Stránky

streda 27. júna 2012

Hope Dies Last-30.časť

Jééééj je tu krásna 30.časť.Wow,ako sme sa tu tak rýchlo dopracovali? :) To neviem :) Vo štvrtok ešte bude časť,ale potom už nie na najbližšie 2 týždne.JE mi to ľúto,ale odchádzam na 2 týždne ku babke trocha žiť :D A tam má strýko internet,ale nikdy by som tam nemohla byť tak dlho,aby som stihla napísať časť,takže sorry ale leto je leto :( Ale som rada že s vašou pomocou som sa dopracovala až ku krásnej 30. časti :** Vážne ďakujem za podporu hlavneod Patush :):):) *Lili* I <3 you :**


Prvý deň v škole:
Ráno som sa zobudila o hodinu skôr ako inokedy,aby som sa nejako upravila na prvý deň školy.Skočila som do sprchy,umyla vlasy,vyšla von a vlasy si zabalila do uteráka.Obliekla som si najprvlen spodné prádlo,potom som vysušila vlasy a išla sa obliekať.Veci som si prichystala už večer,aby som ráno nestresovala čo si oblečiem.Obliekla som si čierne šaty,ktoré mi boli asi do polovice stehien a mali na páse ružovú mašľu.Na obutie som mala prichystané čierne semišové topánky na dosť vysokom opätku.Vlasy som si vyžehlila,naniesla trocha laku aby mi vydržali rovné a úplne jemne sa nalíčila.Do malej čiernej kabelky som si hodila mobil,kľúče,peňaženku a darčeky pre Miu a Vanesu.Sú to naše ďalšie veľmi dobré kamarátky,ktoré sú asi jediné z celej školy,tak ako ja s An normálne.Pod normálnym sa myslí že nie sme namyslené,ale normálne určite nie sme.Zobrala som si ešte biele krátke sako,keby bolo vonku chladno a biele slnečné okuliare s kvietkami a  už som kričala na ocka že môžme vyraziť.Obula som sa a už som ho čakala pri vchode.A on si kľudne ide v pyžame do kuchyne."Oci,zbláznil si sa?Okamžite sa choď obliecť.Cestou máme ešte zobrať An a o 2 hodiny máme byť v škole.Okamžite sa padaj obliecť,máš na to 5 minút"kričala som po ňom."Preboha El,máš čas.Máš tam byť za 2 hodiny a autom sme tam za polhodinu.Tak čo stresuješ?"opýtal sa ma."Bože,máme ísť ešte po An a pred školou sa máme stretnúť s Miou a Vanesou a kým im dáme darčeky a porozprávame sa ako bolo cez leto,tak ubehne aj ten čas do začiatku školy.Takže neodvrávaj a choď sa obliecť.Vážne máš na to 5 minút pretože sa vážne ponáhľam.Nabudúce ťa zobudím o hodinu skôr aby si bol 5 minút pred odchodom oblečený"povedala som,prekrížila si ruky na prsiach,dupla si nohou a urazene naňho pozrela.On sa bez slova otočil na päte a odišiel do spálne.O 5 minút už bol pri vchode a držal v ruke kľúče od auta.Stále som sa tvárila urazene."No tak El,všetko stíhame,vidíš netrvalo to dlho,5 minút a už sedíme v aute a ideme po An.Tak sa na mňa nehnevaj"pozrel sa na mňa smutne."Ale oci ja sa na teba nehnevám,veď sa to stáva aj mne že zaspím"usmiala som sa a on si vyfúkol na čom som sa zasmiala.Zastali sme pred Aniným domom a ocko zatrúbil.Z vchodu vyšla nádherná An.Mala oblečenú čierno bielu sukňu,ktorá jej bola taká obtiahnutá.Nie voľná ako moje šaty,ale taká čo presne pasovala na jej boky.Modro-fialovú blúzku s krátkymi rukávmi,modré semišové topánky na opätku,na to čierne sako ktoré držala len v ruke lebo bolo teplo,na očiach mala svoje krémové slnečné okuliare na ktoré keď som pozrela,hneď som si spomenula na Londýn.V ruke držala bielu kabelku kde mala potrebné veci.A ako poznám An,tie potrebné veci bola celá kabelka.Ale bola veľmi pekná.Stavila na elegantný štýl,ktorý jej veľmi pristane.Vlasy mala len vyžehlené a rozpustené a tá jej pekná ofinka na ľavej strane čela.Vystúpila som z auta a išla ju objať."Páni vyzeráš nádherne"povedali sme naraz a rozosmiali sme sa.Nastúpili sme spolu dozadu,An pozdravila ocka a už sme išli.Za pol hodinku naše auta zastavilo pred školou a ja už som zbadala Miu a Vanesu.Mia,typická mia mala oblečené čierne šaty na hrubšie ramienka,čierne baleríny,pretože opätky si nedá ani za milión eur,čierne slnečné okuliare,čierne nechty a čiernu menšiu kabelku.Nie je emo,len má proste rada čiernu farbu.Vanesa je zase naše slniečko.Vždy chodí oblečená rôznofarebne.No dnes bola ladená do čierno-modra.Žiadna rôznofarebnosť,no aj tak jej to seklo.Mala oblečené čierne legíny,na to tmavú modro-čiernu sukňu,slabo modré tielko,sivé tigrované balerinky,modré nechty,štýlové modré okuliare,prsteň s vlajkou Anglicka v tvare srdiečka a modrú menšiu kabelku.Vystúpili sme s An a utekali sme ich objať.Až vtedy som si to všimla."Preboha,čo ste si vy dve urobili s vlasmi?"pozerala som na nich neveriacky z vypulenými očami a otvorenými ústami.Miine hnedé vlasy,jej nádherné hnedé vlasy zdobil slabo ružový melír,no a Vanesa si prefarbila svoje žiarivo blond vlasy na gaštanovo hnedé.Nemohla som uveriť.Keď som sa očkom pozrela na An,vyzerala nejak tak ako ja."No čo tak pozeráte?Boli ste preč veľmi dlho a zmena je život"usmiala sa Vanesa a kývla nám rukou pred očami aby sme sa spamätali."Ale vyzerá to úžasne baby"povedala som a usmiala som sa na nich."Tak a je čas na darčeky"skríkla An a už vyťahovala z kabelky darčeky,tak som sa pridala k nej.Začala tentokrát An."Tak ja tu mám striebornú retiazku z príveskom"LOVE"aby ste nikdy nezabudli že láska existuje vždy a všade,len ju nevidno"An to povedala tak krásne,že sme sa skoro rozplakali a dievčatá sa jej hodili okolo krku."Tak a kedže mi všetky máme radi One Direction tak pre Miu tu mám fake slimáka do ucha s nápisom One Direction a pre Vanesu mám náramok z ich tvárami a menami.Dúfam že sa to páči"usmiala som sa na nich a len dúfala aby sa mi nevysmiali.Oni sa mi namiesto toho hodili okolo krku a poďakovali."Tak darčeky sú rozdané a horsa do školy."

Viem,znova som sľúbila 2 časti ale nestíham :( Proste nemám toľko nápadov a je mi to strašne ľúto.Sľubujem,že počas tých 2 týždňov čo tu nebudem,si budem písať časti a potom ich sem prepíšem aby som už mala vopred pripravené a vy ste mali po tých 2 týždňoch každý deň jednu časť platí? Dúfam že sa nehneváte :/ *Lili*




El-vlasy a make-up

El-šaty

An-vlasy a make-up

An-šaty

Mia

Mia-šaty

Miin darček

Vanesa

Vanesa-šaty

Vanesin darček




4 komentáre:

  1. Skvelá časť, teším sa na ďalšiu :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Chceš ma zabiť?????? Dva týždne???? Šak ja zomrééém... :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Dva týždne??? To neprežijem :( :( :( A inak táto časť je skvelá :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. daaaaalsiuuuuuuuuuuuuuu ....sa neviem dockat! :D

    OdpovedaťOdstrániť