Stránky

utorok 1. mája 2012

Hope Dies Last-Úvod

Prosííím komenty ako sa vám to páči a či to má zmysel pokračovať v tom.Veľmi prosím pretože neviem či sa vám to páči :(:(:( je to môj prvý príbeh ktorý zverejňujem :) Lili




Volám sa Elisabetta Sarah de Vico.Som tak trocha zmiešaných národností.Otcovi rodičia sa spoznali keď jeho mama,rodená Slovenka,bola na dovolenke v Taliansku.Chodila ulicami Ríma a on ako fotograf práve fotil pamiatky.Keď sa im stretli pohľady,okamžite sa do seba zamilovali.Ten príbeh zbožňujem keď mi ho starká rozpráva.Rok cestovala medzi Slovenskom a Talianskom aby ho mohla stretnúť.Keď neboli spolu,nevedeli bez seba vydržať.Keď ju o rok po zoznámení a chodení spolu požiadal o ruku,presťahovala sa k nemu do Ríma a zobrali sa.Keď sa brali bola už v 1 mesiaci tehotenstva a čakala môjho otca.On sa narodil v Taliansku,a dostal meno Francesco.Rovnako ako jeho o 10 rokov mladšiu sestru Renatu učili obidve kultúry,tradície a jazyky.Otec má čierne vlasy a hnedé oči.Má chudú,miestami trocha vyšportovanú postavu.Je spisovateľ.Napísal už asi 10 skvelých románov,a jeden aj o tom ako sa spoznali jeho rodičia.Má za to pekný plat pretože jeho knihy majú skvelú predajnosť,hlavne u mladých dievčat.Ja sama mám prečítané asi všetky jeho knihy.Renata má hnedé vlasy o pár centimetrov dlhšie pod ramená.Má svetlo-hnedé oči.Je slobodná a bezdetná.Hovorí že má na manželstvo a deti ešte čas.Moji rodičia sa brali mladí ale milovali sa a už sa milujú 19 rokov.Stalo sa že môjho 19 ročného brata Thomasa,mama porodila keď mala 16 rokov.Zvládli to spolu a zostali šťastný až do teraz.O necelé 2 roky som bola na ceste ja a mama mala už 18 a s otcom sa zobrali.Teraz mám 17 a mama má 35 a otec 37.Maminy rodičia sa spoznali tak,že jej otec,ktorý je Slovák,dostal ponuku na stáž v Anglicku ako pediater.Babka bola na pediatrii so synom svojej kamarátky,pretože ona nemohla.A to sa stalo ich láske osudným.Zaľúbili sa do seba,on ju pozval na kávu a stretávali sa spolu takto asi týždeň,dali si prvú pusu a zažali spolu chodiť.Chodenie im vydržalo rok a po roku,keď babka nosila pod srdcom maminho brata Michaela (Majkla),zobrali sa.Michael má hnedé vlasy a modré oči ktoré po ňom zdedil Thomas.Je stále slobodný no ženy sa oňho bijú a on si to užíva.Po 2 rokoch prišla na svet mamina.Mamina má hnedé vlasy a tmavo hnedé oči a má štíhlu postavu ktorú som po nej zdedila.Volá sa Caroline.Keď sa dedko dozvedel že musí urýchlene odcestovať na Slovensko kvôli chorému otcovi,babka sa sním bez váhania odsťahovala.Mama mala vtedy rok a Michael mal 3 roky.Dedko babku naučil po Slovensky veľmi rýchlo a Michael už rozprával takže aj jeho učili obidve jazyky.Na mamu to ešte len čakalo ale nakoniec to zvládla.Keď otcovi rodičia zavítali na Slovensko na návštevu k babkinej rodine,dedko si Slovensko zamiloval a povedal že sa tam chce presťahovať.A vážne sa aj presťahoval.Presne oproti maminmu domu.Rodičia spolu chodili do škôlky,školy aj na strednú sa dostali rovnakú.Keď mama mala 14 a otec 16 začali spolu chodiť.Mama sa na vysokú nedostala kvôli môjmu bratovi,ale otcovi to nevadilo pretože ako úspešný spisovateľ nakoniec dokázal dokázal uživiť celú rodinu sám.Od malička sme sa s bratom museli učiť 3 kultúry,tradície a jazyky takže sme to mali ťažké,ale zvládli sme to.Mám 17 rokov,dlhé,hnedé,kučeravé vlasy ktoré si ale každé ráno žehlím,zelené oči po Slovenskej babičke,štíhlu postavu,ktorú si nejako zvlášť neudržiavam,pretože mám postavu po mame.Môžem jesť koľko chcem a nepriberiem.Nemučím sa zbytočne nejakými diétami.Jem čo chcem a kedy chcem,ale aj veľmi rada no nie profesionálne športujem.Som všestranná umelkyňa.Študujem na umeleckej škole spev,herectvo a tanec.Okrem toho hrám najmenej na 10 nástrojoch,kreslím,občas pomáham otcovi s nejakou rozrobenou knihou,skladám piesne s pomocou gitary.Otec mi hovorí že ako profesionálny spisovateľ si myslí,že mám veľký talent na písanie,ale ja sa chcem venovať hlavne svojmu spevu a svojej gitare.Po škole sa chcem presadiť ako speváčka,no viem že to nebude jednoduché.Každopádne sa budem snažiť čo najviac.Môj brat Thomas má už po strednej a jeho hlavné zamestnanie je automechanik.Má v garáži vlastnú autodielňu a má dosť veľa zákazníkov takže mu to celkom vynáša.Popri tom sa venuje tiež hudbe.Má s kamošmi svoju kapelu s ktorou občas hrajú v miestnych baroch.Thomas má hnedé vlasy,modré oči a dosť vyšportovanú postavu.Má priateľku Andreu ktorú som si veľmi obľúbila.Pekná a milá blondínka.Veľmi inteligentná.Myslím že keby si s ňou niekedy Thomas založil rodinu,ona by bola hlavnou dodávkou financií kedže sa učí za právničku.Je koniec júna a mne práve skončil 3 ročník umeleckej školy.Mám pred sebou 2 mesiace umeleckej ale aj športovej činnosti.No hlavne sa budem venovať svojej najlepšej kamarátke Anne.Anna má ryšavé vlasy ktoré sa mi hrozne páčia.Má orieškové oči a má trocha ale len trocha plnšiu postavu no nieje tučná.Ja ju považujem za chudú.Aspoň nieje taká vyžla ako ja.Anna je takisto speváčka a rozmýšľame že po dokončení školy,vytvoríme duo.študuje na tej škole kde je no je v inej triede.Posledný rok a čaká ma maturita.Ak ju zvládnem chcem sa začať venovať písaniu pesničiek s ktorými mi Anna určite pomôže.Ostatné budem robiť už len pre zábavu.Ak sa mi podarí sa s Annou presadiť ako speváčka určite budem ja sama využívať gitaru a Anna hrá na klávesy.Ak nám spev nevijde uvažujeme o hraní a keď ani to uvažujem o tanci a Anna o kreslení.Nechcem skončiť niekde na ulici kresliť portréty ľudí ktorí mi za nich dajú pár centov.Anna má na kreslenie oveľa väčší talent preto by bola úspešná umelkyňa to ja určite nie.Máme veľa spoločného ale sme aj úplne rozdielne.Od prvého ročníka strednej čo sme sa spoznali je zamilovaná do môjho brata no ju to prejde.Brat má 19 a preto si myslí,že ma ako neplnoletú sestru musí chrániť.Neviem predčím no viem,že jemu sa môžem zdôveriť so všetkým pretože si toho veľa prežil a to nehovorím preto že je starší ale pretože je to pravda.Ale o tom potom.Niekedy to tu možno napíšem.Fajčím o čom každý vie,no nepotešilo ich t.Ale vedia že už stým nič nespravia.Som rada že mi to neničí hlas,pretože fajčila som skôr ako som vedela že sa dostanem na umeleckú školu,a teraz sa toho už zbaviť neviem.Alkohol nemôžem ani cítiť po tom,čo som prežila na moje 15 narodeniny.Priniesli ma do nemocnice s otravou krvi.Vyzeralo to že mi budú musieť kvôli rozbitej hlave oholiť hlavu no nakoniec to nejako urobili a moje milované vlasy mi zostali.Späť do súčastnosti.Práve v túto chvíľu sa pešo vraciam zo školy domov,čo mi trvá na pešo asi hodinu,no chcem sa prejsť robím to každý posledný deň školského roku.Keď sa mi chce robím to stále,ale na konci roka to nieže chcem ale musím urobiť.Či sa mi chce alebo nie.Vytvorila som si túto tradíciu už prvý rok na základke a nemienim ju porušiť.Práve sa vraciam domov aj s vysvedčním.
Anna

Michael

Renata

Andrea

Thomas

Sarah

Francesco a Caroline

1 komentár: