Stránky

utorok 10. apríla 2012

I wish 66

Čo tu chceš?!“ spýtala sa takým tónom, na aký som u nej nikdy nebol zvyknutý.
„Mel, musím ti niečo povedať.“ Pozeral som na ňu prosebným pohľadom.  Dúfal som, že netresne predo mnou dverami a vykašle sa na moje „musím ti niečo povedať“.
„My si nemáme čo povedať.“
„Ale máme. Máme toho až príliš veľa.“ Namietal som.
„Harry, chceš to spr..“
„Ja som nespal s Angie.“ Skočil som jej do reči.
„Čože si?“ vypučila oči.
„Ako si počula.“
„Ako to? Veď sám si povedal že..“ nechápala.
„Ja som si myslel, že áno, ale nie je to tak.“ Dodal som, no keď sa ona neozývala, rozhodol som sa pokračovať. „Môžem ti to celkom celé vysvetliť, ak ma pozveš dovnútra.“ Povedal som a podával som jej kvety. Snažil som sa nahodiť čarovný úsmev, ktorý by to za mňa všetko vyriešil, no vopred som vedel, že pri Mel to neplatí.
„Nie ďakujem.“ Povedala no ja som sa na ňu zahľadel. „Tak dobre, poď.“ Rezignovala a vzala si kvety do rúk. Snažila sa zamaskovať, že sa jej páčia, no keď som sa otočil, v odraze od obývacej skrinky som videl ako ich ovoniava. Zbožňovala žltú dobre som to vedel.
„Ďakujem za kvety.“ Zašomrala. „Sú naozaj krásne.“
„To nestojí za reč.“
„A čo za ňu teda stojí?! Teda.. kvôli čomu si prišiel? Vysvetli mi to.. no veď vieš.“
„No takže..“
„Harry, upozorňujem ťa, že ak mi začneš hovoriť nejaké sprostosti, bez váhania ťa vyhodím.“ Poznamenala vážnym tónom.
„Ale Mel, ja to myslím vážne. Ja som si pozrel video, ktoré bolo natočené cez kamerový systém. Ona ma zatiahla do jednej izby, ale ja som tam zaspal. Ja som s ňou.. nespal.“ Vysvetľoval som.
„Takže keby si nezaspal, tak by to došlo ďalej.“
„Myslím, že nie. Ja som sa bránil. V pohode ti to môžem ukázať.. to video myslím.“ Povedal som.
„Ó, tak ty si sa bránil.“ Ironicky opakovala.
„Mel, prosím ver mi. Myslím si, že som ti dal dosť dôvodov na to, aby si mi verila. A keďže to, že som s ňou spal ani nie je pravda, znamená to, že som ťa nepodviedol tým pádom som ťa nikdy neoklamal.“
„Nefilozofuj.“ Zasmiala sa. To bolo prvý krát, čo som ju dnes videl aspoň trocha sa usmiať. „Chcem si pozrieť to video.“
„T-to myslíš vážne? Chceš si to pozrieť?“
„No áno, je s tým problém?“
„Nie. Absolútne. Ani len najmenší. Takže zavolám na policajnú stanicu?“ spýtal som sa.
„Uhmm. Zavolaj.“ Súhlasila.
„Tak fajn.“ Povedal som a vytiahol mobil. Našiel som si číslo a priložil mobil k uchu. V tom ku mne Mel priskočila a zobrala mi ho.
„Dúfam, že toto nebude najväčšia chyba môjho života, ale verím ti.“ Usmiala sa.
„Milujem ťa.“ Zašepkal som.
„Toto bude možno ďalšia vec, ktorú budem ľutovať,“ nadýchla sa „ale aj ja teba.“ Povedala. Boli to tie najkrajšie slová na svete. Nič ma tak za posledné dni nepotešilo ako toto.
„Takže mi odpúšťaš?“ spýtal som sa.
„Veď ja ti už ani nemám čo odpustiť, pokiaľ je pravda to, čo vravíš.“ Usmiala sa. „Pretože opiť sa môže každý. A pokiaľ sa nič nestalo, tak..“
„Tak už ťa môžem konečne aspoň objať?“ opýtal som sa. Ona hanblivo prikývla a v tom momente som k nej podišiel.
„Mel, hrozne si mi chýbala. Boli to najhoršie dni môjho života.“ Zaprisahal som sa.
„A.. aj ty mne. Ešte že som mala Nialla, ktorý mi pomáhal.“ Povedala.
„Mel ty.. ty máš niečo s Niallom?“ spýtal som sa prekvapene. Hovorí o ňom príliš pekne.
„Je to ten najlepší človek na svete. Ale nemám s ním nič, pretože na svete existuje ešte jeden idiot ktorého nedokážem pustiť z hlavy.“  Hovorila.
„Nemám rád, keď mi niekto hovorí že som idiot, ale teraz by som ním naozaj bol veľmi rád.“
„Myslíš, že to nie si? Pobláznil si mi hlavu, telo.. všetko. A teraz sa ma spýtaš, či JA mám niečo s Niallom?“  ja neviem či na svete existujú krajšie slová, ako vyznania lásky takýmto nenápadným spôsobom.
„Mel, mne tieto udobrovacie príhovory absolútne nejdú.  Takže sa ťa to spýtam po lopate: Drahá Mel, chceš so mnou znova začať tvoriť pár?“
„Drahý Harry, ako by som mohla povedať nie, keď viem, že tým stratím jediné svetlo tohto života.“ Povedala.
„Len tri slová: MI  LUJEM ŤA!“ zasmial som sa.
„Aj ja teba.“ Povedala. „Hrozne som dúfala, že sa niečo takéto stane. Najviac.“
„Prepáč mi to utrpenie, ktoré som ti spôsobil.  Nezaslúžiš si nič z toho.“
„Bez dažďa by nevyšla dúha.“ Zacitovala.


10 komentárov: