Stránky

pondelok 24. októbra 2011

Of course, you can! :-D

Samozrejme Enrique :-D môžeš byť mojim hrdinom :-)




Ach tá pesnička :-O čo pesnička.. ach, ten klip! :-D
asi najkrajšia! :-)
Byť tak na jej mieste........ DOBRE! koniec snívania :-) teraz kúsok reality :-D

Takže dnešným dňom mi končí tzv "life" doma :-/ zase sa pre mňa začína škola..zase každý deň vstávať!
Myslela som si, že sa budem tešiť, ale keď som sa dozvedela, že ešte ani nie som v škole a už mám pripravené 2 písomky tak som normálne celá nadšená! :-/ a ešte s tým najlepších predmetov ! Fyzika a Geografia woohooo :-/ fakt super!
Ale aspoň v piatok mi mamička nepovie tú otrepanú vetu "vonku nejdeš! keď nechodíš do školy, prečo by si mala ísť von?" . Aj keby mali traktory padať, tak s VAMI pôjdem :-) TOMU VER! :-D
   MY :-D 
Takže ak mám ohodnotiť tento týždeň nejakou známkou, bude to asi 3! :-) bolo mi fajn :-) ale nie ako v lete. V lete som vstala, Facebook asi na 15-20 minút, a potom volať jednej z NICH že kam sa dneska zberáme. teraz to bolo približne tak, že som vstala FACEBOOK približne tak na 2-3 hodinky, potom telka, potom prišla mama, a prešlo to potom tak rýchlo, že som mohla ísť rovno do postele :-)
Teraz ma serie, že som už dnes nešla do školy :-/ niežeby sa mi chcelo učiť, ale tešila som sa na Volejbal♥ 
Teraz ho budeme mať asi až o 2 týždne, lebo nás čakajú tie "dlhé" dvojdňové prázdniny :-/
A ešte ma musela nas-- :-D aj doktorka lebo ako hlúpa ma pošle zajtra do školy, aj keď kašlem!  ani vôbec nemám celý nos zodratý kvôli fúkaniu nosa! :-/ joj bože! 
môžem osrať :-D  ešte dneska niekam pôjdem, a ani sa nenazdám  a bude tu piatok :-)
takže, that's all :-) lúčim sa s vami :-)
Marianka ;*

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára