Stránky

pondelok 2. apríla 2012

I wish 59


Prepáčte, že tak pozde a prepáčte, že taká krátka :) ale fakt sa mi to nedalo..  dosť som sa dnes musela učiť a ledva som napísala toto :) 
Táto časť je pre Paťku a Niku, ktoré za časťou čakajú tak dlho, že som ich nemohla sklamať :) Ďakujem vám, baby :) 

(Z pohľadu Harryho)
„Chalani z One Direction sa už určite nevedia dočkať, kedy sa dostanú na pódium.“ začul som moderátorku. V tom ku mne pribehol Zayn.
„Poď, už pôjdeme.“  Povedal.
„Fajn.“ Prikývol som hlavou.
„Harry, ty si ten posledný, ktorý máva trému. Tak čo si taký nervózny?“ opýtal sa ma.
„To.. nič. To bude v pohode.“ Odpovedal som. Nechcelo sa mi rozprávať, ako strašne nechcem, aby sa ma pýtali na Mel, na to, čo som spravil, na všetko. Najradšej by som si ľahol do postele, o nikom a o ničom nepočul. Ale nie, to nie je možné. To je jedna z nevýhod byť slávnym. Si proste tam, kde musíš. Si proste tam, kde musíš. Áno, nepopieram. Kedysi by som ďakoval bohu, keby som mohol chodiť po rôznych rozhovoroch, ale to je dávno. Ja chcem spievať. Hudba je to, čo robím rád. Tieto trápne rozhovory, v ktorých z teba dokážu stiahnuť každu jednu podrobnosť o tvojom súkromí. Ľuďom je jedno, ako sa pri tom cítiš, či ti je to nepríjemné, oni proste chcú niečo vedieť a ty si tu na to, aby si im to povedal.
Stál som s chalanmi za oponou, ktorá sa pomaličky odťahovala. „Len pokoj.. všetko bude v pohode. To zvládneš.“ Hovoril som si sám pre seba. Predychoval som. Pomaly, pokojne. Veď o nič nejde.
„Psss. Harry, začíname pesničkou.“ Zašepkal Louis.
„Ktorou?!“ opýtal som sa. Nechápem, prečo som o tom nevedel.
„More than this.“ Odpovedal. „A prepáč, zabudol som ti to povedať.“
„Ty si kus vola, Louis.“ Pokrútil som hlavou.
„Prepáč.“ Zadíval sa na mňa takými očami, ktorým sa nedá neodpustiť.
„Tak ideme na to.“ Povedal som a poriadne zhlboka sa nadýchol. Takže More Than This.. aha, fajn no. Pesnička ktorá vo mne vyvoláva najviac spomienok, najviac všetkého. Najviac Mel. Keď sa nezložím, bude dobre.
***
„Nádych, výdych Harry. Je koniec pesničky. Pohoda.“ Šepkal mi Loui.
„Budem v pohode. Je to len polhodina. Nič viac.“ Povedal som.
„Máš pravdu. A hlavne, uvoľni sa.“
„Som okej.“
„...chlapci, čo máte nového?“ opýtala sa.
„Tak..“ ozval sa Louis „za mnou a Liamom prišli naše priateľky.“
„Ó, to je milé. A ako sa im tu páči?“
„Komu by sa tu s nami nepáčilo?“ vtipne sa spýtal Liam.
„To je pravda.“ Zasmiala sa moderátorka. „A čo ty, Harry?“ opýtala sa. Vedel som, že k tomu dôjde.
„No ja..“ zadíval som sa na Louisa.
„On sa má s nami tiež dobre.“ Doplnil ma. Všetci sa začali smiať. Ja som ale vedel, že toto nie je koniec jej otázok na mňa.
„A čo ty Niall?“ opýtala sa ho. Ja som prosil boha, aby mal Niall toľko rečí, koľko zvykne mať.
„No podľa toho, na čo sa pýtaš.“ Zasmial sa. „Ja sa mám s nimi tiež dobre.“ Dodal a všetci sa začali smiať.
„To nám je všetkým jasné.“ Pousmiala sa. „Ale máme informácie, že máš niečo spolu s Emmou Dregsten, moderátorkou jednej z šou, v ktorých ste boli.“ Na Niallovi bolo vidno, že táto otázka mu dobre nepadla. Neznášal, keď sa ho pýtali na súkromie. Preto si ani nehľadal priateľku. Nechcel ju preto, aby nemusel nikomu nič vysvetľovať.
„No áno, je to pravda.“ Priznal.
„Takže už aj piaty člen skupiny má tú svoju vyvolenú?“ opýtala sa ho.
Niall sa zamyslel, akoby si nebol istý odpoveďou.
„Dá sa to tak povedať. Nie sme spolu dosť dlho na to, aby som povedal, že je to práve vyvolená, ale je to strašne fajn baba a veľmi dobre si rozumieme.“ Povedal nakoniec.
„Dúfajme, že vaše fanúšičky neostanú pobúrené.“ Zasmiala sa.
„Tak to teda, dúfame.“ Pridal sa do konverzácie Liam.
„Ale nebojte sa. Všetku hudbu, čo robíme. Všetky tie akcie, na ktoré chodíme.. to všetko robíme kvôli vám.“ Ozval sa Louis.
„Tak, prejdeme na otázky fanúšikov.“ Navrhla. „Prvá otázka je od Gigi a pýta sa: Ak by ste mali požiadať vaše dievča o ruku, ako by ste to spravili?“
„Zaujímavá otázka.“ Poznamenal Louis.
„Tak kto začne? Čo tak.. Liam?“ navrhla.
„Ehmm.“ Odkašľal si. „Ja si myslím, že keď na to príde čas, tak to budem vedieť. Budem vedieť presne, čo chcem spraviť a ako to chcem spraviť. Teraz však nemám ani potuchy.“ Hovoril zamyslene.
„Niekto iný, kto si to vie predstaviť?“
„Ja.“ Ozval som sa. Ani neviem prečo. Asi to bude tým, že odkedy som Mel spoznal, vedel som presne, čo ako chcem.
Louis sa na mňa v momente zapozeral.
„Tak, nám o tom porozprávaj.“ Vyzvala ma. A tak som sa zamyslel. V mojej hlave sa mi v momente zjavila Mel ako..

11 komentárov:

  1. uzasnee :ňD obdivujem!! :D *N*

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak napínavo si to ukončila :(( .... už by bola ďalšia :D ... som zvedava čo zas vymysliš :)) *Paťa*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ach Pati :D musela som ukončiť napínavo, aby si sa viac tešila na ďalšiu :)

      Odstrániť
    2. No ja sa tešim každy deň :D :D

      Odstrániť
  3. AAAAAA si děláš srandu že si to ukončila takto:DDD, nemůžu se dočkat další části už aby byla!!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. super :D teším sa na zajtra :D *K*

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Dakujem ... len tak dalej :D .. *Nika* ...

    OdpovedaťOdstrániť