Stránky

utorok 8. mája 2012

Hope Dies Last-3.časť

"Vieš zlatko na istý čas možno trocha dlhšie tu bude strýko Michael s nami bývať.My sa tešíme,je to môj brat a ja ho stále rada vidím kedže stále cestuje.A rozhodol sa že istý čas chce stráviť s rodinou a kedže nemá kde bývať,pretože zbytočne si niečo bude hľadať keď aj tak za nejaký čas začne znova cestovať,navrhli sme mu aby zostal na nejaký čas u nás.Súhlasil ale len pod podmienkou že stým budeš súhlasiť ty s Tomashom.Tak máme mierne obavy čo vy na to.Pýtame sa ťa to prvú pretože Tomash s Andreou ešte neprišli domov.Tak čo ty na to?"vysvetlila my mama.Nechápem prečo sa tak báli.Mám strýka veľmi rada a ako úspešného archeológa ho nevídam často.Budem rada keď tu na istý čas bude a bude mi rozprávať všelijaké dobrodružstvá z ciest aj keď mu ich veľmi neverím a smejem sa mu že sa to určite nestalo,no on ma presviedča že keď to neuvidím nezažijem ale že by som sa veľmi čudovala keby som sním išla čo i len na jednu cestu.Keď budem mať 18 určite pôjdem."Mami,oci nemusíte sa báť.Viete že mám strýka veľmi rada a konečne ho rada uvidím.Ale všakže vám nevadí že tu bude Anna celý týždeň?Nemusí mať hosťovskú,bude spať pri mne.Prosííím"usmiala som sa na nich sladko."Zlatíčko,jasné že u nás môže spať.Vieš že Anna je u nás vždy vítaná a má u nás otvorené dvere"usmiali sa ako slniečka a boli radi že s tým súhlasím."Ujo,teta viete že vás mám rada ako svojich druhých rodičov a som vám vďačná že ma máte radi a vďaka vám môžem tráviť čas s mojou najlepšou kamarátkou"povedala Anna a prehodila si svoju ruku cez moje ramená.Vyšli sme hore do mojej izby a nedalo mi do nej nepodpichnúť."A ďakujem vám že môžem tráviť čas s Tomashom do ktorého som bezhlavo a tajne zamilovaná"pokúsila som sa napodobniť jej hlas no nedarilo sa mi to."No počkaj ty hnusoba" a už mi na hlave pristál jeden z mojich vankúšov a Anna sa vyškierala ako neviniatko.Zobrala som ten vankúš a šmarila ho do nej a začala sa dlhá vankušová vojna.Skončila až po 15 minútach keď už po nás kričala mama."Dievčatá poďte večerať.Tom s Andre už prišli a večera je hotová.Tak švihom"kričala po nás."No tak vidíš"smiala som sa"už ti prišiel tvoj miláčik.Konečne si sa ho dočkala"smiala som s na nej."Veď ty počkaj keď sa do niekoho zaľúbiš a on ti to nebude opätovať pretože bude mať inú.Vtedy len uvidíš ako sa budem vysmievať ja tebe"vyplazila mi jazyk a hodila po mne vankúš,no stihla som ho chytiť ale už som ho po nej nehodila len som jej takisto vyplazila jazyk a už sme zbehli dole na večeru."Strýko Michael"skríkla som a zavesila sa strýkovi okolo krku."Ahoj zlatíčko ako sa máš?Ukáž sa ako si vyrástla?"otočil si ma a poriadne prehliadol a nakoniec ma znova objal,chytil ma okolo pliec a šli sme si sadnúť za stôl."Tak čo?Kde si sa túlal tentoraz?"spýtala som sa a usmiala sa."No bol som v Egypte a neuveríš čo sa mi tam prihodili za veci".Prevrátila som očami"strýko vieš že ja ti neverím nikdy.Neverím že niekde na svete existujú kliatby ktoré zobudia tisíc rokov spiacich mŕtvych kráľov ktorých po smrti zmumifikovali a pochovali"povedala som a vyplazila mu jazyk.On sa len zasmial a odporoval mi"veď počkaj keď raz pôjdeš so mnou napríklad do toho Egypta.Len vtedy sa budeš čudovať.Ale je pravda že to nieje ako v tých filmoch o oživení múmii.Je to úplne niečo iné"vyškieral sa mi."No a čo už si si konečne našiel nejakú frajerku Michael?"opýtal sa ho Tom.On ho volá Michael a ja ho volám strýko.Proste sa mi to tak viac páči."No síce už by bolo na čase,pretože už mám 37 ale neviem nájsť dievča ktoré by bolo pre mňa"uškrnul sa."A aké by to malo byť?"ozvala sa Andre."No nemám vysoké nároky.Stačí mi také dievča ktoré by nemalo problém cestovať so mnou.Ja nie som typ ktorý by sa vedel usadiť v jednom dome do konca môjho života.Určite by som si kúpil niekde nejaký pekný dom,kde by som sa s rodinou vracal,ale aby som tam býval stále a vzdal by som sa svojich ciest,to ani náhodou.A taká sa nenájde.Väčšina dievčat sa chce vydať,usadiť,mať deti a to nieje pre mňa.Deti milujem a chcem ich mať ale doma by som obsedel maximálne 2 roky.Keby už moje dieťa malo 2 roky,chodil by som na cesty aj so ženou a dieťaťom"pozerala som na neho ako to rozprával a v duchu som sním súhlasila,pretože som vedela že presne takýto je."Pekná predstava"povedal nejaký ženský hlas pri dverách.Všetci sa naraz otočili a pozerali sa kto prišiel len ja som vyskočila od večere a išla ju privítať."Ahoj čo ty tu robíš?"pýtala som sa jej.Nevidela som ju tak dlho."No chcela som si pozrieť rodinku a práve keď som prišla tak som počula ako sa niekoho pýtate aké dievča by chcel,tak som zostala stáť a počúvala"chichotala sa"počas zobúvania som podľa hlasu vedela že to nieje ani tvoj otec a ani brat ale nevedela som si ten hlas zaradiť.Rozprával ďalej a ja som sa potichu pozrela kto to je a aha Michael,aká náhoda že sme sa tu takto zišli všetci.Chýba tu len niekoľko členov rodiny a boli by sme kompletný"usmiala sa.Všetci sme boli šťastný že ju vidíme."No nič mi s Annou už pôjdeme do izby vy dospelý si tu pobľabocte o zakázaných témach"zasmiala som sa,zobrala Annu a zatvorili sme sa u mňa v izbe."Ten tvoj strýko je taký fešák,že sa po ňom vešajú určite všetky ženy sveta"povedala Anna keď som zavrela dvere a hodila sa na posteľ."Pozor Anna aby si sa nezaľúbila na Toma nemáš lebo má Andre ale predsa len je to aspoň vekovo k tebe možné"zaškerila som sa na ňu."Bože El už prestaň provokovať vieš že za to nemôžem proste sa to stalo.Ale ja viem že je to len také pobláznenie že to nieje naozajstná láska len sa mi páči tak už prestaň.Raz sa aj pre nás nájde ten pravý.A nezaľúbim sa do tvojho strýka neboj sa len hovorím že na svoj vek vyzerá dobre a určite je obletovaný"."Som taká šťastná že prišiel a som šťastná že prišla aj......


Tááákže koniec 3 časti a dúfam že sa vám páči..táto časť je celkom o ničom ale rozbieham sa nemusia byť všetky časti skvelé.Tak dúfam že na mňa nezanevriete a budete čítať ďalej.A nebojte sa 1D budú ale až neskôr k tomu sa musím prepracovať kedže El je z Košíc a oni z Anglicka :D:D:D :**  Lili :**




























































































































3 komentáre:

  1. Ďakujem že sa tí páči ... Dnes som nič nepridala pretože som nebola doma tak prepáčte ale konečne som videla Majka Spirita naživo na bažant feste :) úžasný zážitok...píšem len na rychlo cez mobil pretože som strašné unavená a strašne má bolia nohy...ešte raz ďakujem že sa vám to páči a čítate to ďalšia bude zajtra ked stihnem možno aj 2 :) dobrú noc :** Poli ~_~

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Podpis mal byť Lili ale mobil mi robí preklepy a neviem to vypnúť :(

      Odstrániť