Stránky

štvrtok 6. októbra 2011

http://www.youtube.com/watch?v=PhWPvw7KDDo
 Takžee :D na tomto fachčím :-) Dneska úplne super deň :-DD A najlepšie bolo ak naši rómsky spoluobčania prechádzali okolo nás :-D Aďka to zabila :-DD oni jdou snad za světlem :DDDDDDD

BTW: Viem, že toto je top novinka ale :D Zajtra je piatoooook! :-) konečne :-)
Ide sa k Aďke :)-) čiže cez víkend možno môžte čakať nový príspevok :-)

aaa inak :) chcem sa poďakovať 32 návštevám môjho blogu ;-) Viem že je to trošku málo ale je to úplný začiatok ;-)

a ešte niečo :-) pripájam jednu fotku ktorá sa mi podľa mňa celkom podarila ;) posúďte sami :-)


                                 A vlastne ešte jedna ;-) mojím mobilom ;-)
           Strašne sa mi páči ten odraz :-D ale je mi smiešno z toho prachu na ňom :-)

Toto je koniec :-) Idem sa baliť k Aďke :-) Majte sa všetci:-*

                                         Marianka ;)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára