Stránky

štvrtok 14. júna 2012

Hope Dies Last-26.časť

Tak....prepáčte za túto časť,ale už nemám čo napísať k Londýnu a už mám plány čo napíšem keď už bude doma na Slovensku.Tak prepáčte,ale musím to preskočiť.S chalanmi sa už v Londýne nestretne,kedže som tam napísala že majú prácu a ešte neviem či prídu na rozlúčku,tak sa dopredu ospravedlňujem za preskočenie,ale ja to tak cítim a viem že už k tomu nemám čo napísať tak I am sorry. *Lili* A ešte som sa rozhodla trocha okrášliť písmo :) Hope you like it :** To čo nebude farebným to sú dialógy(to čo sa hovorí) :):):)


Z pohľadu El:
Po 3 týždnňoch.....deň pred odchodom.
Tie tri týždne ubehli tak rýchlo,že sme si to ani neuvedomili.Za tie týždne sme stihli vyriešiť už všetky záhady,čo ma veľmi potešilo.Nie len že mám dobrý pocit s toho,že sme prišli na príbehy tých nevinných,no aj strašne zlých ľudí.Boli tam aj taký,ale len minimum.No tešilo ma aj to,že keď máme svoju prácu hotovú,strýko príde na rok k nám a bude si užívať dovolenky pekne s nami doma.El vstávaj,ideme sa do práce rozlúčiť.Obleč si niečo pekné.Keď sa rozlúčime,vrátime sa sem pobaliť sa a už len raz sa vyspíme a pôjdeme domov.Tešíš sa?Povedal mi strýko a potom mi položil otázku,na ktorú nepoznám presnú odpoveď.No jasné že sa teším.No bola som tu 2 mesiace a strašne som si to tu obľúbila.Bude mi to tu veľmi chýbať.Keby som mala aspoň nejakú šancu sa sem vrátiť,no pri mojom štúdiu na to nebude čas.Povedala som trocha smutne.Vážne to tak bolo.Strýko odišiel z izby,asi chystať raňajky.Ja som zaliezla na polhodinu do kúpelne,potom som si obliekla biele šaty s čiernymi bodkami po kolná z čiernym opaskom,na to čierne sako keby bolo chladno,hnedé čižmičky,nie až také vysoké a len s malým opätkom,aby som sa na týc vykopávkach nezabila,k tomu pásikávu čierno-bielu kabelku a požičala som si od An slnečné okuliare.Rozčesala som si vlasy a nechala ich kučeravé voľne padať na moje plecia.Neviem prečo,ale každý deň som si ich žehlila,no od kedy som v Londýne sa mi páči,keď mám tie vlasy kučeravé.No,život je zmena.Jemne som sa namaľovala.Len make-up a špirála,trocha púdru a bola som hotová.Išla som sa dole najesť,ale keď som prišla dole,bol tam len strýko a An nikde.No keď som videla strýka,myslela som že puknem od smiechu.Mal na sebe oblek.To by som doňho nepovedala.No ako ju poznám,nič sa jej na sebe napáči tak sa prezlieka asi 500 krát až si nakoniec niečo vyberie.Neriešila som to,veď ona príde.Sadla som si k stolu a strýko pripravil perfektné raňajky.Pripravil wafle a dal na nich,jahody,banány,madle a javorový sirup bol pripravený na stole.Bol v takej smiešnej fľaške,ako keby to bola nejaká pálenka.Sklenená fľaška v tvare javorovéo listu.Zobrala som si ho a vylila si ho na waflu.Zobralasom príbor a začala jesť.Prvé sústo a ja som myslela že mi vybuchnú ústa.Strýko to je niečo úžasné.Je výhoda bývať s chlapom ktorý vie variť.Zasmiala som sa a ďalej jedla.Bolo to neskutočné.Keď som dojedla,konečne sa do kuchyne dotrepala aj An.Bola nádherná.To ako bola oblečená a upravená,my vyrážalo dych.Mala na sebe čierne legíny,ktoré nosí veľmi rada,žltú nariasenú sukňu a na to modré tielko.V ruke držala biele sako z trištvrťovým rukávom,žltú kabelku a vo vlasoch mala zastoknuté čierne slnečné okuliare.No a konečne som sa dostala aj k jej nohám a skoro mi vyrazilo dych čo som videla.Mala na nohách modré semišové štekle.An si si istá že chceš ísť na vykopávky kde sú kamene a piasok v tomto?opýtala som sa jej a neveriacky na ňu pozerala.To je síce pravda,ale pre krásu sa predsa trpí.Mne sa to páči a nemám iné topánky,ktoré by som zladila s týmto oblečením.Už som dosť farebná,nechcem byť ešte viac takto sa mi to páči,a keby niečo budeš ma držať.Spolieham sa na teba sestrička.Žmurkla na mňa a zasmiala sa.Sadla si k stolu a dobre že jej slinky netiekli po brade.Zjedla jednu obrovskú waflu a ešte si dala jednu.No nečudujem sa jej,to isté som urobila aj ja.Boli vážne vynikajúce.No len čo ona si dala dve wafle ja som si dala štyri.Veď som hovorila že ja viem zjesť aj slona.Keď sme dojedli,pomohli sme strýkovi upratať kuchyňu,do kabelky sme si ešte zbalili nejaké potrebné veci a už sme nastupovali do auta.Strýko nás už čakal v aute.Nikdy nepochopím ženy.Ako sa tak dlho môžete chystať pri tom ste si len balili do kabeliek potrebné veci?Opýtal sa strýko.My sme sa s An len pozreli na seba,pokrčili sme plecia a rozosmiali sa.Strýko naštartoval a vyrazili sme.Pustil rádio a práve išlo v rádiu More Than This.S An sme pozreli na seba a okamžite sme začali spievať.Neviem prečo,ale keď spival Niall stíchla som a vychutnávala si jeho nádherný hlas,spojený s hlasom An,no ju som vnímala minimálne.Keď skončilo Niallove sólo,začala som spievať znova.To isté sa opakovalo pri hlase Zayna,no to sme stíchli obidve.Len som sa usmiala a počúvala som jeho hlas.Hlas tých dvoch som milovala najviac,nie len od kedy ich poznám,ale bolo tomu tak aj pred tým,ale nikdy som si nevšimla že An má taktorada Zaynov hlas.Udivene som sa na ňu pozrela a rozmýšľala čo má An so Zaynom.Ona si ma nevšimla,pretože pozerala dopredu a vychutnávala si jeho hlas.Keď začali znova všetci spievať,začali sme aj mi,ale zaumienila som si že to zistím.V aute sme sedeli asi hodinu a za tú hodinu v tom istom rádiu išli asi ďalšie päť pesničky od chalanov.Sú vážne populárny.Prajem im to,aj keď viem,že ja by som to asi nezvládla.Áno,snívam o tom aj ja,ale neviem či by som zvládla tých novinárov,fanúšička a celkovo ohrozenie môjho súkromia.Vystúpili sme z auta a už na nás vybehlo 7 osôb,ktoré som si za ten pobyt tu,veľmi obľúbila.Vyobímali sme sa,vypusinkovali a išli sme si sadnúť dnu do stanu.Ste vážne nádherné mladé dámy.Povedal Josh a usmial sa na nás.Všetci len pikývli,že je to pravda.An sa veľmi začervenala a podľa horúčavy,ktorú som zacítila na mojích lícach,viem že aj ja.Možno ešte viac než An.Ja sa skoro stále červenám.Neviem sa toho zbaviť.Niekedy to príde vhod,no niekedy zasa nie.Kvôli tomu ani neviem klamať keď je to potrebné.Vždy keď klamem,červenám sa.Tak isto si aj kušem do spodnej pery,ale myslím že to si asi nikto nevšimol,okrem An.Je to naozaj kamarátka.Všíma si na mne veci,ktoré si iný ľudia ani nevšimnú.To isté robím ja.Viem kedy klame,pretože keď klama,alebo ju niečo trápi,začne sa jej potiť čelo,alebo sa hraje zo svojimi prstami.
El-oblečenie na rozlúčku

strýko-oblek

wafle

javorový sirup

An-oblečenie





4 komentáre:

  1. Úžasná časť a to oblečenie je perfektné :) Teším sa na ďalšiu časť :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Asi o 15 minút by mala byť ďalšia časť,tak ak tu ešte budeš,tak si prečítaj :):):) *Lili*

      Odstrániť