Stránky

štvrtok 5. apríla 2012

I wish 62


„Si robíš srandu, však?“  spýtala som sa.
„Nie, myslím to vážne.“  Odpovedal Niall.
„No.. ja myslím, že by som mal ísť.“ Povedal Eddie.
„Prečo?“ spýtala som sa, aj keď som dobre vedela, že sa asi necítil príjemne v takejto spoločnosti.
„Ak idem o mňa, nerob si starosti.“ Poznamenal Niall.
„Nie, nie. To je v pohode. Potrebujete sa porozprávať.“ Usmial sa Eddie. „Ja... zastavím sa zajtra.“ povedal a pozrel sa na mňa.
„Tak.. ako chceš.“ Povedala som nakoniec.
„Naozaj si nemusel ísť.“ Povedal mu Niall.
„Viem.“ Zasmial sa. „Ale nechám vás.“
„Tešilo ma, Eddie.“
„Aj mňa, Niall.“ Povedali si a podali si ruky, ako najbližší kamaráti.
„Tak sa maj, Eddie.“ Pozdravila som sa a dala mu bozk na líce.
„Ahoj.“ Odzdravil a ja som mu otvorila dvere.
„Nemusel si..“
„Pa.“ Skočil mi do reči a už som len videla jeho chrbát a vlasy, ktoré mu tak parádne viali.
Zavrela som dvere a vrátila sa k Niallovi. Vyzeral akosi vážne. Ktovie, čo sa stalo.
„Mel, mal by som ti niečo povedať.“ Začal.
„No tak, spusť. Hneď ako som ťa videla som vedela, že niečo nie je v pohode.“ 
„Poznáš ma. Nemohol by som to pred tebou skrývať.“
„To máš pravdu.“ Zasmiala som sa. Snažila som a uvoľniť situáciu, ale akosi sa to nedarilo.
„Tak vyklop to.“ Zručala som naňho, keď bolo dlhé ticho.
„Mel.. Harry bol na polícii.“ Povedal. Ale on to povedal len tak, akoby nič.
„Počkať. Čo?“ zazrela som naň.
„Šiel ťa dať hľadať.“
„Čo?!“
„Mel, dobre si počula. Ja som mu to aj chcel vyhovoriť, ale nedalo sa. Proste sa rozhodol a.. šiel.“ Hovoril Niall. Tak pokojne, akoby sa nič nedialo.
„A.. ty si bol s ním?“ vydala som zo seba.
„No.. my všetci sme boli. Teda až na Zayna, pretože ten musel byť s Danielou.“
„Ako to? Čo bolo Daniele?“ spýtala som sa.
„No, neviem čo jej bolo, ale myslím, že mala chuť Harryho zabiť.“
„Ach.. to je tá Daniela, ktorú poznám.“ Pousmiala som sa.
„No hej.. Ale to nie je všetko.“ Povedal a zhlboka sa nadýchol. „Harry bol s policajtom sám v kancelárii, no keď vyšiel, zavolal mňa.. no a on.. on vie, že ja viem, kde si.“
„ČOŽE?! Dopekla, Niall. Prečo si mu to povedal?!“
„Ale ja som mu nič nepovedal.“ Zaprel.
„Nechápem.“
„No.. on to nejak sám vedel. Ale vieš čo je čudné? Že on sa ma ani nespýtal, kde si. On mi len proste povedal, že vie, že ja viem kde si.“ Povedal.
„To je zvláštne. A čo bolo na tej polícii?“ spýtala som sa.
„Harryho si nechal policajt samého a to, o čom sa oni dvaja rozprávali sme nepočuli. Mňa si zavolal neskôr.“ Oznámil mi.
„Niall..“ objala som ho. „Ja.. mám strach.“
„Prečo?“ nechápavo sa spýtal.
„Ja neviem. Vieš.. ja nemám dobrý pocit z toho, čo sa teraz deje.“ Povedala som. Keď som sa tak zamyslela,  aké bolo pre mňa ťažké aspoň trocha sa upokojiť a zvyknúť si, že s Harrym proste nebudem. Že s ním nesmiem byť. A on teraz robí toto? Polícia? Ja neviem, či on teraz čaká, že keď má nájde, tak sa mu hodím okolo krku alebo čo.
„Mel, neboj sa. Ja som tu a ja ti pomôžem, nech sa stane čokoľvek.“ Pousmial sa.
„Niall.. videla som v telke, ako si rozprával o Emme. Kedy ste sa videli naposledy?“ opýtala som sa.
„Asi pred týždňom.. možno viac. Ja neviem.“ Zamyslel sa.
„Prečo, keď máš chvíľku času, nejdeš za ňou?“
„Neviem. Asi preto, lebo mi viac záleží na tom, čo je s tebou.“
„To myslíš vážne?“ zadívala som sa na neho.
„Asi áno. Ani neviem. Proste mi veľmi záleží na tom, čo bude s tebou a s Harrym. Okrem toho, Emma ani poriadne nemá čas. Keď má čas ona, nemám ja a keď mám čas ja, nemá ho ona.“
„To ma mrzí. Ale určite nechcem stáť medzi tebou a Emmou len kvôli tomu, že mám práve zlé obdobie."
„To nie je tebou.“ Povedal a na tvári sa mu zjavilo čosi, čo sa podobalo úsmevu. „To je proste tým všetkým, čo sa deje. Neviem, čo bude ďalej. Neviem, či náš vzťah má budúcnosť, aj keď ju mám veľmi rád.“
„Tak.. to ti asi nepomôžem.“ Povedala som. „Okrem toho Niall, už mi prosím ťa povieš, kde šiel ten Harry?“
„Mel, ja.“
„Nepovedz mi, že mi to nemôžeš povedať. Proste keď si s tým raz začal, tak to dokonči.“ Pozrela som sa naňho prísnym pohľadom.
„No on šiel.. šiel s tým policajtom do toho baru.“
„Počkať.. do TOHO baru?!“ opýtala som sa, no Niall iba prikývol.

11 komentárov: