Stránky

štvrtok 10. mája 2012

Hope Dies Last-5.časť

Zbehla som rýchlo do mojej izby zobrala gitaru a potichu som sa priblížila k Tomovej posteli.Samozrejme všetci ostatný boli hneď za mnou a pozerali čo sa mu chystám urobiť."Ra,dva,tri"pošepkala som a začala som hrať na gitare a po predohre som začala na plné hrdlo spievať (http://www.youtube.com/watch?v=vebeMe1ymmI)a nebolo to vôbec zlé.)Vidno že sa učím za speváčku.Ale bolo to počuť možno až do druhej ulice.Túto pesničku som si vybrala pretože mám rada hokej,fandím ako inak HC Košice kedže som z Košíc a vybrala som si ju aj preto,pretože na začiatku sa spieva vstávaj a to som presne chcela docieliť u Toma.Keď sa stále neprebúdzal tak sa kumne pridala An,potom Andre a strýko.Teta sa nepridala pretože to nepozná.Nemá rada hokej.Ona nám pomohla tým že zbehla do Tomovej kúpeľne,nabrala ľadovú vodu a chrstla ju Tomovi do tváre.Vo chvíli keď sme začali kričať"Košičania,košičania heej Košice"dopadla naňnho ľadová voda sa Tom prebral."Bože buďte ticho.Šibe vám?Škriekate ako vrany.Vy dve ako môžete študovať spev?"naštval sa Tom a ja som sa udržiavala aby som sa nezačala rehotať."No dovoľ,mi náhodov spievame úžasne to Andre so strýkom nám to kazia"obraňovala som sa."Hééééj"vykríkli obidvaja naraz,len strýko ma začal štekliť."ÁÁÁÁ,bože,nerob to šteklííí"zvíjala som sa a smiala."Už padajte lebo si kúpim psa a bude ma tu strážiť a v tejto zbe bude trpieť len mňa a Andre.A to si ešte rozmyslím či aj Andre"Andre sa zarazila."Čo?ja som asi zle počula...to si myslel vážne?"pýtala sa ho Andre s otvorenými ústami,ale videla som že jej trhá kútikmi pretože vedela že si z nej Tom len robí srandu.No my sme sa už vzdialili nech si to vyriešia sami.Celý deň sme presedeli pri telke a strýko navaril super obed ktorý sa naučil niekde v Indonézii či kde.Nabral nám plné taniere a všetci sme si posadali pred telku.Teta s ujom sa vyvalili na gauči,Andre s Tomom na fotelky takže som s An nemala inú možnosť než sadnúť si na zem.Úplne celý deň preležaný pri telke.Pozerali sme jeden film za druhý.Pár krát niekto volal tete alebo ujovi.Aj mne volali kamošky či nejdem do mesta ale odmietla som to.Chcela som byť s rodinou.
Bolo 17:00,strýko dorábal večeru ktorú sa zas naučil niekde v Číne a akurát dorazili rodičia."Ahojte rodinka"povedali naraz.Síce oni pracujú doma ale niekedy musia ísť do práce.Mama chodí odovzdávať svoje návrhy a ocko keď ho zavolajú,chodí ukazovať čo zatiaľ stihol urobiť na knihe ktorú má rozpracovanú.Dnes už  nešiel ukázať čo zatiaľ stihol ale šiel ukázať už dokončenú knihu s ktorou som mu tak trocha pomohla s vlastným životom.Bola o dievčati v mojom veku ktorá by kvôli láske ku koňom obetovala aj svoj život.Bola to ockova jubilejná desiata kniha,za ktorú má dostať o pár týždňov nejaké ocenenie ktoré sa má odovzdávať v Londýne.Po večeri šli všetci naspäť k telke okrem ocka ktorý sa pobral do svojej pracovne.Išla som za ním."Ocko,môžem na chvíľu?"opýtala som sa len s mierne pootvorenými dverami."Samozrejme zlatko,poď ďalej,stalo sa niečo?"opýtal sa s očami upretými na mňa keď som vošla."Nie nič len som sa ťa prišla na niečo spýtať"bola som nervózna."A čo také zlatko?"nevedela som ako mu to mám povedať."Ja neviem ako začať,neviem to zo seba vysypať"zosmutnela som."No,chcela som sa opýtať či by si nás s Annou nemohol o tie dva týždne zobrať do Londýna?"pozerala som sa striedavo na zem a očkom pokukovala po ockovi ako sa tvári a s malou dušičkou dúfala že povie áno."No"začal a bolo vidno že rozmýšľa či má povedať áno alebo nie.
Thomasova izba

Tomova kúpeľňa






Trochu kratšia,ale dochádzajú mi takto neskoro nápady prepáčte.Zajtra a v Sobotu žiadna časť nebude pretože nebudem doma a takto to bude stále.Nedeľa,Pondelok,Utorok,Streda,Štvrtok po jednej časti.Dnes ste mali dve pretože včera som nebola doma tak taká náhrada.A v Piatok a Sobotu nebudú časti pretože som u babky na dedine a tam sa tak ľahko na internet nedostanem pretože som väčšinou vonku.

Lili :** -spisovateľka Hope Diel Last :**
















1 komentár: