Stránky

štvrtok 13. októbra 2011

_ Week _


Neviem či som prežila horší týždeň.. Pondelok sa celkom dal :-) ale utorok? Najviac na svete som sa pohádala s  mojimi lamami z Rejdovej :-) Chvála Pánu Bohu že sme to včera dali na miesto :-) oni sa mi ospravedlňovali, aj keď nemali za čo. A ja som akože bola "dobrá" a prepáčila :-D Zase! Toto som ja  a moje nálady! :-D joj nenormálne som šťastná z toho že sme sa zmierili konečne :-)
Mimo témy: Dnes bol asi najlepší deď z tohto týždňa (samozrejme až potom kedy sme sa prestali s NIMI hádať) S Kiššuldou a Aďkou sme šli na Pílu :-D kde sme sa čo iné ako fotili :-)

                                                     Jak také neboriatko tam vyzerám :D

                                                               Vraj je "FASA" :-D
                                                             Ani nie FACE :-D

                    To boli časy ke´d sme  dávali "duckface" a "peace" :D a boli sme in :.D






                         Tieto dve foky su strašne :-D ak taký bostih tam som :D





Na dnes asi všetko :-) prajem príjemný zvyšok večera :-) 
                               Marianne :-*

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára