Stránky

nedeľa 13. mája 2012

Hope Dies Last-6.časť

Ja vás veľmi prosím.Ak to niekto číta dajte mi komentár.Nezaberie vám to ani 2 minúty a mňa tým veľmi potešíte.Len pár slov,stačia len 4.Páči sa mi to alebo nepáči sa mi to.Len vás prosím veľmi aby ste tam do toho komentára niečo napísali pretože stým asi vážne seknem keď neviem či sa vám to páči :(:( tak prosím obetujte pár sekúnd kliknite na komentár a napíšte tam niečo či sa vám to páči alebo nie.Plán mám taký že ak mi budete písať komentáre a ja budem mať čas niekedy pridám aj 2 časti za deň okrem piatku a soboty.Ale keď nebudem mať pri jednej časti aspoň jeden komentár ďalej nepíšem.Každý deň budem sledovať.Napíšem časť a keď na druhý deň tam bude aspoň 1 komentár napíšem ďalšiu.Ak tam nebude budem si to kontrolovať a nenapíšem ďalšiu kým tam ten komentár nebude.Prepáčte že to musím riešiť takto ale potrebujem vedieť či sa to niekomu páči alebo či to niekto vôbec číta :) No teraz už idem pridať časť a môžem vám prezradiť len toľko že už sa pomaly blížim k UK :)))) Dúfam že sa tešíte :) *Lili*


"No vieš zlatko,porozmýšľam o tom a poviem ti to ráno na raňajkách keď tam budú všetci,súhlasíš?"povedal napokon ocko a usmial sa."Tak dobre ocko,ale bola by som rada keby si to dovolil.Veľmi tam chcem ísť.Je to môj sen.A môj sen je tiež stretnúť sa z jednou Londýnskou kapelou,ale to sa mi nepodarí.Tak sa len chcem do toho Londýna pozrieť"chcela som ho trocha motivovať aby mi to nakoniec dovolil.Keď som otvorila dvere aby som mohla vyjsť z ockovej pracovne,pozeralo sa na mňa 6 párov očí.Očividne všetci počúvali o čom sa chcem baviť s ockom."Že sa všetci nehanbíte takto špehovať"smiala som sa na nich.Nekomentovali to,len sa pobrali naspäť k pozeraniu.Pozerali nejaký nudný western,tak som sa pobrala do svojej izby po pyžamo a išla som sa skočiť osprchovať.Ale ešte predtým,než pôjdem do izby,ďalšou výhodou v mojej izbe je aj vlastný balkón.Síce si poviete,že načo balkón na jednoposchodovom dome,ale bol na moje želanie.Otvorila som ho,a hneď za sebou zavrela,sadla si do sedačky,ktorá sa húpe,zobrala s parapety krabičku cigariet a zapaľovač s anglickou vlajkou a nápisom sex pistols a anarchy in the UK.Som svojská čo už.Pripálila som si svoju cigaretu značky BlackDevil,ružovej farby.Kupujem len tieto.Sú síce drahšie ako obyčajné ale sú fajné.Iné si nedám.Ale nefajčím veľa.Dám si jednu za deň a ani to nie.Niekedy na to úplne zabudnem.Počas rozmýšľania som stihla dofajčiť,zahasila som ju v mojom popolníku s rastafariánskym obrázkom,postavila som sa s kresla a vošla do izby.Balkón som nechala otvorený,zobrala som si uterák a svoje zelené pyžamo a išla som do sprchy.Kedže som vedela že čoskoro sem príde Anna,len som sa rýchlo osprchovala,dnes som si vlasy neumývala,pretože som si ich umývala včera,obliekla som sa do pyžama a išla si ľahnúť do postele a zapnúť Facebook.Len tak som sa túlala po facebooku,medzitým už Anna bola v sprche,keď mi niekto poslal správu.Pozrela som si ju a bola od Lukáša.Chlapca z mojej školy,ktorý je vynikajúci spevák.Je to blondiak,má trocha dlhšie vlasy,hnedé oči a má vypracovanú postavu proste naňho dievčatá zo školy letia ako muchy na hnoj.Ale nieje namyslený.Nehrá sa so srdciami tých dievčat aj keď nechce ani jednu.Vždy ich odmietne šetrne a milo a nie brutálne že chúďa dievča doma plače celé dni.Je to môj dobrý kamarát."Ahoj nejdeš niekam vonku?"napísal mi."Prepáč ale už som bola v sprche a nechcem prechladnúť.Niekedy nabudúce dobre?"nechcela som byť hnusná ale vážne nechcem byť chorá keď mám šancu ísť do Londýna a ani sa mi dvakrát vonku nechce ísť."Nevadí tak nabudúce :* pa"on mi poslal pusu.No wow,síce do mňa od 9 triedy hučí že so mnou chce chodiť a nechce žiadnu inú,preto všetky iné odmieta,ale ja ho nechcem.Beriem ho ako veľmi dobrého kamaráta.Vypla som notebook a zaľahla do postele.Väčšinou si pustím pred spaním muziku ale tentoraz som sa rozhodla že si ju nedám.Zmena je život.Moje životné heslo.Keď Anna vyšla z kúpelne robila som sa že spím.Neviem prečo.Asi preto že by do mňa začala hučať a nezaspala by som ani do polnoci.Aj keď väčšinou stále tak chodím spať,ale tentoraz sa potrebujem vyspať psychicky sa pripraviť na možnú ockovu odpoveď ráno,že ma nezoberie do Londýna.Anna si ľahla vedľa mňa,dala si do uší sluchátka a pokúšala sa zaspať.Ja som najprv jej hudbu úplne dobre nepočula,len útržky ktoré mi nestačili na identifikovanie pesničky,ktorú Anna počúva.Ale keď som sa dobre započúvala a bola úplne ticho počula som to a vedela presne o akú skladbu ide.Vytrhla som Anne rýchlosťou svetla slúchadlo z ucha až sa chudinka zľakla."Čo ti šibe El?Vieš ako som sa zľakla?Skoro si mi privodilo od kedy sa poznáme asi miliónty infarkt.Ja už dávno hovorím že s tebou by mali ísť rodičia na psychiatriu"pozerala sa na mňa vyvalenými očami a ťažko dýchala z toho šoku.Ale ja som vôbec netušila že práve ona počúva toto.Myslela som že ju už viac milovať nemôžem,ale práve som zistila že sa to ešte dá."Povedz mi že som počula dobre a ty si počúvala to čo som počula.Prosím povedz mi to"dúfala som."Najprv sa upokoj a povedz čo si počula a prečo si vyhúkana ako sova"povedala mi ale ona sama sťažka dýchala."Dobre počula som že si počúvala ..................Povedz že som počula dobre".
balkón Elis

zapaľovač Elis

cigarety Elis

popolník Elis

pyžamo Elis

Lukáš


A teraz do komentu hádajte čo myslíte že Elis počula že Anna počúvala.Možno to uhádnete hneď alebo to možno bude ešte zaujímavé.


















4 komentáre:

  1. Žeby počúvala ONE DIRECTION :D ??? Teším sa na dalšiu časť :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. dobre je tu aspoň jeden komentár tak idem písať ďalšiu časť :))) *Lili*

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja to sice nekomentujem ale čitam a pači sa mi to :) pokračuj určite ;) *Raduliatenko*

    OdpovedaťOdstrániť
  4. *Raduliatenko* tak to prosím komentuj.Potom neviem či to vôbec niekto číta a chce sa mi totálne s tým seknúť ak si myslím že to nikto nečíta. *Lili*

    OdpovedaťOdstrániť