Stránky

piatok 22. júna 2012

Summer ;)

Človek si ani nestihne uvedomiť, že leto sa tak nezadržateľne blíži..
Nevedela som sa dočkať, kedy to konečne príde.. a teraz, keď chýba týždeň dokonca, všetko sa akosi odrazu mení. 
Nie je to tak, že by som nechcela prázdniny, ale až teraz si uvedomujem, ako mi tí ľudia zo školy budú chýbať.
Samozrejme, nie všetci, ale počas tohto školského roka sme sa ako trieda stali dosť silným kolektívom, prešli sme si venčekom, všetkými tými spoločnými nácvikmi..
a keď si teraz predstavím, že tých ľudí neuvidím asi dva mesiace, ťažko mi je, veru ťažko.. :)


                                                              taká "venčeková" :)


                                                                          sme najlepší :*

                                                                    moje čajeeee :))) skoro všetky :D

Budú mi chýbať všetci, ale najviac mi budeš chýbať ty.. 


Moja čaja najväčšia :**
čo by som bez teba robila..
alebo na Venčeku :)
Ja viem, my sa uvidíme aj cez prázdniny, skype asi budeme mať zapnutý nonstop, ale aj tak..
vieš, že ťa ľúbim :**


a čo vy, čo chystáte na prázdniny? :))

P.S.: ja viem, že ako hlavná adminka som sa už dosť dlho neozvala, ale bohužiaľ, nemala som náladu, nápady..
Som taký veselý človek, ale občas, keď prídem domov, zmení sa mi nálada.. klesne úplne na nulu, premýšľam nad  blbosťami..
nad všetkým zlým.
a to vám nechcem vešať na nos :)
ako vidím rozčítali ste si poviedku od *Lili, tak vám to tu ani nechcem kaziť :)
 
with love, 
                           Marii :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára