Stránky

štvrtok 20. októbra 2011

♥ :-D ♥

Doooobre :-) takže toto je sľúbený príspevok :-)
Takže Riško je veľmi fasa chalaaaan :-D robí najkrajšie opisy mňa :-) je to Vlachovec od kosti :-D občas je tupý, ale milujem jeho "nastal čas podeliť sa o moje myšlienky" statusy :-D ďalej stojí zato prečítať si jeho blog. http://panrisko.blogspot.com :-D aspoň myslím že je to tak :D s5 k jeho opisu. Jeho charakter  svedčí o tom, že je zase raz FASA! Jeho kučeravé háro by som chcela mať aspoň na jeden deň :-) kto ho nepozná, môže ľutovať (kto pozná, už ľutuje :-D) A najradšej mám keď s ním a s Dášenkou volám na našom slávnom SKYPE
 :-) Keď Rišo niečo tresne, a ja sa celý čas len smejem :-DD
♥♥♥Moji♥♥♥
Vždy ste boli fasa :-D čo už s vami :-D
A ešte aby sa Dášenka nehnevala že tu spomínam hlavne Riša :-) takže  ešte o Dášenke niečo :-) ♥Ľúbim ťa ty moja spolusediaca♥ :-** a o tebe viac písať nemusím, len toľko že: ZASE SI FASA! :-*

That's all :-) 
Marianka :-) 

2 komentáre: