Stránky

sobota 22. októbra 2011

♥ Winter :-)

Vianoce sa blížia :-) ♥



Dobre no, ako Richard vraví, ešte bude "všech svätých" ale ja sa už neviem dočkať poriadnej zimy! Chcem chodiť naobliekaná, zababušená, na sebe teplučké čižmičky, a večer pri telke piť teplučký čajík :-) joooooj už mi to chýba :-) a ten upokojujúci sniežik :-) naša Rejdovská *drsná* lyžovačka :-D a *SILVESTER* :-D
Ja viem že to niektorým ide na nervy, že v októbri ľudia hovoria o Vianociach, ale keď mne sa to tak páči :-)

Teraz úplne mimo témy :-) včerajší X FACTOR :-) júúj tamtí dvaja chlapci z tej neviem akej skupiny :-) uuch :-D

a keď som videla, že tá Nicole si doniesla ENRIQUEHO, opakujem !ENRIQUEHO! som takmer umrela :-D

A keď si L.A. doniesol RIHANNU! ešte raz opakujem RIHANNU, tak som premýšľala, že sa asi prihlásim tiež :-D škoda že je už pozde :-D


Ja viem že tieto veci nikoho nezaujímajú, takže that's all :-)
Príjemný zvyšok víkendu :-)
Marianka :-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára