Stránky

nedeľa 15. apríla 2012

I'm so so sorry :(

Dievčatá moje, prepáčte mi to, ale končím s písaním.
Dopísala som poviedku I wish a teraz sa nedokážem sústrediť na ďalšiu. To je jedna vec a druhá je tá, že mám teraz strašne ťažké dni a tie budú trvať do konca školského roka.
Takže ešte raz sa strašne hrozne najviac ospravedlňujem, ale aj tak sa nedokážem sústrediť, nemám žiadnu tvorivosť, nemám náladu. Už sa asi štvrtý deň musím nútiť písať, potom je to celé úplne o ničom.

Dosť dlho mi trvalo, kým som sa k tomuto odhodlala, ale proste to takto Ďalej nejde. :/
neskôr sem bude pridávať Aďka jej časti, ktoré budú so Zaynom, tak dúfam, že sa vám aspoň tieto budú páčiť. Takže ešte raz sa vás strašne ospravedlňujem, dúfam že ma nezačnete neznášať :(
*Mariana :)

14 komentárov:

  1. je to stašná škoda že končíš :/ budú mi tvoje časti naozaj chýbať :( ale je nejaká šanca že by si potom zase začala ??

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja určite niekedy znova začnem, ale nebude to tak skoro :/ naozaj sa ospravedlňujem, ale nemôžem..

      Odstrániť
  2. škoda že končíš :/ máš veľký talent:) dúfam že ešte niekedy niešo napíšeš...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. niekedy a niečo.. :) určite raz sa k tomu vrátim, ale to neviem kedy bude :// určite to dám niekde na nejaú stránku

      Odstrániť
  3. Velka skoda. .. a tak som sa dneska tesila. . a tak isto sa tesim na den kedy znova zacnes piisat .. :) a ja ta neprestanem mat rada .. neboj sa :) ... *Nika*

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Je mi ľúto, veľmi dobre píšeš, a ten nový príbeh vyzeral byť tiež veľmi fajn tak ako aj ten starý... nemohla by si ho neskôr dokončiť keď budeš zase písať?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ak budem znova písať, určite sa vrátim späť k Live my life, to sľubujem :)

      Odstrániť
    2. Ďakujem :) dúfam že to bude čoskoro

      Odstrániť
  5. Velká škoda že končíš ! Vždycky jsem se hrozně těšila na další části :( Doufám že se vrátíš brzy ! :) ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vrátim sa, ale neviem povedať kedy.. určite budem ísať znova, pretože ma to baví.

      Odstrániť
  6. Nerada ťa otravujem vážne je škoda že končíš s písaním máš talent ale ja začínam písať a chcem sa opýtať či by som tu nemohla pridávať svoje časti pretože som to začala pridávať na inú stránku a ukradli nám ju a tu nieje šanca že by sa dalo ukradúť :( ak nie prepáč že som otravovala :((( Lili

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. neotravuješ :)) no daj mi na teba nejaký kontakt, najlepšie na fb a dohodneme sa :) vôbec by mi to nevadilo..

      Odstrániť
    2. Frederika Malé Žabiatko je môj fb keď chceš pridaj si ma a napíšeme si čo a jak :) lebo vážne chcem písať len ja mám takú smolu že by to nikto nečítal :( Lili

      Odstrániť