Stránky

sobota 28. apríla 2012

it doesn't matter..

..what will happening :)

Dievčatá moje krásne :** chcem sa vám všetkým veľmi pekne poďakovať, že tento blog navštevujete aj keď už poviedku nepridávam. :)

Ale chcem vám oznámiť, že existujú dve záujemkyne o pridávanie ich poviedok na tento blog :)
Z jednou z nich, som sa v podstate už dohodla a s tou druhou sa to bude ešte riešiť, takže podľa mňa sa máte na čo tešiť.
taktiež, ako som už raz spomínala, kamoška začala tiež písať a vyzerá to fakt dobre, ale Keďže je dosť lenivá, venuje sa tomu minimum jej voľného času, takže za tou poviedkou si budete musieť trocha počkať :)

Okrem toho, chcela by som vás poprosiť, aby ste za našich chlapcov zahlasovali TU za pesničku More Than This v top 22 E2 :)


1 komentár:

  1. dúfam že tou čo si už dohodnutá som ja :))) budem sa snažiť aby sa to každému páčilo ale píšem len to čo mám v hlave a nad tým čo napíšem do príbehu premýšľam stále a mám milión nápadov takže podľa mňa budem písať veľa :D mojím snom je dosiahnuť 100 častí či sa mi to podarí záleží len od čitateľov čiže od vás či to budete čítať a od adminky či to sem bude pridávať :)) a písala som adminke a ak bude súhlasiť tak k môjmu príbehu budú zatiaľ ku každej jednej časti fotky :) takže dúfam že sa to začne čím skôr a že sa vám to bude páčiť :) a dúfam že sa vám bude páčiť ako si predstavujem postavy a aký dám názov príbehu :*** Lili

    OdpovedaťOdstrániť