Stránky

štvrtok 10. mája 2012

Hope Dies Last-4.časť

Som taká šťastná že prišiel a som šťastná že prišla aj teta Renata.Asi po polhodine sedenia v izbe sme predsa len zišli dole a zabávali sme sa s ostatnými asi do 1 rána.Strýko nám rozprával zážitky z ciest a mi sme sa len smiali a hovorili mu že to sa určite nestalo.O tej 1 ráno sa každému začalo zívať od únavy a tak sme si šli ľahnúť.Ešte že máme toľko hosťovských izieb.Ja s Annou do mojej izby,Thomas s Andreou do jeho izby,rodičia do spálne,strýko do jednej a teta do druhej hosťovskej izby.
(Ráno)
Keď som otvorila oči a pozrela sa na hodinky skoro som odpadla.6:00 ráno.Asi to mám ešte zo zvyku kvôli škole.Anna vedľa mňa spala ako zarezaná a vôbec jej nevadilo že celú noc mi dávala riadne facky.Rýchlym pohybom som hodila svoju hlavu na vankúš a znova zaspala.
"Vsávaj,vstávaj,vstávaj"skákala Anna po posteli."Daj mi pokoj ty otrava.Zmizni z tej postele a nechaj ma spať"vyplazila som jej jazyk."No tak El,sú 3 hodiny poobede a ty chceš úžasný prázdninový pondelok preležať v posteli?vážne?"robila na mňa psie oči.Hneď som sa prudkým pohybom čo som nemala robiť pretože sa mi zakrútila hlava a ja som sa s hlasným "AU" zviezla naspäť do postele."Čo sa deje?"opýtala sa An."Nič,nič len sa mi zakrútila hlava.Nabudúce ma s takýmito infoškami nešokuj keď som ešte v posteli.A teraz ma nechaj prezliecť sa a choď mi niekde nájsť nejakú tabletku"vyplazila som jej jazyk."Fajn už idem"vyplazila ho tiež a zatvorila za sebou dvere.Ďalšie plus na tomto dome je moja vlastná kúpeľňa.Keď vojdeme dverami do mojej kúpelne po ľavej ruke uvidíte wc,pred vami uvidíte stenu,kde je tapeta bambusu a ešte nejakého stromčeka,úzke a dlhé zrkadlo v tvare obdĺžnika,pod ním dve umývadlá a pod nimi na ďalšej poličke uteráky a sviečky ktoré som si tam dala keď si dávam dlhý relaxačný kúpeľ.na pravej strane je pekná vaňa okolo ktorej je hrubý rám takže sa všade okolo dajú poukladať veci aké len chcem.Väčšinou sú to sviečky.Sviečky sú vzadu poukladané stále ale nie stále ich využívam.Pred vaňou na ráme je uložené sklo.Nie že by mi na niečo slúžilo ale vyzerá to super.Vedľa vane sú schodíky ktoré používam keď chcem ísť do vane.Ešte nad vaňou je niečo ako kópia vane ale namiesto dna vane je okno a keď som vo vani,perfektne vidím na oblohu preto sa kúpem stále až keď sú hviezdy na nebi.A koečne posledná vec v mojej perfektnej kúpeľni.Keď sa nechcem kúpať úplne vzadu v kúte pri schodíkoch mám ešte sprchovací kút.Proste moja kúpeľňa je PERFECT.Tentoraz som sa len narýchlo osprchovala pod studenou vodou aby ma prebrala a zahnala bolesť hlavy.Keď som vyšla zo sprchy,zabalila som sa do svojho mäkučkého slabo zeleného županu s tmavo zeleným opaskom a obrázkom malého žabieho princa.Vyšla som z kúpeľne a An na mňa už čakala s pripravenou tabletkou a ona sama mala prichystané veci do sprchy.Ona mala u nás tiež svoj župan.Jednoduchý biely s ružovými ružami.Páči sa mi ale mám radšej svoj pretože zelená je moja najobľúbenejšia farba.vzala som si tabletku a obliekla si spodné prádlo a hľadala nejaké staré veci v skrini čo si mám obliecť."Klop,klop"ozvalo sa spoza dverí."Kto je?"opýtala som sa.Dvere sa trocha pootvorili"to som ja Andrea,môžem?"Andre? Čo potrebuje? "Jasné poď"usmiala som sa na ňu keď už sa vyvalila na moju posteľ.Vybrala som si sivú teplákovú súpravu ktorá pozostávala z kraťasov a z vesty na zips s kapucňou."No čo potrebuješ Andre?"usmiala som sa."Nič,len Tom ešte spí a ja nemám čo robiť.Už vyšla aj An."Andre raňajkovala si už?"opýtala som sa jej."Nie,chcela som počkať na Toma ale pôjdem s vami.Čo budeme jesť?Tvoji rodičia šli do práce tak si musíme urobiť niečo sami pretože aj tvoj strýko s tetou ešte spia"vyškierala sa na nás.Zišli sme dole a prehľadávali sme čo doma máme.Nakoniec Andre upiekla palacinky a ja som ich zdobila.Boli sme šiesti a kedže moja výzdoba jednej palacinky zabrala celý tanier rozhodla som sa že vyberiem 6 tanierov a každému to budem zdobiť dodatočne.Vyzdobila som to jednoducho ale chutne.Dala som si palacinky na tanier natrela na nich jogurt a na to poukladala černice.Mňam.Kým Andre všetko dopieklo v kuchyni sa objavili aj strýko s tetou ale Toma stále nikde."Ten môj brat ako vždy spí až do obeda.Veď ja ho zobudím"škodoradostne som sa usmiala."Oou to nebude dobré,čo mu chceš urobiť tentokrát?"chechtala sa An.Dobre vie že to nieje prvý krát čo ho idem zobudiť ale toto som ešte neskúšala.Idem sa pripraviť a idem na to.


El-kúpeľňa

El-župan

El-súprava

raňajky
An-župan













Dúfam že sa páči...síce tak neskoro ale dnes asi ešte napíšem jednu ale tá bude asi tak okolo 22 až 23:00 tak keď tu niekto bude prečítajte si to. :))))ak to vôbec niekto číta











































Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára