Stránky

štvrtok 3. mája 2012

Hope Dies Last-2.časť

Prišla som k domčeku a nadýchla som sa toho čerstvého lesného vzduchu.Žiadne výfuky z áut,proste nič len čistý vzduch.Vošla som dnu a to čo som uvidela ma zlomilo."Anna,čo tu robíš?A prečo plačeš?"pozerala som sa na ňu zo strachom."Vieš Elis,ja nemôžem"ešte viac sa rozplakala."Anna no tak čo sa stalo?"priskočila som k nej a poriadne ju uväznila vo svojom objatí."Ja...žiadna...h...párty...h..nebude"povedala."Prečo?čo sa stalo?"stále to zo seba nevymáčkla pretože stále plakala a zadrhával sa jej hlas."Keď som pozvala pár ľudí zo školy tak..tak sa mi vysmiali že k takej chudobnej a tučnej babe by v živote neišli na žiadnu párty".Zarazila som sa.Tí hnusný špinavci.Keď to zo seba ako rýchlosťou svetla dostala,rozplakala sa ešte viac.Tíšila som ju a teraz som sa od nej odtlačila a prinútila ju aby sa mi pozerala do očí."Počúvaj ma pozorne.Nie si ani chudobná ani tučná.Máš skvelých rodičov ktorých ti všetci tí bohatý ľudia môžu závidieť.Ich rodičia stále pracujú,nevenujú im pozornosť stále sa ich len spýtajú čo v škole a ďalej sa nebavia.Myslia si že keď im dávajú toľko veľa peňazí,že sú najlepší rodičia na svete.Ja som síce bohatá,no som vďačná za svojich rodičov.Oni sú vínimka.Sú stále doma a zaujímajú sa o môj život.A takýchto rodičov máš aj ty.A nie si tučná a priznám sa že ja ti tvoju postavu závidím.Som ako vyžla.Ty máš nádhernú postavu a tých idiotov si nevšímaj.Ešte rok a sme preč.Vieš čo?Urobíme si babský večer ktorý sme kvôli učeniu nemali už dávno"a usmiala som sa na ňu.Ona prestala plakať,usmiala sa a hodila sa mi do náruče."Ďakujem.Si ozajstná kamarátka som ti za všetko vďačná.Elis mám ťa rada"šepkala mi do ucha."Aj ja ťa mám rada si moja jediná a najlepšia kamarátka.Tie falošné fifleny z mojej triedy trpím len kvôli tomu,že nechcem byť triedny vyvrheľ.Ale kašlem na to.Ak mi ešte raz povie nejaká fiflena svojím afektovaným hlasom´zlatko,ako sa máš?´neudržím sa a vyvrieskam sa na ňu"povedala som a pri tej vete som použila vysoký afektovaný hlas.Anna sa pomedzi slzy začala rehotať."Vidíš?Takú ťa zbožňujem.Usmiatu a moju najlepšiu kamarátku v dobrej nálade.Poď pôjdeme ku mne ja si zoberiem tašku a letíme k tebe na náš kino večer"už sme sa obidve usmievali ako slniečka a Anna si už utierala slzy a rozmazanú špirálu."Vieš v dobrej nálade a vysmiata som vždy len kvôli tebe.Ľúbim ťa sestrička"."Ľúbim ťa ako ešte nikoho.Si moja najlepšia kamarátka a sestra v jednom.Hééééj svet,milujem toto dievča a nikto to nezmení"začala som vrieskať a Anna sa smiala.Vyšli sme z domčeka rýchlo som si z haly zobrala tašku aby nikto nevidel uplakanú Annu a utekali sme k nej."Mami,ocko som tu"kričala Anna.Jej rodičom tikám sú mi ako druhý rodičia.Tak isto ako moji rodičia Anne."Ahojte dievčatá no kde ste toľko?A prečo ste tu len dve?Nemali tu byť aj nejaký vaši spolužiaci?"spýtal sa jej ocko a ja som videla Ako sa Anne tisnú slzy do očí."Nechaj tak potom ti to vysvetlím ujo.Teraz sa ideme s Annou hodiť na gauč pozrieme si nejaký romantický film pri ktorom budeme plakať,neskôr si nasadíme plavky a hodíme sa do vašej mega vane ktorá vyzerá ako bazén"smiala som sa a ťahala Annu do jej izby.Ľahli sme si spolu na posteľ a ona pustila film zvláštne puto pretože milujeme ten film a milujeme kone.Obidve chodíme jazdiť.Rodičia nám kúpili kone ktoré sú umiestnené v neďalekej stajni a my na nich chodíme kde len chceme.Keď sa film skončil,plakali sme ako deti.Ale to nás neodradilo a pustili sme si dvojku.Aj tam sme plakali.Potom ako som povedala,natiahli sme si plavky a vrhli sa do vane,kde bola príjemne vlažná voda.Celý kúpeľ sme preberali film a smiali sa.Ešte predtým než sme sa šli kúpať sme ukradli Anniným rodičom šampanské.Nemám rada alkohol ale toto ani ako alkohol neberiem.Je to fajné a raz za čas nezaškodí.No kedže ja nepijem,udrelo mi to do hlavy."Anna poď sa pretekať kto dlhšie vydrží pod vodou"smiala som sa."Fajn začni.Nastavím stopky.Tri,šty-ri"ponorila som sa a aj ja som si v hlave počítala koľko vydržím.Ja Annu stále porazím takže som dobrá.Už som nevládala a vynorila sa."Ako to robíš Elis?Krásne 2 minúty.Ja sa ani nepokúšam pretože to neprekonám"smiala sa a veľmi až prišli jej rodičia."Ale,ale pozrime sa kto nám to tu ukradol šampanské Tibor"chechtala sa Annina mama.Ja som sa červenala ako paradajka."Nevadí dievčatá.Raz za čas to nezaškodí ale nie že sa stane s toho častá záležitosť.Máte 17 ale odtiaľ potiaľ"smiali sa."Ďakujeme.Ste úžasný rodičia.Anna má šťastie"usmiala som sa a oni zo smiechom vyšli von z kúpelne.Mi sme tak isto vyšli ale asi až po hodine a keď sme sa pozreli na hodinky bolo 1 hodín ráno.S tichým smiechom,aby sme nezobudili Aniiných rodičov,sme sa prezliekli do pyžám,umyli zuby a zaľahli sme spolu do postele.Rozprávali sme sa ešte dlho a keď sme naposledy pozreli na hodiny bolo 3 hodín ráno.No nič.Ľahla som si na chrbát a po pár minútach som zaspala.
O týždeň:
Celý týždeň som spala u Anny a pomáhala som sa jej vyrovnať stým čo jej povedali tí idioti.Anna je v škole obľúbená,ale len u mojich spolužiakov.Ich nepozvala,lebo ich veľmi nepozná,ale viem že ona sa im páči.Dnes je Nedeľa a s Annou sme sa dohodli že keď som u nej spala týždeň,teraz pôjde ona na týždeň ku mne. Došli sme ku mne."Ahoj rodinka sme doma.Mami, oci čo vy tu takto potichu bez zapnutej telky sedíte na gauči?Stalo sa niečo?"pozrela som na nich oni sa usmievali no bol tam aj náznak strachu.Preboha čo sa deje? "Vieš zlatko........"začal ocko no nedokončil.
Annina vaňa
Pokračovanie v Utorok pretože idem na štyri dni ku babke kde nemám internet prosím strašne okomentujte to ako sa vám to páči :(:( neviem čo si o tom myslíte a neviem či to vôbec niekto číta.Určite budem pokračovať v písaní lebo ma to napĺňa ale keď tu v utorok nebude ani jeden koment budem strašne smutná :(:(



































6 komentárov:

  1. je to skvelé,skoro stále sa sem pozerám,či si niečo nepridala!! :) uff a takýto koniec??? :(

    OdpovedaťOdstrániť
  2. wuaa....je to úžasné :)) a teším sa na ďalšiu :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. jee uzasne...uz sa nemozem docakt dalsej casti

    OdpovedaťOdstrániť
  4. bohužiaľ teraz niesom na svojom pc,nemôžem písať ale nebojte sazajtraokolo 20:00 máte odomňa ďalšiu časť :))) a zendaya,je mi ľúto toho konca ale keď mám pravdu povedať chcemaby ste to čítaliďalej tak vás chcem nechať v napätí a ešte ani sama neviem čo tam dám ja som taká že všetko nechávam na poslednú chvíľu a píšem ako keby v tranze pretože ja nerozmýšľam proste píšem :) a potom keď už neviem čo mám napísať tak jedna časť príbehu je hotová a potom len opravujem chyby :) Možno adminka tohto blogu alebo väčšina spisovateliek takýchto príbehov premýšľajú aj celý deň čo tam dajú..aj ja premýšľam čo tam dám ale nakoniec tam je úplne niečo iné a som veľmi vďačná adminke že mi dôverovala a dala mi heslo na blog aby som mohla pridávať príbeh a som vďačná aj vám ktorý to čítate pretože mám dôvod prečo to písať :) ďakujem :**

    Lili: písateľka Hope Dies Last :)

    OdpovedaťOdstrániť