Stránky

pondelok 21. mája 2012

Hope Dies Last-10.časť


Tákže je tu 10. časť a ja som rada že to aspoň niekto číta.Prepčte že tak dlho nebolo ale tento víkend bol náročný.Sesternica mala prvé sväté prijímanie a ja som bola u babky trocha jej pomôcť a vrátila som sa až dnes.Rovno od babky som išla do školy.Takže nezabudnite dohodu že ak tu zajtra nebude komentár nebude ďalšia časť :) *Lili* :**

Akurát keď sme si s Annou popozerali kde čo je v kuchyni,objavil sa strýko s tým že urobí večeru.Urobil úplne jednoduchú a ľahkú večeru.Uvaril cestoviny so syrovou omáčkou,kukuricou,šunkou,šampiónmi a na vrchešte posipal postrúhaný syr.Bolo to vážne vinikajúce a zjedla som asi pol hrnca a to len sama a jedna polka hrnca zostala dvomľudom.No čo som zákerná,ale bola som po tom lete hladná."Strýko,bolo to vinikajúce ale teraz idem rýchlo na pár minút do sprchy a idem si ľahnúť.Predsa len je už veľa hodín a jasom po tom lete taka unavená že zaspím hneď ako si ľahnem do postele"povedala som mu a usmiala sa.S Annou sa začali rehotať."No to ti tak veríme že na pár minút do sprchy.Ty keď povieš na pár minút myslíš pár hodín"poznamenal strýko a Anna len prikyvovala."No to je možné,ale kedže som vážne unavená tak keď hovorím pár minút,myslím pár minút"vyplazila som im jazyk a vybehla do izby.Zobrala som si na pyžamo dres slovenského hokejového tímu s číslom 38,ktorý som si kúpila ešte keď žil Paľko Demitra a ja som ho strašne obdivovala.Bol to môj naobľúbenejší slovenský hokejista,preto som bola aj na štadióne keď ho zaradili do siene slávy Slovenského hokeja.Ocko vybavil lístky od jedného kamaráta ktorý má niečo spoločné s hokejom.Boli sme tam celá rodina.Ja,ocko,mama,Tom s Andre a Anna s rodičmi.Zobrala som teda dres,zavrela svoju izbu a vošla do kúpelne.Vošla som do srchy a pustila si teplú vodu.Takú letnú aby mi preskakovala teplota raz na studenú a raz na teplú.Umyla som si vlasy umyla sa a vyšla zo sprchy.Vlasy som si zabalila do uteráka a obliekla pyžamo.Vyšla som s kúpelne a do niekoho narazila."Bože vieš ako som sa ťa zľakla?Keď to budeš robiť celé prázniny tak asi dostanem infark.Snáď by si nechcel zabiť vlastnú rodinu?"smiala som sa mu."To by mi ani nenapadlo El a tentokrát si mala pravdu.Bola si tam len necelých 10 minút.Gratulujem"smial sa mi."No ha-ha.Keď sa tak dlho sprchujem aspoň vieš že som čistá.A koľko sa sprchuješ ty?3 minúty?"tromfla som ho."No fajn vzdávam sa.Pokračoval by som ale nechcem sa s tebou hádať."To s tebou naschvál zdôrazil,pretože chcel povedať,že by aj tak vyhral a ja proti nemu nemám šancu.No nič.Vošla som do izby,pretrela si vlasy uterákom,prestrela som si ho na vankúš,rozčesala vlasy a pobrala sa spať.Na noc som si pustila rádio a o pár minút som už bola v nádhernej ríši snov.V čom to je že si žiaden sen nepamätám?Len občas saku mne zakradne nejaký ten sen ako napríklad ten s twilight a s pumou.
Ráno:
Kvôli strýkovi som musela vstať o 6 pretože aj keď máme prácu blízko,povedal že odchádzame o 7 aby sme si to tam stihli poprezerať.Rýchlo som sa umyla,učesala,nemala som čas ani si vyžehliť vlasy.Obliekla som sa do niečoho moderného no zároveň do niečoho s čím môžem liezť po hline a všeličom čo tam bude.Dala som si zelené tielko s tváričkou,obyčajné krémové kraťasy,basseballovú mikinu,tenisky a slnečné okuliare.Naraňajkovala som sa croissant s džemom a strýko urobil kávu a mohli sme vyraziť.

Prepáčte ale menšia zmena plánu.Elis bude od teraz v mojej predstave vyzerať takto,pretože je to herečka,takže mám k dispozícii viac fotiek a aj preto,lebo toto dievča je veľmi pekné a jej výzor sa mi hodí k povahe akú si predstavujem Elis.Nevinnú,drobnú za to záhadnú brunetku s veľkými očami :) Takže tu máte fotky a 10.časť príbehu Pa :** *Lili*


El

večera

raňajky

dres 

oblečenie do práce.


























2 komentáre:

  1. Skvelá časť, teším sa na ďalšiu :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Bude aj ďalšia dnes :) hneď ju idem písať :) teším sa že sa ti to páči :) *Lili*

    OdpovedaťOdstrániť