Stránky

piatok 28. októbra 2011

Chcípni! :-D

Včerajšok bol veľmi vyčerpávajúci :-) naučila som sa odpadnúť :-D je to faaakt hnusne! :D ale tak nová skúsenosť :-D Takmer som sa zošúlala keď som sa so Silvinkou skrývala pred Peťkou, ktorá vlastne nebola ani tam kde sme si mysleli :-D nedokážem to tu vysvetliť písmenami :/ ale to bol zážitok kokso :-D Inak tento týždeň z 10 asi tak 5 bodov :-) písomky: geografia: učila som sa ako blázon takže mala som to dobre :-D a fyzika: učila som sa ako blázon takže...................áno! aj tak som z toho mala asi polovicu zle :-D Ale inak bol fajný týždeň :-)  urobili sme si nádhernú nástenku :-) trošku sme sa fotili :-D a tak ako pohodaaaa :-D


 Tak táto pesnička je uplne jedinečná :-) ten text je skvelý! toto je MAJK! je to pán! vidno že to je proste dnešná doba. JE FASA! :-D

okrem toho :-) dnes som od mojej mamky zistila, že som chorá! takže dnešný večer strávim asi pri mojom milovanom X FACTORE! :-/ LIKE ako fakt! :-(

Dakujem za vašu pozornosť :-) držte mi palce nech sa mi podarí ujsť z domu :-D DAKUJEM ešte raz :-) Vaša Marianka :-*

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára