Stránky

pondelok 4. júna 2012

Hope Dies Last-20.časť

Tak 20.časť na svete :) Venovaná všetkým verným čitateľom.Najmä Patush ktorá ma podporuje a adminke že my to umožnila :):) 20.časť len pre vás :) Nezabudnite komentovať :) *Lili* I <3 you :***




Po týždni:
Celý týždeň prešiel rovnako.Ráno sme sa zobudili,naraňajkovali,umyli,šli do práce,cez prestávku som jazdila na Angelovi a od kedy som tam bola s Niallom,jazdím každý deň k tej lavičke a tam obedujem a dávam si obedňajšiu cigaretu.Potom sme znova pracovali,poobede sme z An buď leňošili doma alebo chodili na nákupy dopĺňať naše šatníky,lebo sme objavovali tajné zákutia Londýna a prešli sme skoro celý Londýn,od London eye cez všetky pamiatky.Takto rýchlo prešiel týždeň a nám zostáva už len mesiac v tomto obrovskom meste.Z Niallom sme sa od vtedy už nevideli,ale napísal mi sms,že tento týždeň majú strašne nabitý program a nemôže sa venovať mobilu,ani ničomu takému.Chápem to,je to jeho práca a musí ju plniť dobre.Je Utorok a nám práve padla.Rozhodli sme s An,že dnes strávime doma pri romantických filmoch a zo zmrzlinou a budeme sa utápať v slzách.Pripravili sme si ako prvý Titanic."Vaše najdôležitejšie ženy v tejto práci sa s vami lúčia.Majte sa"smiali sme sa s An a poslali im vzdušnú pusu."Vy ste jediné ženy v tejto práci takže ticho milé slečny"musel rýpnuť Oli a tiež nám poslal pusu.Len sme mu vyplazili jazyk a už sme sedeli v aute a čakali na strýka,ktorý niečo vybavoval s Joshom.Nemali sme ani tušenie čo.Nasadol do auta,naštartoval a o hodinku sme boli v teple nášho prechodného domova.S An sme sa prezliekli,zapli sme môj zelený notebook,urobili popcorn,rozvalili sa na mojej posteli a zapli film.Keď bola film skoro na konci,vtedy keď hľadali niekoho živého a každý bol zamrznutý vo vode,vtedy sme plakali ako malé deti."Už-n-nikdy-si-nep-nepozriem-ten-f-fil-film"hovorila som cez plač."No myslím,že pozrieš"smiala sa zo mňa.Mala pravdu,ale tak skoro to nebude.Vypli sme film a zapla som sa na twitter,facebook,pokec a skype.Facebook-3 nové žiadosti o priateľstvo,twitter-2 follownutia,skype nič a pokec 10 rp.Facebook som ignorovala,pretože som síce vedela kto sú tí ľudia,no nepoznám ich tak dobre aby som ich mala vo friends,na pokec som odpísala všetky,väčšinou len ako sa mám,čo robím cez prázdniny,niekto napísal len ahoj len Lenka(spolužiačka) sa ma opýtala ako je v Londýne.Poslala som jej dlhú správu o všetkom čo sa zatiaľ udialo,len s tým rozdielom,že o chalanoch som jej nepovedala.Na twitteri ma folowol Tomash.Thomas je spolužiak zo základnej,ktorý sa presťahoval do Anglicka.Ako druhý ma folowol Niall.Neviem odkiaľ má môj twitter,ale to nevadí.Bol prihlásený.Do minúty som od neho dostala správu."Ahoj :) Tak čo kedy niekam skočíme? :)"stálo v správe od neho."Neviem,ale ak niekam chceš ísť,poponáhľala by som sa :) O mesiac odchádzame späť domov :("odpísala som mu."Aha,tak akurát sme skončili pracovné povinnosti.Máte dnes večer s An čas? :)"hmmm dnes."No máme čas,ale musím sa opýtať strýka,či môžem ísť :D ešte nie sme plnoleté :D Musíš za nás byť zodpovedný :D"opísala som mu trocha provokačne."To je v pohode.Žiadny alkohol mladé dámy :D"tak teraz to trafil do čierneho."Sklamem ťa.Tento zákaz na nás neplatí :D Mi nepijeme a ani to nemáme v pláne nikdy :D"odpísala som mu a bola som na nás hrdá."No tak nič :D Tak sa choď opýtať strýka či môžete ísť von tak okolo 19:00 do takej polnoci :)"napísal a hneď ako som si to prečítala som trielila do obývačky."Strýko?Nemohli by sme s An trocha ísť von?"usmiala som sa naňho milo."No teoreticky mohli,ale do polnoci doma a žiaden alkohol.El?A ty mi dones cigarety.Nechcem aby si sa domov vrátila zafajčená a nech vás tí vaši fešáci neberú do nejakého pajzlu na nejaké diskotéky,kde by sa vám mohlo niečo stať.To sú moje podmienky.A o polnoci vás budem čakať"vyvalila som oči.On mi chce zobrať cigarety."Strýko to nemyslíš vážne.Ty mi ich chceš vážne zobrať?"pozerala som naňho ako vyoraná myš."Áno je to moja podmienka.Jeden večer vydržíš.Ak budem s teba cítiť cigarety,máš domáce väzenie.Len do práce a domov a to do konca prázdnin"rozhodol sa a ja som nemala na výber len poslúchnuť.Vybehli sme s An hore,umyli sa,obliekli sme si niečo klasické.An si obliekla pruhované tričko z trištvrťovým rukávom,obyčajné modré rifle,modrú baseballovú mikinu,červené botasky,čiernu kabelku kde si nahádzala potrebné veci,Srdiečkové náušnice a retiazku,ktoré dostala odo mňa a na ruku rôzne korálkové a všelijaké náramky.No a ja som si obliekla Biele tričko s pruhmi a srdiečkom,ktoré malo dole malý uzlík,biele roztrhané rifle,červenú baseballovú mikinu,červené vyššie botasky,srdiečkovú retiazku ktorú som dostala od An na Vianoce,červené pierka ako náušnice,hnedú kabelku na rameno,kde som si taktiež nahádzala nevyhnutné veci ako mobil,peňaženka,kľúče,atď.No a čierny náramok na ktorom boli také kamienky.K tomu som si ešte na krk dala červenú vzorovú šatku,ktorá sa mi zdala perfektným módnym doplnkom,aj keď ja módu nesledujem.Obliekam sa ako chcem.Jemne sme sa namaľovali,zo šuflíka som vytiahla cigarety,do kabelky som si šmarila 3 a ostatok som dala strýkovi."Ukáž kabelku"povedal a tým ma prekvapil."Čože?"neverila som tomu,čo povedal.Ešte že som si tie cigarety dala do tajného vrecka,ktoré nemôže nájsť.Dala sm mu kabelku,trocha sa v nej pohrabal a vrátil mi ju.Vydýchla som si,s An sme si sadli na gauč a čakali,kým sa tu objavia chalani.Má po nás ku dverám prísť Niall.

An outfit

El outfit
                                                   

                                                              Elin notebook

9 komentárov:

  1. proste úžasné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ďakujem za venovanie a gratulujem k dvadsiatej časti... :) To ti do tej stovky chýba už len 80 :D Inak stráášne sa mi páči ako všetko do detailu opisuješ... :) Normálne si to viem živo predstaviť... :D :D :D Je to supéééér... :D
    Tvoja najbláznivejšia a najvernejšia čitateľka... :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Patush :) No nepovedala by som že už len 80 častí ale ešte 80 častí :D a máš pravdu,si vážne bláznivá v tom dobrom:D Áno snažím sa to opísať trocha viac do detailov ;)) a ak sa.môžem opýtať :) koľko máš ty rokov? ;) *Lili* I <3 you :**

      Odstrániť
    2. Už len.. to dááš... :D Aaaa neboj... ja som bláznivá občas aj v tom zlom... :P Ja mám 16 a ty???

      Odstrániť
    3. Už len :D to bude trvať minimálne do konca roka :D Čiže akurát vianoce a nový rok a bude koniec :) Ešte tam dám ako stú časť epilóg a koniec :) A to je jak v zlom? :D Ja mám čerstvo 15 :):):) od 22.5 :) *Lili*

      Odstrániť
    4. No vidííš... šak to neni ďalekoo... :D To je tak že aj keď netreba... :D Ja som proste tak správe pošahaná... :D Takže končíš základku??? Kam chceš ísť na strednú?? :D

      Odstrániť
    5. A ak možeš tak mi odpovedz k 19.-tej časti... :D Táááky dlllhy koment tam mááš... :D Nad moje sily... :P

      Odstrániť
    6. No :D končím základku :D som z KE a idem na obchodnú akadémiu na odbor manažment regionálneho cestovného ruchu :) A ty chodíš kam? :D a odkiaľ si? :) *Lili*

      Odstrániť
    7. Fúúha.. :D Ja som z opačného konca SR.. :D Partizánske Chodím na Obchodnú akadémiu odbor Sociálno-výchovný pracovník. Práve končím prvý rok... :D Držím palce nech sa ti tam darí... :)

      Odstrániť