Stránky

utorok 5. júna 2012

Hope Dies Last-21.časť

Ako ďalšia časť je tu ak sa to dá povedať rande našich milých hlavných postáv :D A je znova venovaná Patush a adminke a všetkým,čo ma nepodporujú len tým že to čítajú,ale aj komentármi.Neviem ich mená,lebo pridávajú komentáre ako anonymný používatelia takže kto mi komentuje príbeh tak je to aj jemu venované a poprosím moc aby keď píšete anonym,aby ste sa podpísali,lebo keď vám odpovedám neviem ako vás osloviť :) Ďakujem *Lili* I <3 you :**





Niall tu ešte nebol,tak som vybehla na balkón pozrieť sa či je vonku zima a či ešte nejde.Vonku bola ale strašná zima a už som ho aj videla ako kráča ku vchodu.Vošla som dnu a An už otvárala dvere."An zober si tú mikinu,pretože keď som vyšla na balkón myslela som že zamrznem.Ahoj Niall"zasmiala som sa a išla ho objať.Objatie mi opätoval,no trvalo asi tak 5 sekúnd.Mal na sebe oblečené tmavšie rifle,ktoré mal dobre že nie po kolená a pekný sivý sveter s gombíkmi a ako stále,úžasné vlasy.Na tých rifliach som sa musela zasmiať.Páni dievčatá,tak to je čo už povedať.Vyzeráte super.A Elis?Čo sa tak smeješ?"už zo mňa pomaly chytal záchvaty smiechu aj on."Ale nič.Ja len,nechceš si tie rifle dať až po kolená?"vtedy som vybuchla úplne a An so mnou.Niall sa pridal a vytiahol si tie rifle hore.Zobrali sme si kabelky,obliekli bundy,pozdravili strýka a už zamykali dvere na byte."Tak čo?Kam pôjdeme?"opýtala som sa Nialla.No skôr naňho zakričala,kedže išiel po schodoch 3x rýchlejšie ako my dve."Nechaj sa prekvapiť.Ale prezradím ti,že budeme poriadne rozrastená partia"zasmial sa.Neviem čo tým chcel povedať,ale to nevadí.Prišli sme von a o pár metrov nám už otváral dvere na obrovskom Range Roveri,ktorého šoféroval Zayn.Mal oblečenú červenú baseballovú bundu z béžovými rukávmi,sivé rifle a čierno béžové botasky s červenými šnúrkami.Vystúpila objal nás.Najprv An a potom mňa.Tak ako pri Niallovi,to bolo tak na 5 sekúnd.Nasadli sme a celú cestu sme neprecekli ani slovo,pretože sme spievali.Dokonca aj An sa uvoľnila a spievala s nami.Keď je uvoľnená,má ohromne čistý hlas a dokáže zaspievať každú pesničku na svete.No keď je nervózna,tak sa jej mení hlas a zaspievala by možno tak metalicu.Spievali sme pesničky od Rihanny cez Beyoncé až k One Direction alebo Bruno Mars.Proste čo išlo v rádiu.Zastavili sme pred obrovským domom,s obrovskou záhradou.Zayn šiel až do garáže,ktorý sa otváral automaticky.Nechápala som čo tu robíme,keď sme mali ísť niekam von,no došlo mi že sme asi v ich spoločnom dome,kedže sme zaparkovali rovno v garáži."Čo tu robíme?Mali sme ísť niekde von nie?"opýtala som sa chalanov zmätene."Veď budeme vonku,neboj sa"žmurkol na mňa Zayn a zobral mňa a An za ruku,zatiaľ čo Niall nám zakryl oči.Niekde nás viedli,až kým sme zastali,Zayn nás pustil a Niall nám pomaly odkryl oči.Vyvalila som oči a nevedela som čo mám povedať.Pred nami sa ocitol veľký starý strom na ich záhrade a pri strome bol nádherný piknik.Bolo to niečo magické.Bolo tam milión vecí od deky,vankúšov,po koláčiky a na strome na konároch viseli papierové lampióny.Bolo tam ešte veľa vecí,ktoré tvorili perfektnú atmosféru.Zrazu sa nám spoza chrbtov ozval chlapčenský spev.Obzrela som sa a uvidela ostatných chalanov,ako nesú 9 tanierov.Boli tam s nimi ešte 2 dievčatá,ktoré keď podišli bližšie som si spomenula na pár fotiek ktoré som videla na internete a zistila som že je to Danielle a Eleanor.Prišli k nám,pozoznamovali sme sa,objali sme sa a zaumienila som si že sa neskôr porozprávam z dievčatami.Som priateľský typ a nechcem aby medzi nami boli nejaké rozbroje.Na živo mi boli ešte viac sympatické a na ich postavách bolo jasne vidno že El je modelka a Dan tanečníčka.Za ten čas,kým sme išli autom sa oteplilo a už sme boli len v tričkách..El mala oblečené svetlé rifle,biele tielko a biele sandálky.Dan mala oblečené hnedé vyššie topánky,svetlomodré rifle a tmavé tielko.Harry mal oblečené tmavé rifle a fialovú mikinu kde bolo napísané Jack Wills.Liam mal oblečené tmavé,trocha do čierna rifle, sivý sveter a biele tenisky.No a Lou mal oblečené tiež tmavé rifle a béžový sveter s gombíkmi."No už sme tu všetci,tak sa môže začať párty"zahlásil Lou a už som videla ako si Niall sadá k jedlu.Musela som priznať že aj ja som hladná,no nechcela som sa na to hneď vrhnúť.To by bol trapas.Tak som počkala kým sa pohnú aj ostatný,posadali sme si a odkryli svoje taniere.Myslela som že spadnem na zem."Tak takúto mega porciu špagiet som ešte nikdy nemala"zasmiala som sa."Ver mi Elis,pre Nialla to je ešte málo,on bude dojedať po dievčatách a aj po nás.My to tiež nezjeme a El s Dan už poznáme" uškrnul sa Harry.Neodpovedala som mu,len som zobrala vidličku a začala jesť.Ani som si neuvedomila a o 10 minút som mala zjedený celý tanier a Niall tak isto.Všetci už mali dojedené,ale to takým spôsobom,že každý mal zjedenú asi polovičku taniera,len ja s Niallom sme to zjedli všetko.An ma už poznala,že ja jem ako slon."Elis,dáš si ešte?"usmiala sa na mňa.Dohodli sme sa že pred chalanmi ma bude volať Elis,aby sa to nemýlilo.Zobrala som od nej tanier a začala znovu jesť.Každý na mňa pozeral tak trocha divne,jedine Niallovi sa rozsvietili očká a An sa na mňa nepozerala ona je zvyknutá."Páni,nikdy som nevidela dievča s tak perfektnou postavou takto jesť.To takto ješ stále,alebo si len bola hladná?"opýtala sa ma El."Nie,ja takto jem stále.Len pre hodinou som zjedla plný tanier polievky"zasmiala som sa."Niall si asi našiel spriaznenú dušu"zasmiala sa Dan.




Niallov outfit

bytové dvere

Range Rover

Zaynov outfit

piknik

Elin outfit

Danin outfit

Harryho outfit

Liamov outfit

Louisov outfit





















13 komentárov:

  1. Neviem prečo, ale pri čítaní tohto som sa straaaašne smiala... :D No ale inak DOKONALÁ ako vždy... :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Keď som si to teraz prečítala aj ja som sa smila :D Skoro na všetkom :D A tebe čo prišlo také smiešne na tom? :D:D:D *Lili* A ďakujem :)

      Odstrániť
    2. Ja ani neviem.. možno to napchávanie... neviem... a možno to bude tými liekmi a horúčkou... :D :D :D

      Odstrániť
  2. Skvelá časť ako vždy, teším sa na ďalšu :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) ďalšiu idem písať zachvíľu,len si trocha ešte zaspievam :D Susedia budú mať raj na zemi :D ešte pri otvorenom okne a pri mojom škriekaní :D:D *Lili*

      Odstrániť
    2. Jeeej ty spievaš??? fíííha to si nespomínala... :) Hm... škoda že si tak ďaleko chcela by som ťa počuť... :D btw. aj ja spievam... :D

      Odstrániť
    3. Hej spievam :D Ale by si ohluchla pri mne...Každý hovorí že viem spievať lenže neviem.Každý kto mi to hovorí ma počul spievať len nízke pesničky ktoré tiež neznejú bohvieako ale nieje to tak špatné,ale výšky vôbec neviem spievať :D Ja si spievam len v izbe sama pre seba :D Fakt škoda že tak ďaleko bývaš aj ja by som ťa chcela počuť :D a čo spievaš najradšej? :D a spievaš len sama pre seba alebo aj pred ľuďmi? :D *Lili*

      Odstrániť
    4. Najrdšej??? hm take neni.. proste sa mi páči song tak si ho spievam... inak chodím 5 rokov do ZUŠ a tam zvyknem spievat čo dajú.. :D väčšinou spievam sama pre seba a keď musím na neakom koncerte... Ale som strááášny srab, neverím si môj spev je horší ako zlý a keď mám vyspúpiť pred ľudí tak mi ostane zle... som neskutočný trémista... :D

      Odstrániť
    5. No vidíš...takže nespievaš len tak pre seba :) A keby bol tvoj hlas horší ako zlý,tak by ťa nenechali spievať na koncerte tak si ver :) *Lili*

      Odstrániť
    6. No lenže ja si nedokážem veriť... Nejako mi tie sudičky nedopriali sebavedomia... :D

      Odstrániť
    7. No to sme na tom rovnako :)Lenže tebe dopriali aspoň ten hlas,ale mne ani hlas ani sebavedomie a dokonca ani krásu :D Ta som mala pri narodení veľmi zlé sudičky :D *Lili*

      Odstrániť
    8. Som na tom podobne... Keby ma vidis nazivo tak zomreš.. že šok... :D a ani ten hlas nie je bohviečo... Nemám vôôôbec výšky... ani v spodkoch to moc nejde... :/

      Odstrániť
    9. Dobre nebavme sa uz o tej teme :D

      Odstrániť