Stránky

streda 16. mája 2012

Hope Dies Last-9.časť

Podo mnou sa rozprestieral nádherný nočný vysvietený Londýn.Nič krajšie som ešte nevidela.Keď si predstavím že tu strávim len mesiac a pol,čo je pre mňa na toto všetko strašne málo,ma desí.Ale dostala som sa sem aspoň na na dlhšiu dobu ako keby som sem išla s ockom,za čo vďačím len a len strýkovi.Úplne ma tým zarazil keď mi to oznámil.Keď sme pristáli,šli sme si na terminál po batožinu a vybrali sme sa do nočného Londýna.Bolo v celku teplo,ale predsa len trochu pofukovalo.Cez deň bude možno teplo."Tak čo ako sa vám zatiaľ páči Londýn dievčatá?"usmial sa na nás strýko milo."Robíš si srandu?Je to to najlepšie čo si pre nás mohol urobiť.Mám ťa za to ešte viac rada ako som mala pred tým a to je už čo povedať,pretože už pred tým som ťa zbožňovala a obdivovala som tvoju prácu.Som neskutočne šťastná a strašne sa teším že budem pátrať históriou.Minulosť teš sa na troch najlepších architektov na svete"smiala som sa a Anna so strýkom zo mňa dostali záchvat smiechu.Okoloidúci sa na nás pozerali ako na bláznov,ale nám to vôbec nevadilo.Strýko mal väčšiu cestovnú tašku kde mal všetky svoje veci.Oproti mne s Annou s našimi mega kuframi a ešte plus s príručnými batohmi vyzeral ako keby sem šiel na týždeň a nie na mesiac a pol.No nevadí ale tá taška vyzerala ako taká pravá taká pre takých dobrodruhov čo pátrajú po minulosti ako Indiana Jones alebo Múmia sa vracia.Strýko odchytil taxík a my sme sa mali odviezť do nášho nového prechodného domova,ktorý nám poskytli strýkovi zamestnávatelia,teda teraz už aj naši.Keď sme dorazili,už z vonku bolo vidno že je to luxusná štvrť,takže predpokladám že ani byt nebude na zahodenie.Prišli sme na druhé poschodie ktoré bolo zároveň aj tretie pretože ako som sa dozvedela sú to dvojposchodové byty.Prišli sme k dverám ktoré boli tiež veľmi luxusné a vošli sme dnu.Vošli sme do chodby,kde sme sa vyzuli a obzerali sa dookola.Na chodbe boli schody ktoré viedli na poschodie,malí stolík s taburetkou,pár skriniek a akvárium.Ďalej tam boli ešte nejaké nepodstatné maličkosti.S našimi obrovskými kuframi sme sa vytrepali hore,kde boli štyri dvere.Dve boli pri sebe na rohu a tretie a štvrté boli oproti,len nie úplne pri sebe,boli oproti.So strýkom sme vošli do prvých dverí kde bola moderne zariadená kúpelňa,ladená do fialova.Dvere sme zatvorili a pobrali sa do izieb.Hneď ako sme otvorili prvú,strýko povedal že je jeho a rozvalil sa na posteľ.Bola ladená do tmava,manželská posteľ a pekné žalúzie.Zavreli sme dvere a nechali sme samého.Vošli sme do dverí pri kúpeľni a keď som zbadala oranžovú farbu,chcela som odtiaľ čo najrýchlejšie zmiznúť."Tak Anna,táto izba je tvoja.Odmietam v tejto izbe zostať 5 minút nie to ešte mesiac a pol.Maj sa.Čo to hovorím?Poď so mnou pozrieť moju izbu"škerila som sa na ňu."Tak fajn poď obzrieme to"vyškierala sa na mňa tiež,nechala kufor kufrom,batoh hodila na posteľ,zavrela za sebou svoje dvere a už sme šli ku mne.Otvorili sme dvere a zostala som stáť s otvorenými ústami.Tá izba bola úžasná.Farba ladená jemne maslovej farby,manželská posteľ,jedna stena šikmá.Vždy sa mi to páčilo.Bola obrovská.Na zadnej stene bola veľká drevená stavaná skriňa s posuvnými dverami a zrkadlom.Rovnakú mala v izbe Anna.Zišli sme dole a zamierili do prvej miestnosti ktorú sme uvideli."Anna aha to je obývačka.Je úžasná"pozerala som ako vyoraná myš.Tá obývačka bola strašne cool a moderná."Wow"bola reakcia Anny.Rýchlo sme si ju poobzerali a zamierili sme myslím že ku kuchyni.Aj tá bola v podstate moderná ale na obývačku nemala.Myslím že to je k nášmu novému bývaniu všetko.Strašne sa nám tu páči a tešíme sa že v tomto úžasnom byte zostaneme do konca prázdnin.Na konci Augusta mi to tu bude chýbať.




Takže prepáčte že taká krátka ale veľa hodín a v tejto časti som chcela len tak v skratke opísať ako si predstavujem ich nové prechodné bývanie.Takže dnes len tak nudne ale tešte sa zajtra jubilejná desiata časť :D:D:D *Lili* Papa :**


Annine dve do izby

Chodba+schody

Elina izba

kuchyňa

kúpeľňa

Indiana Jones

strýkove a Eline dvere(Eline tie bližšie)

dvere dokúpeľne

strýkova izba

Múmia sa vracia

Obývačka

skriňa

strýkova taška
Annina izba

4 komentáre:

  1. Ako vidím našu dohodu budem musišť opakovať pri každej časti :( Kým tu nebude žiadny komentár ďalšia časť bohužial nebude a ešte máte na to do zajtra čas pretože doma budem až zajtra prosím dajte tu aspoňjeden ten komentár až do teraz ste to dodržiavali ja vám to radšej budem písať pri každej časti pls jeden koment :( *Lili*

    OdpovedaťOdstrániť
  2. je to úúúplne super... krásne píšeš... teším sa na ďalšiu... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ďakujem,ďakujem a ešte raz ďakujem :) Potešili ste ma moc :) *Lili* <3

    OdpovedaťOdstrániť