Stránky

streda 6. júna 2012

Hope Dies Last-22.časť

Len som sa na tom zasmiala.Pomaly sa stmievalo a chalani pustili jednu z mojich najobľúbenejších pesničiek.Je tak romantická a smutná zároveň.No mne príde viac romantická.Bola to Celin Dion-My heart will go on.Áno,bola to pesnička k titanicu.V tej chvíli keď išla tá pesnička,som si želala v tejto romantickej atmosfére byť s niekým,koho nadovšetko milujem a on miluje mňa.Ako Liam a Dan a Lou s El.Boli takí nádherní.Zvesili lampióny zo stromov a každému dali jeden.Zapálili sme ich a pomaly a tak romanticky sme ich pustili na oblohu.Dan s Liamom a El s Louim sa pri tom držali za ruky a keď ich pustili,objali sa okolo pásov a pozerali,ako tie lampióny letia niekde do diaľky.Potom si dali tú najkrajšiu pusu na svete.An stále tesne vedľa mňa tak som jej zašepkala:"Byť tu teraz niekým koho milujem a on miluje mňa,to by bolo iná romantika"a zasmiala som sa."To máš pravdu,ale ak tu nikto taký nie je,aspoň si to užijem s najlepšou kamarátkou"žmurkla na mňa a chytila ma pod pazuchu.Užívali sme si tu nádhernú atmosféru a ostatný chalani(Zayn,Niall,Harry)len tak postávali a pozerali sa na to divadielko.Bolo vidno,že aj oni by niekoho chceli.Liam mal Dan,Lou mal El,ja som mala An,ona zase mňa,aj keď to nie je rovnaké,ale aspoň niečo.Len oni tam len tak stáli a pozerali sa na toľkú lásku,až som myslela že sa rozplačem.Zrazu ma An pustila a len mi povedala že o chvíľu sa vráti.Nepozerala som kam išla,pretože som bola zamestnaná pozorovaním tých lampiónov a tých štyroch zaľúbencov.Keď lampióny dohoreli a spadli niekde ďaleko od nás,odpojila som sa od ostatných a šla trocha hlbšie do záhrady.Našla som niekde vzadu v záhrade opustenú lavičku,kde bol strom a lampa.Lampa nesvietila veľmi silno,tak tam bola dosť tma.Popravde som sa vždy trocha bála tmy,dobre dosť som sa bála tmy.Stále keď v tme niečo zašuští alebo niečo je počuť vždy sa strašne zľaknem,preto som si na rýchlo zapálila cigaretu,no kedže ja neviem rýchlo fajčiť,už som tu sedela dosť dlho a ešte stále mala polovičku.Cigareta ma trocha upokojovala,no keď sa spoza mňa niečo ozvalo,strašne som sa zľakla,začalo mi rýchlo byť srdce a cigareta mi vypadla z ruky.Zvuky,sa blížili ku mne.Bolo to ako keby sa ku mne niekto blížil a ja som bola na pokraji infarktu.
Z pohľadu An :
Stála som vedľa El,pozerali sme na tie nádherné lampióny a očkom som sa pozrela po ostatných.Dan s Liamom a Lou s El boli takí zlatí.Držali sa okolo pásov a zamilovane hľadeli na tú romantickú atmosféru.Pozrela som aj na ostatných chalanov a oni vyzerali už trocha inak.Vyzerali úplne ako ja s El.Aj my sme chceli byť milované a chceli sme milovať.To bol aj ich prípad.No Zayn sa tváril trochu divne.Trocha viac smutne.Myslím,že sa mu aj leskli oči,ako chcel potlačiť slzy."El,o chvíľu prídem,potrebujem si odskočiť"povedala som El a šla za Zaynom.Ona si ma nevšimla.Bola zahľadená do tých lampiónov a na tú šťastnú zamilovanú štvoricu.Prišla som k nemu a postavila sa tesne vedľa neho,aby som mala výhľad na svetielka,ale aj aby som ho počula."Tak,čo sa deje Zayn?"opýtala som sa ho na rovinu."Prečo by sa malo niečo diať?"povedal a snažil sa tváriť,že nevie o čom hovorím."No tak Zayn,vidím to na tebe.Si z niečoho smutný.Potláčaš slzy,len aby si bol za chlapa.Pri mne nemusíš byť tak silný.Pre mňa budeš fajn chalan aj keď upustíš trocha sĺz.Mne sa to na chlapcoch páči,že neskrývajú svoje city"usmiala som sa na čo sa Zayn rozplakal.Objala som ho.Neviem bol to nejaký reflex."Vieš,plačem preto,pretože keď vidím akí sú tí štyria spolu šťastný a zamilovaný,musím myslieť na jedno dievča.Je z veľmi ďaleka a ani nevie že sa mi páči.O chvíľu odíde z Londýna a už sa tu možno nevráti.Hneď keď som ju uvidel,som vedel,že je tá pravá.Viem že som ešte mladý na to aby som vedel s kým chcem stráviť celý život,ale proste je to tak.Bez nej by som si už svoj život predstaviť nevedel a predsa ju onedlho stratím"plakal ďalej a nevedel prestať.Bolo mi ho ľúto.Zaľúbil sa a jeho lásku má odísť od neho veľmi ďaleko a ani nevie čo k nej Zayn cíti.Skoro som sa rozplakala aj ja."Tak prečo jej to nepovieš?Možno by ostala.Ak k tebe cíti to čo ty k nej,určite zostane"usmiala som sa,aj keď ma nevidel kedže som od neho moc maličká a tvár som mala zaborenú v jeho hrudi."A čo ak to ku mne necíti?A viem,že aj keby niečo ku mne cítila,neostala by,Nemohla.Nemá ešte 18 a nemá dokončenú školu.Strašne sa bojím.A chcem aby bola šťastná a splnila si svoj sen.Preto jej to nepoviem"už prestal plakať,utrel si zaslzené oči a trocha sa usmial.
lampióny

lavička v tme


Tak čo poviete na koniec Elinej časti? :D Dobrý koniec nie? :D Nemyslíte? :D No nič,ako ďalšia časť,je tiež venovaná Patush a adminke :) *Lili* I <3 you :**

8 komentárov:

  1. Bože to bolo tak krásne romantické... :) Aaaach... :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vidno aspoň že som pri písaní počúvala titanic :D ale mne sa páči hlavnr ten Elin koniec :D ja to síce píšem,ale ani ja netuším čo to bude :D *Lili* prepáč že anonym,ale pohádala som sa z mamou a keby som zapla pc,zabila by ma

      Odstrániť
    2. Chceš povedať že si včera počúvala Titanik?????? Toto je moooc... :D aj ja.. :P hhe v pohode to poznám... :D

      Odstrániť
    3. Hej :D Keď som písala túto časť,počúvala som My heart will go on :D Preto to bolo tak romantické :D hehe neviem prečo som ju počúvala,ale ma to napadlo,tak som si ju pustila a vznikla podľa mňa až moc romantická časť *Lili*

      Odstrániť
    4. Môžeš praktizovať aj častejšie toto... :)

      Odstrániť
    5. To vážne? :D Radšej nie :D:D:D:D *Lili*

      Odstrániť
    6. To by nedopadlo dobre :D Ale neboj,nebudú sice často veľmi,ale páru ich ešte.bude :D *Lili* ;)

      Odstrániť