Stránky

pondelok 28. mája 2012

Hope Dies Last-15.časť

15.diel :) Dúfam že sa tešíte :):) Takže konečne sme sa dopracovali k stretnutiu aspoň jedného člena 1D :) Dúfam že máte radosť,ale prezradím vám len toľko že to bude pekne zamotaný príbeh a ak súhlasíte aby bola posledná časť rovná 100 tak mi napíšte do komentáru že s tým súhlasíte a koment či sa vám to páči alebo nie :* *Lili*


,,Áno jedlo je pre Nialla.Ten chalan dokáže zjesť strašne veľa a pri tom nepriberie ani gram.Poznáme sa už  roky ale stále to nechápem"zasmial sa.Nad tým som sa musela zasmiať aj ja.Bolo to také vtipné keď som si uvedomila že presne to vystihuje aj mňa.Väčšinou toho zjem strašne veľa ale po hodine som znova hladná a nepriberiem ani gram.,,Hmmm to mi niekoho pripomína"tvárila som sa že rozmýšľam.,,Áno?A koho?"opýtal sa Zayn.,,Mňa"zachichotala som sa.Zasmial sa."Neverím,že by si dokázala zjesť takéto množstvo,aké držím teraz v rukách"zdvihol jedno obočie a výsmešne sa na mňa pozeral.Bože bol taký zlatý.Jeho by som ako kamaráta určite chcela.Medzitým sme už vyšli von k An.,,Takže An.Toto je Zayn.Zayn,toto je An"povedala som a všímala si Aninu reakciu.Bola prekvapená že sa jej prihovoril Zayn Malik a bola jasné ako inak hanblivá.Mierne som jej ťukla do lakte.Pozrela sa na mňa umučeným výrazom ale ja som sa na ňu pozrela povzbudzujúcu,že to zvládne.Poriadne sa nadýchla,silou mocou nahodila úsmev.,,Ahoj ja som An,rada ťa spoznávam Zayn"videla som na nej že sa ešte stále hanbí ale premáha sa,ale vedela som aj že som mŕtva ak sa jej dostanem do rúk.,,A kam teraz idete s takou kopou jedla"opýtal sa nás Zayn.Všimla som si že An sa začína uvoľňovať.Bolo to dobré znamenie.Usmiala som sa.,,Ideme to odniesť do práce"povedala An.Rozkecáva sa,to je dobre.,,Aha a keď sa môžem opýtať,kde pracujete?"opýtal sa a zahliadla som že sa trocha zadivil.,,S mojím strýkom architektom na vykopávkach,prečo?"opýtala som sa a dívala sa naňho.,,No len mi bolo divné,že tak mladé už pracujú.Mala si hneď povedať že to je len brigáda"zachichotal sa.,,A odkiaľ vieš koľko máme rokov?Ešte si sa nás to nepýtal"smiala sa z neho An.,,An to je dobrý postreh"žmurkol na ňu.Žeby sa mu páčila?Na to si posvietim neskôr.,,Takže dievčatá,koľko máte rokov?"opýtal sa a pozrel sa na nás.,,No obidve máme 17 a ty máš koľko?Niekde som to čítala ale zabudla som.Bolo to už dávno čo som nebola na nete"usmiala som sa.Bola to pravda.Na nete som nebola už taký mesiac.,,No ja mám 19.Nádherný vek.Práve robím vodičák pretože ten pred rokom sa mi nepodaril,ale teraz ho určite zvládnem.Pomáha mi s ním Harry ktorý už vodičák má"usmial sa.,,No tak mi už pôjdeme.Musíme sa vrátiť do práce.Ostatný už asi debatujú kde sme tak dlho.Tak sa maj.Radi sme ťa spoznali,pa"povedala som a milo sa naňho usmiala."Počkajte,dievčatá.Nedali by ste mi vaše čísla?"pozrel na nás prosiaci."Ale iste,podaj mi mobil.Podal mi mobil a ja som vyťukala svoje číslo a napísala "Dievča od kostier" a An som napísala "An-hanblivá dračica od kostier"myslím že keby to videla,asi by ma zabila.Podala som naspäť Zaynovi mobil a išla som skôr kým sa tam pozrel.Na seba som napísala dievča pretože som mu svoje meno neprezradila.No asi som to zakríkla.Už za nami bežal a volal Anine meno pretože to moje nepoznal.Otočili sme sa a počkali ho.Pribehol ku nám.,,Nepovedala si mi ako sa voláš?Všimol som si to až keď som si pozrel kde si uložila vaše čísla.Ináč s An sa ti to podarilo"žmurkol na mňa.Zradca.On mi to urobil naschvál.Vedel že keď sa to An dozvie zabije ma.,,Č-čo sa jej so mnou podarilo?"dostala zo seba An a pozrela na mňa vražedným pohľadom.,,Ale nič nič.Volaj ma ako chceš som Elisabetta Sarah de Vico.Väčšinou ma volajú El alebo Elis ale môžeš ma volať aj Sarah"povedala som rýchlo aby An ďalej neriešila to čo povedal Zayn.,,Hmm,také sú typické mená na Slovensku?"opýtal sa Zayn.Zasmiala som sa."Nie,moja mama je napoly Slovenka a napoly Angličanka.Jej mama je rodená Angličanka a jej otec je Slovenský pediater ktorý šiel pracovať do Anglicka no a otec je napoly Slovák a napoly Talian.Jeho otec je Talianský fotograf a jeho mama je rodená Slovenka ktorá bola na dovolenke v Taliansku a zoznámili sa keď starký fotil pamiatky.Tak a teraz toho vieš o mne dosť veľa.Čo keby si nám zavolal niekedy aby sme šli von?Kedže vieš niečo o mne chcem vedieť niečo aj ja o tebe"usmiala som sa a už som chcela odísť.,,A kedy budete mať čas?Zavolám jednej z vás a dohodneme sa"chcel s nami vážne ísť vonku.,,Hmmm zavolaj keď budeš mať čas a povieme ti že či máme čas aj my.Už vážne pôjdeme.Pa"rozlúčili sme sa a on nás na naše prekvapenie objal a venoval nežný bozk na líčko.,,Tak sa majte dievčatá"povedal a kráčal opačným smerom ako my.Mal na sebe oblečené čierne rifle a čierne tričko s potlačou.V ruke držal tašky z McDonaldu a v druhej ruke už mal zapálenú cigaretu.Tým mi pripomenul,že mne už došli.A teraz čo?Mám 17,mne ich nepredajú.,,Hej Zayn,nemôžem ťa ešte o niečo poprosiť?"napadol ma hneď ako prvý a skôr ako som stihla rozmýšľať som naňho zakričala.,,Áno?S čím ti môžem pomôcť?"opýtal sa a už znova kráčal k nám.,,Noo nemohol by si mi ísť tamto do stánku kúpiť cigarety?"usmiala som sa rozpačito.,,Ty fajčíš?Na teba by som to nepovedal,ale dobre.Aké?"opýtal sa ma.,,No tak dúfam že tu také mať budú"usmiala som sa a vyťahovala z vrecka peniaze.,,Ružové Black Devilky.Koľko stoja v Librách.Neviem ako je to s kurzom"opýtala som sa ho ale to som si už všimla že stojí pri stánku a kupuje.Ja ho zabijem.Prišiel naspäť a podával mi ružovú krabičku.,,Tak koľko stáli?"opýtala som sa ho.,,S tým si nerob starosti.Ber to ako darček pre novo nadobudnutú kamarátku,ktorá ako jediná s mojich kamarátov fajčí"povedal a žmurkol na mňa.,,No dobre my už vážne pôjdeme.Prepáč že som ťa otravovala.Pa"usmiala som sa a zakývala mu.,,Majte sa a pamätajte že mňa nikdy otravovať nebudete"poslal nám vzdušnú pusu a už nadobro odišiel a my sme sa vrátili na vykopávky.





Zayn odchádzajúci z McDonald




























1 komentár: