Stránky

pondelok 18. júna 2012

HELP

Viem že už ďalší deň žiadna časť,ale potrebujem nakopnúť.Nejak ma dohnal ten stres zo školy čo mi povedia na vysvedčenie a či z niečoho neprepadnem a to všetko.Takže som sa rozhodla že dám šancu vám.Ak máte nejaké nápady ako by mala vyzerať ďalšia časť,tak mi to prosím pošlite na happy_girl_4ewer@azet.sk.Prosím,ak nechcete aby ľudia vedeli kto to napísal,nemusia.Len sa prosím podpíšte.Krstné meno,prezývka,čokoľvek,len aby som vedela ako vás osloviť.Ak tam napíšem že to napísala trebárs Katka,tak nikto nebude vedieť aká katka :) Tak sa len nejako podpíšte a pošlite mi to na môj mail :)


Podmienky:
...Čas máte do zajtra do 19:00,aby zverejnenie mohlo byť o 20:00 :)
...Rozsah aspoň nejaké také dlhé ako píšem ja,keď je možné,tak aj trocha dlhšie :)
...Posielať len na mail,nie tu niekde do komentu lebo sa budem rozhodovať medzi 
   poviedkami,ktorú mám pridať :):):)
...prísna podmienka-podpísať sa
...ak si to prečítam a bude to také,že si k tomu budem vedieť predstaviť dej a budem k tomu                                                                                     
   vedieť nájsť fotky,časť je vaša :):):)
...Prosím vás veľmi,zapojte sa.Potrebujem vašu POMOC,pretože momentálne mi múza niekam   
   uletela,kvôli už spomínanému stresu.Tak Please HELP
   *Lili*


Kto sa zapojí,tak pridajte komentár k tomuto príspevku,aby som zbytočne nečakala,ďakujem :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára