Stránky

nedeľa 10. júna 2012

Hope Dies Last-24.časť

Ako každá časť,tak aj táto je venovaná Patush a adminke :) a všetkým anonymom čo mi píšu komentáre :) Ja to len budem pripomínať,ale ak náhodou niekedy zabudnem,tak berte to ako samozrejmosť že to patrí vám :):) *Lili*


Z pohľadu El:
A zrazu som sa prebudila,hlboko nadýchla,posadila sa a otvorila oči.Nevedela som kde som,ale bolo to ako nočná mora.Všetko ružové.Celá izba.Posteľ v ktorej som ležala,posteľné prádlo ružové,skrinky,steny,rám okna,proste úplne celá izba ružová.Keď som sa porozhliadla po izbe,zistila som,že v kresle pri okne,sedí Niall a sladko spí.Páni,akú má o mňa starosť.Len dúfam že si nebude vyčítať čo sa stalo.Určite tu sedí len preto,pretože ma ľutuje a cíti sa vinný.Dvere sa pootvorili a dnu vošiel Zayn."Dobré ráno.Ale si nás vyľakala slniečko"usmial sa a ukázal snehobiele zuby."Slniečko?"pozrela som naňho so zdvihnutým obočím a nechápala som tomu."Áno,pretože od kedy ťa poznám,prirástla si mi k srdcu a si mi ako mladšia sestra a vždy mi pomôžeš,preto si od teraz pre mňa slniečko"usmial sa ešte viac.Už som sa usmiala aj ja."Si zlatý,môj veľký bráško.Tak poď súrodenecké objatie"smiala som sa.Ale on vážne prišiel a objal ma tak,že ma skoro zadusil."Zayn,pusti ma,nechcem sa znova skoro zadusiť"smiala som sa."A dostaň ma z tejto nočnej mory.Tu už nemôžem zostať ani minútu.Je to tu všetko nechutne ružové"povedala som mu,no skôr prosila a pri tom urobila nechutnú grimasu.Zayn sa rozrehotal až tak hlasno,že Niall sa pomrvil,tak Zayn hneď sklapol.Našťastie ho nezobudil.Škaredo som naňho pozrela,no nemohla som vydržať tie jeho psie oči,tak som sa usmiala.Zavreli sme dvere a pomaly sme šli dole schodmi."Preboha,veď strýko nevie kde sme s An celú noc"začala som panikáriť."Kľud,An som odviezol domov a vysvetlili sme tvojmu strýkovi,čo sa stalo a že by dnes nebolo vhodné aby si išla do práce.Súhlasil,ale len pod podmienkou že sa o teba postaráme a že tu bude aj Dan s El,že by ťa nenechal samú v dome z piatimi chalanmi"rehotal sa."No veď sa smej,ak sa mi niečo stane,strýko najprv zabije teba a potom sem doletí môj otec a zabije všetkých ostatných"rehotala som sa už aj ja."Hmmm,nevedel som že si až taká rozmaznaná"zasmial sa a vyplazil mi jazyk.Vyplazila som mu ho aj ja,sadla si za stôl a neodpovedala mu."A čo ostatný?Kde sú?"opýtala som sa ho ale už nie so smiechom."Spia.Preboha veď sme ťa kriesili celú noc.Bola si ako mŕtva a kým prišla sanitka bolo 4 ráno a to sme ich volali hneď ako sa to stalo.Povedali že je všetko v poriadku,že už dýchaš,ale neprebúdzaš sa preto,pretože to bol šok a preto spíš a potrebuješ si oddýchnuť.Ale aj tak sme ešte dlho nevedeli zaspať.To len ja som ranné vtáča.Keby som šiel spať o 7 ráno vstal by som o 8"smial sa."Neviem prečo,ale stále,každý deň,aj keď mám voľno,sa zobudím niečo okolo 8:00....8:00,8:05,8:01,alebo nejako takto"smial sa sám zo seba."A čo keby si šiel spať o 8"nachytala som ho."Tak už nezaspím.Proste môj budík v hlave je nastavený tak,aby som vždy vstal o 8.Už sa to nezmení"sakra.Tak som ho nedostala.Sedeli sme tam ešte dosť dlhú chvíľu.Zayn urobil kávu,malé raňajky a len sme sa rozprávali."Zayn?"opýtala som sa nervózne.Proste ma tá otázka len tak napadla."Áno slniečko?"usmial sa."A-ako človek spozná že je zami-zamil-ovaný?"nevedela som to zo seba dostať."No sun,vieš to nespoznáš.To proste musíš vedieť.Ja som ešte zamilovaný nebol.No teraz v poslednej dobre som sa zamiloval do jedného dievčaťa.A viem to tak,že vždy keď ju vidím,aj keď som chalan podlamujú sa mi kolená,musím sa premáhať aby som bol schopný s ňou normálne prehovoriť.Musím sa hrozne snažiť aby som ju nepobozkal.Nechcem dopustiť aby som sa do toho dostal ešte viac.Ona nevie a ani nemôže vedieť že som do nej zamilovaný.Ale vždy keď je pri mne mám v žalúdku divný pocit.Neviem či sú to motýle,alebo tŕne,ktoré mi spôsobujú neskutočnú bolesť až v srdci,pretože viem že ju mať nebudem.Neviem na ňu prestať myslieť.Keď bdiem,myslím na ňu.Keď snívam,snívam o nej.Neviem to proste zastaviť.Je pre mňa ako droga.Ako osobná značka heroínu.Proste ju neviem dostať z hlavy,srdca,proste z celého ja.Neviem čo mám robiť.Určite nie povedať jej to.Bol by som ešte viac sklamaný.Nechcela by ma.Nieje do mňa zamilovaná a aj keby bola,onedlho odchádza a už nikdy sa nevráti"už pomaly plakal a ja som nevedela čo mu povedať."Zayn?Kto je to dievča?"opýtala som sa jediné čo ma napadlo."Ja ti to nemôžem povedať.Možno ti to neskôr poviem,no teraz by som potreboval vedieť,ako to mám zvládnuť?Ako sa mám ďalej tváriť že k nej necítim nič,aby mohla v pohode bez problémov odísť.Ja ju každým dňom milujem viac a viac.Keď ju stretnem prestávam dýchať a srdce sa mi rozbúcha do takých obrátok,že si myslím že mi vyskočí z hrude"povedal a už sa mi tlačili slzy do očí.Bol taký zúfalý,nevedel čo má robiť.Bolo mi ho ľúto."Dobré ráno"ozval sa hlas za nami a keď som sa otočila,zistila som že je to Liam s Dan a po schodoch už schádzali El s Harrym."El a kde máš Loua?"usmiala som sa."No ako vždy,ešte chrápe pod perinou.Je to strašný spachtoš.Presne ako Niall"zasmiala sa."Ťažka noc?"musela som podpichnúť."Ani si nevieš predstaviť ako.Poriadne si nás vyľakala a bola to blondiačikova vina"povedala El."El má pravdu,bola to len moja vina."vošiel do kuchyne Niall a tváril sa dosť previnilo."Ale no tak,Niall robila som si srandu.Jasné že to nie je tvoja vina.Bola to nehoda.Také veci sa stávajú.Hlavné je,že sa nikomu nič nestalo"prehovorila mu do duše El a ja som len čakala na jeho reakciu."Nie El,mala si pravdu,bola to moja vina,neodhadol som silu"pozrel sa dosť smutne."Nie Niall,nie je to tvoja vina.Toľko som sa smiala a nepočkala som kým mi prejde smiech ale hltavo som sa napila a zabehlo mi.Ty si mi chcel len pomôcť.Keby si mi nepomohol,možno by to dopadlo horšie.Tak si už konečne uvedom že to bola nehoda a nie tvoja vina"stála som si za svojím a prekrížila som si ruky na prsiach a tvárila sa urazene."Tak fajn,ak uznám že to nebola moja vina,nebudeš sa na mňa hnevať?"zodvihol mi hlavu aby som sa mu pozerala do očí a nahodil psie oči."Vtedy áno,ale do vtedy ťa ani nepoznám"zachichotala som sa a vyplazila mu jazyk."Tak fajn,nebola to moja vina,spokojná?Nechcem aby si sa na mňa hnevala"usmial sa nevinným ale aj nahnevaným hlasom.Ja som sa len usmiala a dala mu pusu na líčko.Neskôr som sedela vonku na verande zo Zaynom a dávali si do tela uvoľňujúcu chuť nikotínu."No tak Zayn,vážne mi nepovieš kto je to dievča?Veď sme predsa najlepší kamaráti.Ako brat a sestra,ako si sám povedal.To nemôžeš svojej sestre povedať do koho si sa tak bezhlavo zamiloval?Svojmu slniečku"nahodila som psie očká.Tak fajn"povedal,porozhliadol sa okolo či niekto nenačúva a spustil.Ale išlo to z neho ako z chlpatej deky."No vieš,ja neviem ako to mám povedať.Osoba do ktorej som tak strašne zaľúbený,na ktorú nedokážem len tak zabudnúť a ktorá mi o chvíľu odíde je to strašne super osoba je to obetavá,roztomilá a zlatá osoba"nevedel to zo seba dostať,len sa tak motal."No tak Zayn.Ak mi to nechceš povedať,tak to je v pohode nemusíš mi to hovoriť na silu"povedala som mu,no on sa nadýchol a šiel to vysloviť."Ty si...
izba kde sa zobudila El :)
P.S.-nočná mora :D


Prepáčte tam tú frázu :D ale práve pozerám twilight :D Najlepšia scéna "A tak sa lev zamiloval do jahniatka"..."hlúpe jahniatko"....."hlúpy masochistický lev" :D:D:D:D to je najlepšie :D Dostáva ma to idem ja ďalej pozerať :) Pardon že tak neskoro,ale nejdú nápady,len tak neskoro večer :D Tak pa :** :D *Lili* I <3 you :**

7 komentárov:

  1. Tá izba je horor ... a do koho bude Zayn ???? Prečo mi to robíš dievča :D Kedy bude ďalšia časť ???

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Predsa vás musím trocha ponaťahovať :D Inak by ste to nečítali :D Ide písať ďalšiu ale keď nápady zasa prídu tak neskoro večer tak neviem o ktorej bude :) ale budem sa snažiť :) *Lili*

      Odstrániť
  2. Božee ja už strácam slová... Krásne si opísala tú Zaynovu lásku... Ahhh bože dievča ako to robíš???

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nie je to až také nádherné :) A popravde som nevedela čo napísať k tej láske kedže som ešte zamilovaná nebola.Niečo som si proste vymyslela. Nie je na tom nič ťažké písať takýto príbeh :D Upustiť uzdu fantázie a ide to samo :) Niekedy keď si prečítam čo som napísala,neverím ako som mohla napísať niečo také trápne a nereálne :D *Lili*

      Odstrániť
    2. Počúvaš sa??? (čítaš :P) Veď je to dokonalé... Upustiť uzdu fantázii je jedna vec... To viem aj ja... :P Ale dať to dokopy a takto krásne je vec druhá... Čítala som toho už veľa a poviem ti, že niektoré tie story sú o ničom samé a potom a potom a potom... atď.. A poviem ti, že ani ja by som to inak nenapísala... :P (tak ale ja nie som schopná dať dokopy ani sloh na SJL :D) Ale toto je úplne iná liga... Mala by si vydať knihu alebo niečo také lebo ty na to máš... :D

      Odstrániť
    3. Podľa mňa si tú lásku riadne dobre vystihla :) Táto časť je fakt že ... wau :D Kedy pridáš ďalšiu časť ???

      Odstrániť
    4. Ospravedlňujem sa že včera nebola :/ ale necítila som sa zrovna najlepšie :( Mám napísaný začiatok zo včera ale bolo mi tak hrozne že som to nevedela dokončiť tak idem ju dokončiť teraz....neviem kedy bude o kolkej ale dnes určite :)( *Lili*

      Odstrániť