerobili"usmiala sa a len čo to dopovedala už sa k nám chceli pridať Oli s Kylom.Nemali sme nič proti.Boli to blázniví chalani ktorý boli za každú srandu.Vyzeralo to že budeme skvelí priatelia.Len čo sme sa najedli,ja s An sme si ešte opiekli pár marshmallow,zjedli sme ich a rozprestreli sme jednu veľkú deku aby sme sa ta zmestili štyria.ľahli sme si a pozerali na tú nádheru."Dievčatá,a viete ktoré je aké zoskupenie hviezd?"opýtal sa Kyle."No ja poznám len tie základné ako je veľký a malý voz a také,ale viem že je ich oveľa viac.A vy to viete?"opýtala som sa a podoprela som sa lakťami aby som na nich videla."Tak si ľahni a mi ti poukazujeme pár takých menej známych súhvezdí,ktoré nikto neberie vážne,ale pravda je,že všetky hviezdy sú dôležité.Aj tie,ktoré nepatria do žiadnych súhvezdí.Takže tamto je Androméda,tamto blíženci,kozorožec"vymenoval najprv všetky znamenia zverokruhu a stále ukazoval niekde inde a ja som ho zo záujmom počúvala.Vymenoval strašne veľa súhvezdí ktoré som nepoznala."A to je zatiaľ všetko.Pokračovanie nabudúce.Nechcelo by sa mi tu menovať všetky.Je ich strašne veľa"povedal a potom už sme len ticho ležali a pozerali na hviezdy.Bol to nádherný pohľad.Stále som si opakovala a ukazovala okom všetky súhvezdia ktoré menoval Oli,až sa čudujem že som si ich dokázala zapamätať.Až som nakoniec zaspala.


marshmallow

táborák

klobásy

stany

hviezdy

























8 komentárov:

  1. Kedy pridáš ďalšiu časť ???

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No zajtra pozriem koľko záujemcov chce aby som pokračovala a ked ich tam bude aspoň 5 tak pokračujem ale pre 2 ľudí sa to písať neoplatí *Lili* :(

      Odstrániť
  2. krásna ako vždy... viem, že sa opakujem ale nemám slov... toto sa slovami nedá opísať... len tak ďalej... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ďakujem Patush a keď sa môžem opýtať...ako často sa sem pozeráš i nie je niečo nové? :) *Lili*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nemáš začo... :) keď mám čas tak každý deň... niekedy aj viackrát za deň, keď sa neviem dočkať pokračovania... :D

      Odstrániť
  4. Tak to je milé :) Neviem či si momentálne ešte na internete ale ak nie tak dúfam že sa potešíš zajtra keď si pozrieš stránku,pretože práve idem písať pokračovanie :) Sľúbila som vám včera časť ale nedalo sa na koľko pri mojej otravnej 8 ročnej sesternici sa písať nedá :( *Lili* I <3 You :**

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Síce som už na nete nebola, ale veeeeľmi ma potešilo, keď som sem prišla a našla novú časť... :) A tvoje "trápenie" so sesternicou, to poznám... :D Ja mám doma 4-ročnú neter.. :D pri nej sa nedá nič... :D

      Odstrániť
    2. Dnes ako som sľúbila sú 2 časti :) No je mi ľúto že takto neskoro ale nejako som nemala nápady :)*Lili*

      Odstrániť