Stránky

piatok 21. októbra 2011

♥..Yellow diamonds in the light, And we’re standing side by side..♥

As your shadow crosses mine, What it takes to come alive..♥


fg
Konečne klip :-) už to vypekám takmer mesiac, ale myslela som si že klip bude zase raz zabitý :-) podaril sa :-)
Zase mimo témy :-) len tak pre zaujímavosť, už je PIATOK! :-D jooj a ja chorá.. toto na chorobe najviac neznášam! PIATKY presedené DOMA!
ZASE mimo témy :-D už len pár strán do konca knihy :-) potom ju môžem vrátiť :-D ale fakt peckový je ten PÁD!  dúfam že mi Lenka požičia aj ďalšiu časť ;-)
POKRAČUJEM zase mimo témy :-D REBELI SU FASAA :-DDDDDD joj no dobre :D noačo že pozerám telenovelu :-D keď ma to baví :-D ale tak včera som si len "pár" častí pustila :-D troška :-D
Dobre nemá čo ďalej písať :-D tak použijem Riškov výraz :  Žite zdravo! :-)
vsjó :-) Marianka :-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára