Stránky

štvrtok 7. júna 2012

Questions

Tak rozhodla som sa že najprv odpoviem na otázky :) Sľúbila som Patush že to sem dnes pridám,ale nezabudni,že ty to tu máš do komentu pridať tiež :D Takže keď dokončím toto,vrhnem sa na ďalšiu časť príbehu :) *Lili* I <3 you :**


1: Miluju Justina Biebera ? Nemylujem ho,ale občas počúvam jeho pesničky.Nemyslím si že je teplý :)
2: Mám sourozence? o 2 roky staršiu sestru :/
3: Blondýna, hnědovláska nebo černovláska? Hnedovláska,ale o chvíľu červenovláska :D
4: líbí se mi někdo? Áno :)
5: Sem ve vztahu? Nie :/
6: Sem šťastná? 50 na 50
7: Zklamala sem se už v někom? Keby len raz
8: Mela sem výčitky Svědomí? Keby len raz
9: oblíbené číslo? 5 a 22
10: Oblíbená barva? monster
11: jakou písničku sem poslouchal naposledy? Usher-Scream
12: jsem na fb každý den? Áno :D
13: Zima nebo léto? Leto
14: Jaro a nebo podzim? Jeseň
15: Je takový člověk, kterého nenávidím? Viacero
16: Jaké barvy mám očí? zeleno-sivé :D
17: Jaké barvy mám vlasy? hnedá
18: Kdy mám svátek? Každý deň :D
19: Kdy mám narozeniny? 22.5
20: Mám domácí zvířata? Korytnačku a o chvíľu psa :D
21: Oblíbený film? veľa je ich :D Neviem vám to takto z hlavy povedať :D Ale najviac asi twilight :D Som fanúšička upírov a rôznych nadprirodzených bytostí :D
22: Jsem žárlivý tip? strašne :D
23: Jméno nejlepší kamarádky / kamaráda? neviem posúdiť
24: Chybí mi teď někdo? ocko :/
25: Jaké barvy mám mobil? Bielo-modrý :)
26: Bydlím v domě nebo v bytě? Byt :/
27: Mám počítač nebo notebook? Aj,aj :D
28: Počáteční písmeno křestního jména? F
29: Udělal jsem už něco v hněvu co jsem litoval? Áno :(
30: Jaké plemeno psa mám? žiadne :(
31: Jakého psa bych ještě chtěla? Maltezák alebo Westík
32: Udělám na facebooku událost v novém roce? Nie :D
33: Čeho se bojím? Búrky :D
34: Chodím na facebook přes mobil? Áno :)
35: Jaké jídlo mi nechutná? špenátový prívarok :D
36: Je takové zvíře kterého se bojím? veľa :D
37: Miluji Horrory? Strašne,len neni s kým pozerať :D Kamošky sa boja :D
38: Věřím na duchy? Áno :)
39: Čeho jsem se nejvíce bál v dětství? Tmy a búrky :D Doteraz sa toho bojím,ale tmy už len keď som dakde sama vonku :D
40: Jde mi o vzhled nebo o vnitřek? vnútro
41: nadávám? Treba,každý deň :D
42:Snadno přijdu do rozpaků? Každý deň :D
43: Přemýšlel jsem už nad tím, že si smažu účet na FB? Veľa krát :D
44: Do jaký chodím třídy? 9 :D Elita odchádza :D
45: Když jsem poprvé viděl Titanic plakal jsem? Pri každom pozeraní toho filmu plačem :D
46: Jaké barvy mám tričko, které mám právě na sobě?  slabo fialové :D
47: Jaké barvy mám kalhot , které mám právě na sobě? sivé z čiernymi bodkami :D
48: Oblíbený seriál? Upírske denníky :D
49:Mám lidi které znám od školky? Ešte teraz z nimi do triedy chodím :D
50: Mám v pokoji plakáty? Mám ale nie nalepené,nemôžem :(

2 komentáre:

  1. noo dobre teda... máš to mať... :)
    1: Miluju Justina Biebera ? Nemusím ho ale nie som hater... Ale má rešpekt...
    2: Mám sourozence? 1 vlastnú sestru a 4 nevlastné
    3: Blondýna, hnědovláska nebo černovláska? hnedovláska
    4: líbí se mi někdo? Áno :)
    5: Sem ve vztahu? Nie :/
    6: Sem šťastná? ako kedy
    7: Zklamala sem se už v někom? vo veľa ľuďoch
    8: Mela sem výčitky Svědomí? často
    9: oblíbené číslo? 9
    10: Oblíbená barva? čierna
    11: jakou písničku sem poslouchal naposledy?
    Olly Murs - Heart skips a beat
    12: jsem na fb každý den? Áno :D
    13: Zima nebo léto? Zima
    14: Jaro a nebo podzim? Jeseň
    15: Je takový člověk, kterého nenávidím? je
    16: Jaké barvy mám očí? modro-šedo-zeleno-farebné.. :D
    17: Jaké barvy mám vlasy? hnedá
    18: Kdy mám svátek? kedy si spravím :D
    19: Kdy mám narozeniny? 9.1.
    20: Mám domácí zvířata? MOrča - Damiánko :D
    21: Oblíbený film? hmm.. je toho vela Street Dance 1 asi najviac
    22: Jsem žárlivý tip? hej...
    23: Jméno nejlepší kamarádky / kamaráda? Nemam vela kamaratok a nezvyknem ich posudzovat ako najlepsie a tie ostatne...
    24: Chybí mi teď někdo? ano
    25: Jaké barvy mám mobil? čierny
    26: Bydlím v domě nebo v bytě? v byte
    27: Mám počítač nebo notebook? Notebook
    28: Počáteční písmeno křestního jména? P
    29: Udělal jsem už něco v hněvu co jsem litoval? vela vecí... :/
    30: Jaké plemeno psa mám? žiadne
    31: Jakého psa bych ještě chtěla? Niečo male chutne.. :D
    32: Udělám na facebooku událost v novém roce? Nie
    33: Čeho se bojím? pavukov hmyzu mačiek tmy burky davu ludi... je toho veeeeeeeeeeela
    34: Chodím na facebook přes mobil? občas
    35: Jaké jídlo mi nechutná? halušky
    36: Je takové zvíře kterého se bojím? je ich dosť
    37: Miluji Horrory? moc ma to nebere... potom sa kazdeho tuknutia bojim... :D som strachopud... :P
    38: Věřím na duchy? Áno
    39: Čeho jsem se nejvíce bál v dětství? asi burky
    40: Jde mi o vzhled nebo o vnitřek? vnútro jednoznačne
    41: nadávám? Stááále... :D
    42:Snadno přijdu do rozpaků? velice ... :D
    43: Přemýšlel jsem už nad tím, že si smažu účet na FB? ano...
    44: Do jaký chodím třídy? 1. na strednej... :D
    45: Když jsem poprvé viděl Titanic plakal jsem? Videla som ho milionkrát a stale pri ňom revem... :D
    46: Jaké barvy mám tričko, které mám právě na sobě? čierno biele
    47: Jaké barvy mám kalhot , které mám právě na sobě? modre
    48: Oblíbený seriál? Upírske denníky
    49:Mám lidi které znám od školky? ani nnie...
    50: Mám v pokoji plakáty? Mám kompletne poleúenú svoju polku detskej... :D :D :D Moju sestru to straaasne vytaca kedze ona neznasa 1D... :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja mám maltezáka a ide mi na nervy :DDD Ale je to teké malé šintidlo, takže ked prídem domov tak ma poriadne rozveselí :)

    OdpovedaťOdstrániť