Stránky

sobota 2. júna 2012

Hope Dies Last-17.časť

Pre niekoho možno dobrá správa :) ... Moja sesternica sa šla kúpať a tak skoro nevylezie tak mám čas písať :) Ako vždy cez víkend asi nebude uvidím čo sa bude dať robiť :) Možno bude až v Nedeľu ale teraz vám prinášam 17.časť môjho príbehu,ktorý až taký moc populárny nie je ale mne sa páči a som na seba hrdá čo som zatiaľ napísala a ako stále poprosím jeden komentár :( a ako som už spomínala v tomto príbehu sa chcem dopracovať ku krásnej 100 a pevne verím že s vašou pomocou sami to podarí,len sa pýtam či mám písať aj cez letné prázdniny alebo sa niekam chystáte a nebudete mať čas čítať to? *Lili*


Ráno:
Ráno som sa zobudila s príšernou bolesťou hlavy,krku a chrbta,čo spôsobil môj spánok na holej zemi na ktorej bola len tenká deka.Myslím,že to isté budú mať Oli s An keď vstanú.Obidvaja ešte sladko spia vedľa mňa na deke a ja myslím,že tie stany nám asi nebolo treba.Ako vidím,každý ešte spí,takže sú raňajky na mne.Urobila som miešané vajíčka na ohnisku a panvičku som len držala nad ohňom v jednej ruke a druhou som miešala.Tá panvička nebola panvička,ale panvica.Bola poriadne veľká,aby sa mohlo pripravovať jedlo pre veľa ľudí,kedže sme tu boli desiati.Josh,Kyle,Cody,Ricky,Oli,Chris,Dan,strýko,An a ja.Akurát keď boli raňajky pripravené,ako na dohodu,kompletne všetci vyšli zo stanov a Oli s An ku mne pribehli z deky.Boli teda všetci poriadne hladný.Ani si všetci navzájom nestihli povedať dobré ráno a už mali plné ústa.Ja som mala asi najväčšiu porciu.Zjedla som väčšiu porciu ako ktorýkoľvek chlap čo tu bol prítomný a aj tak viem že o hodinu budem znova hladná.Keď sme sa najedli,všetko sme poupratovali,odniesli do "hlavného stanu" ako sme to s An pomenovali a šlo sa makať.Za ten týždeň čo tu sme,sme vyriešili,respektíve ja som vyriešila len jeden príbeh nájdeného človeka(dieťatka) a od vtedy sa snažíme pracovať na ostatných kostrách a predmetoch.Síce už sme zistili odkiaľ,z akého obdobia pochádzajú niektoré predmety,no nezistili sme z čoho sú a na čo slúžili.Po pár hodinách makania,je konečne prestávka.Ako každú prestávku som vyšla na kopec a šla za Angelom.Kedže prestávka trvá hodinku,polhodinku som venovala Angelovej hygiene.Čistila som ho jemne a pomaly už asi 15 minút."A-ahoj"ozvalo sa za mnou a bolo na tom hlase počuť že je chlapčenský a že je nervózny,no nevedela som ho identifikovať.Bol mi povedomý,no vedela som že to nie je nikto koho poznám osobne.Pomaly som sa otočila a ocitla sa zoči-voči tým najkrajším nebeským očiam aké som kedy videla.Boli tak krásne modré,že som od nich nemohla odtrhnúť oči a ani som nevidela kto predo mnou stojí.Vôbec som nevnímala jeho osobu,vnímala som len tie nádherné oči ktoré ma k sebe zvláštnou nadprirodzenou silou ťahali."A-a-ahoj"ledva som zo seba dostala a rýchlo,kedže som na to mala príležitosť,som sa otočila naspäť ku koňovi a veľmi nervózne som pokračovala v jeho hygiene.Za sebou som počula v tráve kroky a vedela som že sa blíži ku mne.Oproti tomu čo som prežívala teraz,je stretnutie zo svetoznámym spevákom One Direction,Zaynom Malikom len ako keby som stretla svoju babičku,ktorú vídam každý deň.Teda vídala keď som bola ešte na Slovensku.Pristúpil k Angelovej hlave a jemne ho hladkal.Radšej som sa tam nepozerala,ale cítila som,že sa pozerá priamo na mňa.ďalej som sa sústredene pozerala na bok koňa a nesústredene ho vyčesávala."Čo tu robíš?Pokiaľ ja viem,je tento pozemok uzavretý.Ako si sa sem dostal?"to presne mi bolo povedané na začiatku.Že tento pozemok je ohradený a súkromný a nikto cudzí sa sem nedostane.Aj my sa musíme pred bránou zastaviť a ukázať sa Philovi a Benovi.Phil a Ben sú strážnici pri bráne a kontrolujú kto príde a odíde.Sú to takí starší milí páni,no veľmi ich nepoznám kedže sú len pri bráne."No vieš,Kyle je môj dobrý kamarát a Josh mi tu občas dovolí zájsť a zajazdiť si,keď si potrebujem prečistiť hlavu od celého toho veľkomestského chaosu.Keď som tu bol prvý krát tak som tomuto koňovi nevedel odolať.A ako som zistil asi po piatich minútach na prvom stretnutí,tiež som sa mu zapáčil pretože mi dovolil jazdiť na ňom.Tiež na ňom jazdíš,alebo má k tebe len taký vzťah ako ku Kylovi a Joshovi?"opýtal sa a cítila som,že nervozita z neho už opadla.Ja som nervózna nebola z neho,ale z jeho očí.Takže som vedela,že pokiaľ sa mu nepozriem do očí,tak sa s ním môžem úplne normálne rozprávať.Akurát som dokončila čistenie Angela a vtedy som sa rozkecala a zahľadela sa do diaľky."Tak chceš si zajazdiť?"usmiala som sa,ale nepozrela sa naňho."Nie,vyčistila si si ho ty,preto si na ňom zajazdíš ty.Ja si zoberiem napríklad Falca.Je to tiež vinikajúci kôň,ako všetci"tak nádherne rozprával a koňoch a je to ešte aj gentleman,nechá ma ísť na koňovi na ktorom jazdil už skôr ako ja.Falco bol nádherný kôň,ktorý sa svojou farbou podobal zebre,akurát zebra má pruhy užšie,ale Falco mal hrubé pruhy ktoré sa striedali.Raz biely a raz čierny pruh a bolo to strašne pekné a také iné a zaujímavé a všetko dohromady.




Falco

7 komentárov:

  1. A veruže máš byť na čo hrdá... Milujem tvoj príbeh... Budem ti moc držať palce a maximálne ťa podporovať aby si sa dopracovala k tej vytúženej 100-tej časti... :) A ja osobne na leto nič neplánujem takže pekne píš, nech je čo čítať.. :D
    Tvoja verná čitateľka PatusH :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Patush ďakujem :) Síce nebudem písať každý deň počas prázdnin,pretože mám nejaké plány,ale keď budem môcť určite niečo napíšem pre teba :) Aj pre ostatných kto to bude chcieť cez prázdniny čítať :) A som rada že ma budeš podporovať,pretože ako som už pri každej časti mi stačí jeden komentár aby bola ďalšia,takže keď ku každej časti napíšeš ty komentár budem pokračovať :) A čo myslíš,kto prišiel ku nej na tu lúku? :) Komu sa nedokázala pozrieť do očí? :):):) *Lili* I <3 you :**

      Odstrániť
    2. Nemáš začo... :) Tak to si píš, že pri každej časti budeš mať môj komentár... :)Sľubujem,že ťa budem podporovať až do konca.. :) A ak budeš písať ďalšiu, tak aj v tej... :) Fúúúha noo jediny človek s modrými anjelskými očkami ma napadá Niall... :) A ak to nie je on, nevadí... :D To je len môj tip.. :D

      Odstrániť
    3. Patush ďakujem veľmi pekne :) Si zlatá a rozhodla som sa že ďalšiu časť venujem tebe :) *Lili*

      Odstrániť
    4. Vážne nemáš začo... :) Za pravdu sa neďakuje... :) Ďakujeeeeeeem... :) Veľmi si ma potešila... :)

      Odstrániť
  2. Skvelá časť, teším sa na ďalšiu :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Teraz práve idem písať ďalšiu a druhú napíšem večer :) Takže dneska máte 2 časti :)

      Odstrániť