Stránky

štvrtok 17. mája 2012

Slovensko:Kanada 4:3

Ľudia mi sme dnes po šiestich rokoch vyhrali zápas v ľadovom hokeji proti Kanade.Nevedela som tomu uveriť.Keď dali posledný štvrtý gól chcelo sa mi kričať,len škoda že som bola na ulici.Bartovič si dokonca zlomil hokejku.Na konci tretej tretiny dva presilovky za sebou a vďaka tomu sme vyhrali.Komentátori už hovorili že to vyzerá na desať minútové predĺženie lebo bolo 3:3 ale naši dali štvrtý gól pár minút pred koncom a potom im stačilo len udržiavať aby nám nedali gól ale oni bojovali ďalej.Skončilo sa to 4:3 a po tých dlhých šiestich rokoch sme vyhrali nad Kanadou.Slovensko je proste najlepšie.Prepáčte,viem že to nemá nič s 1D ale som taká šťastná že som to tu musela dať.Naši chalani sú najlepší. *Lili* :***

3 komentáre:

  1. Slovenskóóóó! Slovenskóóóó!! Héjá hejá heja Slovensko!! :) Dali sme to!! :D :D
    Eli

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ked som počuvala hokej tak som mala nervy :D Teraz musíme poraziť česko

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Teraz musíme poraziť Rusko :D Slovenskó do tohóóóó :D:D:D Dáme ich a keď aj nie striebro isté aj to je slušné a kamarátom Čechom gratulujem k bronzu :) *Lili*

    OdpovedaťOdstrániť