Stránky

pondelok 25. júna 2012

Hope Dies Last-29.časť

Tak je tu 29.časť :D Páni už sme teda ďaleko :) V nasledujúcich častiach plánujem veľké zmeny :):) Nechajte sa prekvapiť :) Nebude to hneď v tejto časti,ale v najbližších častiach budú zmeny :) Hope you like it *Lili* I <3 you :** PS.:Prepáčte že dlho nebola,ale nebolo času a neboly nápady :( Dnes okrem tejto plánujem ešte jednu,ale nič nesľubujem,lebo neviem či budú nápady :( :****

Zastavili sme pred  domom.Zobrali sme kufre a išli sme k vchodu.Ocko otvoril dvere a pustil nás prvé."Prekvapenie"zrazu sa vynorilo obrovské množstvo hláv,ktoré nás prišlo privítať.Medzi nimi boli aj starkí z obidvoch strán."Dedko,babka"skríkla som a zovrela som všetkých štyroch v objatí.Nevidela som ich rok.Bývajú ďaleko od nás,kedže mi bývame v odľahlejšej časti mesta,kvôli veľkosti domu.Vyobímala som každého kto tam bol aj z Aninej rodiny a sadli sme si do obývačky a z An sme začali rozdávať darčeky.Tie darčeky nás stáli trocha viac,ale čo neurobíte pre rodinu.Z vyriešenia toľko záhad sme zarobili dosť veľké peniaze a aj keď sme za darčeky dali veľa peňazí,stále sa nám pár stoviek eur zvýšilo."Takže s An sme kúpili rovnaké darčeky pre svoje rodiny kedže sme na rýchlo nakupovali a nemali sme čas všetko obehnúť.Snáď vám to nebude vadiť.Takže pre mamy tu máme Gucci kabelku"povedali sme a už sme svojím mamám odovzdávali kabelku."Potom pre otcov máme úžasné Liverpool hrčeky,kedže milujete football"podávali sme im ich a žmurkli na nich."No a ja mám pre svojho brášku Calvin Clain voňavku a pre Andre mám Louis Vitton tenisky"povedala som a podala to tým dvom zaľúbencom ktorí sedeli v kresle v tesnom objatí tak,že Andre sedela Thomovi na kolenách.Hneď som si spomenula na Nialla s ktorým som takto raz sedela,pretože nebolo miesto a nechceli sme sedieť na zemi."Ešte pre mamy a Andre máme retiazku z príveskom Love,aby ste nikdy nezabudli že láska existuje vždy.Či na začiatku,keď sa spoznáte,alebo po 40 rokoch manželstva,láska je vždy"povedala som a už sme zapínali mamám retiazky a potom som ju zapla Andre.Všetci sa potešili,čo som veľmi rada.Máme tam ešte pár darčekov,ale o tom po tom.Máme už len 2 dni do začiatku školy a ja už presne viem čo si oblečiem.Ale to poviem až potom.Teraz sa idem hodiť do sprchy a prídem si sadnúť naspäť k nim.An už s rodičmi a rodinou odišla a mi si môžeme spraviť rodinný pohodový večer.Starkí zostali spať u nás,pretože sme ich nechceli poslať takú diaľku po tme domov.Prešla som do svojej izby a vo chvíli keď som otvorila dvere do svojej izby,som sa poriadne nadýchla a uvedomila si ako mi to tu chýbalo.Moja izba,moja posteľ,moje noty a moja gitara.Začala som rozmýšľať,prečo som si za celý pobyt v Londýne ani raz nezahrala.Rozhodla som sa že si po necelých dvoch mesiacoch dám svoj obľúbený relaxačný kúpeľ.Ak ešte niekto bude hore tak za ními pôjdem,ak nikto tak smola.Tak som si napúšťala horúcu vodu,zapálila sviečky a rozhodla som sa dnes pridať aj lupienky ruží,ktoré som si hodila do vody a keď sa zohriali,po celej kúpeľni bola nádherná vôňa ruží.Z izby som si zobrala uteráky a župan,zamkla sa v kúpeľni,vošla do vody a relaxovala som.Zavrela som oči a celú dobu čo som bola vo vani sa mi vybavovali tri tváre.Nerozumela som tomu.Vybavovala som si Zayna,An a Nialla.Ale vysvetľovala som si to tým,že tí dvaja sú za tú dobu čo sa poznáme takí istý kamaráti,ako je pre mňa An.Všetci sú na tom u mňa rovnako.A myslím,keby ma niekto z nich čo by len raz sklamal,neviem či by som mu to vedela odpustiť.Vo vani som strávila asi hodinu.Keď som vyšla,zabalila som si vlasy do uteráka a navliekla si župan.Vošla som do izby,otvorila skrinku kde mám čisto len pyžamá a začala vyberať.Vybrala som si len niečo letné,kedže aj napriek tomu že sa už leto končí,sa teploty pohybujú okolo 30°C.Zo skrine som vytiahla tielko a gate batman.Na to som si obliekla ešte sivé tepláky a šla sa pozrieť či je ešte niekto hore.Nespal ešte nikto.Každý sedel v obývačke a rozprávali sa.Čudovala som sa pretože bola už polnoc.Akurát sa bavili o svadbe Thoma a Andre."Ale družička budem ja"začala som sa smiať a vošla do obývačky.Sadla som si na gauč a čakala reakciu."Neboj sa El,určite ňou budeš,ale myslím že to je ešte veľmi ďaleko.Najprv chcem doštudovať vysokú školu a začať svoju kariéru a až tak si chcem založiť rodinu.Ale hádaj čo?S Tomashom sme zasnúbení.Ako to povedal,chcel si ma poistiť"zasmiala sa Andre a ukázala mi svoju pravú ruku kde sa blištil nádherný zásnubný prsteň z modrým kameňom.Okamžite som schytila jej ruku a pozerala na ten prsteň ako vyoraná myš.Vypulené oči,otvorené ústa a nechápajúci pohľad."To ste kedy stihli?Ak to bolo aj vtedy keď sme boli v Londýne,boli sme v spojení cez skype,prečo ste mi to nepovedali?"tvárila som sa urazene."No tak El,neurážaj sa,nechceli sme ti to hovoriť len tak cez počítač,chceli sme ti to oznámiť osobne"usmiala sa na mňa Andre.Ja som od toľkej radosti vyskočila z gauča a hodila sa na tých dvoch mojich súrodencov alias milencov.Bola som možno šťastnejšia než oni."Ale ak budete mať bábo,som krstná"zasmiala som sa."Pravdaže.Budeš aj družička aj krstná,ale to je ešte veľmi ďaleko"poznamenal Thom a aj keď som vedela že by si Andre vzal hneď,chápal ju a dovolil jej doštudovať a počká si na ňu.


darčk mamám

darček otcom

darček pre Thoma

darček pre Andre

darček pre všetky ženy

pyžamo

zásnubný prsteň

6 komentárov:

  1. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA... Nemám slov... :D Ale samozrejme krásna ako vždy... :) :*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No aspoň niekto si to myslí ak nie ja :D *Lili*

      Odstrániť
    2. Ale nooo veď nebuď až taká sebakritická... :) veď je to super... :)

      Odstrániť
    3. Som sebakritická,pretože ja to posúdiť neviem :) Môžeš hovoriť mi že som dobrá :D ale ja nie som narcis....nebudem hovorit ze je to skvele ak to tak nie je :D A už ma nechváľ,lebo budem namyslená :D:D:D:D *Lili*

      Odstrániť
  2. Úžasná časť. Kedy pridáš ďalšiu ???

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dnes....práve si idem pozrieť jeden film ktorý chcem už dávno vidieť a potom ju dopíšem :) Mám ju už načatú a plánujem dnes ešte jednu tak dúfam že sa mi to podarí lebo sa musím aj chystať na zajtra :) Máme v škole rozlúčkovú lebo ako deviataci odchádzame :D *Lili* :**

      Odstrániť