Stránky

utorok 5. júna 2012

questions

Prepáčte,nemá to nič spoločné s príbehom,ale páči sa mi to :D
Ak tu bude 10 komentárov(čo pochybujem pri mojej popularite :D) tak to vyplním:



1: Miluju Justina Biebera ?
2: Mám sourozence?
3: Blondýna, hnědovláska nebo černovláska?
4: líbí se mi někdo?
5: Sem ve vztahu?
6: Sem šťastná?
7: Zklamala sem se už v někom?
8: Mela sem výčitky Svědomí?
9: oblíbené číslo?
10: Oblíbená barva?
11: jakou písničku sem poslouchal naposledy?
12: jsem na fb každý den?
13: Zima nebo léto?
14: Jaro a nebo podzim?
15: Je takový člověk, kterého nenávidím?
16: Jaké barvy mám očí?
17: Jaké barvy mám vlasy?
18: Kdy mám svátek?
19: Kdy mám narozeniny?
20: Mám domácí zvířata?
21: Oblíbený film?
22: Jsem žárlivý tip?
23: Jméno nejlepší kamarádky / kamaráda?
24: Chybí mi teď někdo?
25: Jaké barvy mám mobil?
26: Bydlím v domě nebo v bytě?
27: Mám počítač nebo notebook?
28: Počáteční písmeno křestního jména?
29: Udělal jsem už něco v hněvu co jsem litoval?
30: Jaké plemeno psa mám?
31: Jakého psa bych ještě chtěla?
32: Udělám na facebooku událost v novém roce?
33: Čeho se bojím?
34: Chodím na facebook přes mobil?
35: Jaké jídlo mi nechutná?
36: Je takové zvíře kterého se bojím?
37: Miluji Horrory?
38: Věřím na duchy?
39: Čeho jsem se nejvíce bál v dětství?
40: Jde mi o vzhled nebo o vnitřek?
41: nadávám?
42:Snadno přijdu do rozpaků?
43: Přemýšlel jsem už nad tím, že si smažu účet na FB?
44: Do jaký chodím třídy?
45: Když jsem poprvé viděl Titanic plakal jsem?
46: Jaké barvy mám tričko, které mám právě na sobě?
47: Jaké barvy mám kalhot , které mám právě na sobě?
48: Oblíbený seriál?
49:Mám lidi které znám od školky?
50: Mám v pokoji plakáty?

*Lili*

5 komentárov:

  1. Ak tu aj nebude 10 komentov tak to vyplníš žee?? :D Kvôli mne... :) :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno kvôli tebe áno,ale potom to vyplníš aj ty a hodíš to do komentu k tomu už vyplnenému :D *Lili*

      Odstrániť
    2. noo že si to ty tak sme teda dohodnutéé.. :D čakám odpovede... :D

      Odstrániť
    3. Okej,ale ak nevadí,až zajtra.Teraz si choď prečítať príbeh keď si ešte tu a nemáš fb? :) Lepšie je písať si tam :D Lebo tu neviem kedy si tu a tak :D *Lili*

      Odstrániť
    4. Jané že mám fb.. :D Paťa Paťušša Ladická aj ceš si ma pridaj... :) teším sa na tvoje odpovede.. :)

      Odstrániť